^^^ Ik ben niet aan de beurt hoor... Bij mij gebeurt nog niks...haha alles zit nog lekker dicht Maar toch bedankt alvast hihi
Jee wat worden er veel ingeleid zeg! Nou allemaal succes vandaag en ook ik hou alles in de gaten wanneer er babynieuws is. Ondanks de heftige (voor)weeen en een rot zwangerschap met heel veel klachten en een lichaam die op is en niks meer mogen doen vanaf 26 wk, willen ze bij mij nog niks doen. Ppfff wat duurt wachten lang. iedere nacht weeen en dan stopt het weer. resultaat: geen oog dichtdoen van de piijn en ook niet bevallen en overdag kapot. Wordt er een beetje ongeduldig van. Nou meiden hoop dat jullie vandaag jullie kleintje in jullie armen hebben! Wat kijk ik daar ook naar uit zeg! liefs megan
Hoi, Nou over een uur mag ik weer naar de vk en gaan ze weer proberen te strippen ik hoop dat het nu wel wat doet want pppff ben zo moe en op! Laat straks wel weten hoe het was!
Hoi, Nou bij vk geweest en alles was weer goed kleine lag echt helemaal ingedaald en start klaar maar ze wou me niet strippen omdat het vorige week ook niks deed. Nou het wachten duurt zolang he de andere kids waren er allemaal met 39 weken maar deze kleine meid zit nog lekker warm.
Succes hoor!! Ik ben vandaag ook precies 39 weekjes en nog niks te bekennen zit nog potdicht hoor Haha
Het primen heeft nog niet veel uitgehaald, baby heeft het nog te goed daarbinnen. Dus vandaag nog niet ingeleid. En ondertussen lig ik hier te wachten aan al die infusen, beh. Hopelijk gebeurt er gauw wat.
Spannend zeg! Houd je ons op de hoogte! Het is erg rustig hieroo! Je blijft toch in het ZK tot de kleine er is, toch?? Groetjes!
Er komen steeds meer inleidingen zeg, echt een stuk meer dan gemiddeld volgens mij! Bij mij is er nog niks aan de hand helaas, geen gerommel, helemaal niets. Mijn zoontje kwam met 39+4, morgen dus, toch een datum waar je stiekem naar uit zit te kijken. Ze zeggen toch dat 2e kindjes eerder komen? Nou, deze niet hoor! Hij was afgelopen vrijdag wel ingedaald, ik merk het ook aan mijn buik, maar heb nog steeds veel bekkenpijn . Morgen weer controle, hopelijk is mijn bloeddruk niet verder gestegen. Was de laatste keer 80-140, daarvoor steeds 70-130. Nog niet echt hoog, maar hij moet nu niet weer gestegen zijn. Ik heb het tijdens de laatste controle gehad over overtijd lopen en het beleid van dit ziekenhuis: na 41 weken doen ze extra controles en is er te praten over inleiden. Maar hun standpunt is wel gewoon dat je, mits alles goed is natuurlijk, tot 42 weken kan doorlopen. Je hoort zo vaak enge verhalen dat ik echt na 41 ingeleid wil worden, en gelukkig is dat dus mogelijk. Maar hopelijk komt ie gewoon vanzelf! @iedereen: toch maar weer de standaard 'succes met de laatste loodjes'! Ik vergeet zelf vaak te genieten van mijn buik en de bewegingen, maar dat moeten we nog maar wel even doen. Straks missen we onze buikjes!
Nog geen babynieuws hier? Van mij ook niet, dit is nu al de vierde dag dat ik geprimed word. Elke keer zeggen ze dat het hoogstwaarschijnlijk morgen wordt, en elke ochtend gaat het feest toch niet door, dus voel me zwaar kut inmiddels, excusez le mot. Iedereen succes met de laatste loodjes, nog even volhouden en dan hebben we allemaal eindelijk onze beebs
haha ja idd.. zoals ze al zei mijn vk komt zo .. vancht om 4 uur zijn waarschijnlijk me vliezen gebroken maar ik heb nog geen weeen
Spannend. Maar hoe komt het dat je het niet zeker weet of je vliezen zijn gebroken? Ik ben ook elke keer bang dat ik het niet merk Hier gebeurt er ook nog helemaal niets. Ik begin nu echt te geloven dat ik dik overtijd ga lopen. Ik hoop het niet want per 30 december gaat mijn schoonzusje terug emigreren naar Turkije. Ik hoop dat ze haar neefje nog kan zien voor ze vertrekt.
Hoi spannend lovepeet ben benieuwd. Hier ook alles nog rustig ben zelf zo op als maar kan net een wandelende zombi haha. Daarbij krijg ik volgende week de sleutel van men nieuwe huis dus lekkere timing allemaal gelukkig is het huis helemaal af en hoef ik bijna niks te doen. Maar de bedoeling was om de eerste week van januari over te gaan maar dat zie ik nog niet echt gebeuren. Morgen is men uitgerekende dag haha zei al lach me rot als ze dan komt. @ iedereen veel succes met de laatste loodjes en bevalling.
Ff melden dat ik op 15-12 bevallen ben van een dochtertje, en je raadt nooit: ook een Nora Was al lang beslist hoor, niet gestolen Snelle bevalling gehad, spontaan begonnen! Wel heftig hoor, maar dat zal er wel bij horen. Nog veel succes meiden, je bent die zwangerschapskwaaltjes zo vergeten, geloof me...
Hallo iedereen!! Ik ben afgelopen zondag bevallen van een zoon! Hij heet Liam Lorenzo. Ik zou al worden ingeleid maandag de 13e maar vanwege hoge bloeddruk en drukkende pijn onder mn borsten, hebben ze besloten hem eerder te halen. Ik heb een goede bevalling gehad, die maar 4.55 uur duurde! Aan het eind was het nog even spannend, de hartslag van Liam ging ineens naar beneden. het bleek dat er een knoop in de navelstreng zat die aangetrokken werd door de persweeen, dus kreeg ik nog een knip. Liam ligt nu nog in de couveuse. Maar als hij het goed blijft doen mag hij daar binnenkort uit. Ik ben ook nog in het ziekenhuis, maar ga zondag weer naar huis. Helaas mag ons mannetje niet mee, maar we hopen dat hij met kerst thuis mag zijn!! liefs Susanne
Gefeliciteerd snoopy en suzanne! En hoe is het nu lovepeet? Ik ben toch nog gisteren bevallen van ons jochie! Alles is goed gegaan en hij weegt vier kilo.
Allemaal gefeliciteerd! Het is al druk met babies hier zeg Nu de mijne nog... Morgen uitgerekend en er gebeurt nog steeds helemaal niks. M'n bloeddruk was prima bij de laatste controle gelukkig (die liep de vorige keer een beetje op, moest daardoor 48 in zkh blijven). En voor degenen die nog moeten: veel succes!