H Gefeliciteerd meis Ook al een knoop in de navelstreng.... bij mij ook. Weet je wat ik vermoed dat die knoop toch wel de oorzaak is van de groeiachterstand van ons kindjes.... Maar volgens de vks in t ziekenhuis kon t niet echt. Maar ja.
Hoi, Gefeliciteerd allemaal met jullie ukjes! Oh lovepeet hoop dat het snel doorzet 2 cm is een begin! Ik wil ook hahaha was gisteren uitgerekend maar nog geen beed! Ik zorg wel voor afleiding want anders duurt wachten zolang! Doe ook gewoon alles nog ga ondanks het weer nog wel weg niet ver maar als ik thuis blijf zitten komen de muren op me af! Zorg dat ik altijd met een 10 a 15 min weer thuis kan zijn!
Hoi, Wat is het rustig hier? Gisteren bij de vk geweest maar niet echt met succes strippen lukte niet helemaal en we hebben het over inleiden gehad. Vrijdagochtend moet ik de vk bellen als ik nog niet bevallen ben en dan stuurt ze een fax naar het ziekenhuis voor een afspraak voor maandag voor een ctg en een echo om te zien of er nog genoeg vruchtwater aanwezig is. Ppff baalde hier erg van. Gister had ik weer bloedverlies en kleine stukjes van de slijmprop en vanmorgen om half 7 kwam die helemaal dus wie weet ga ik toch nog voor maandag haha maar ga er niet van uit. Heb sinds dinsdagavond veel harde buiken gepaard met lichte krampen. Maar goed we zullen het zien
Spannend rammel !!! ik hoop het heel erg voor je. Ik heb ook maandag de afspraak in het ZKH staan en heb besloten dan echt rond woensdag ingeleid te willen worden en dit dan ook aangegeven. Mits alles het toelaat natuurlijk. Dat hangt ook van de controle van maandag af... Maar ik heb vanmiddag ook eerst de controle bij de VK nog !! Had gehoopt geen controles meer te hebben maar helaas
Hoi hoi, Ben vanmorgen om 07:20 bevallen van prachtige dochter ze heet leila en woon 4180 gram. Het is heel snel gegaan en ze had in het vruchtwater gepoept maar had al 8 cm dus naar het ziekenhuis gaan was geen optie meer maar gelukkig had ze er geen last van!
Iedereen die bevallen is gefeliciteerd!! En misssnoopy wat een leuke naam hebben jullie hihhi! Is gewoon ook een hele mooie naam! Liefs Ylona
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nog steeds aan het wachten, maar niet lang meer, want morgen word ik ingeleid, joepie! Ben dan 41+2 en ik vind het wel weer genoeg geweest. Wel echt superspannend hoor, nu weet ik opeens wanneer het gaat gebeuren, gek gevoel!
hoi hoi , Kom ook maar weer met een update. Helaas is er bij mij ook nog geen activiteit. Ik ben wel al helemaal op. Moest vandaag ook huilen bij de verloskundige. Echt veel liespijn. En ondanks heel veel slapen word ik niet uitgerust wakker. Vandaag met precies 41 weken heeft de verloskundige geprobeerd te strippen. Dit is niet gelukt omdat er nog helemaal geen ontsluiting was. Ze heeft wel de baarmoederhals gemasseerd met de hoop dat het de weeën op gang zou helpen. Ik voel tot nu toe nog niets. Maar verloskundige zei al dat het een wonder zou zijn als de bevalling vandaag zou gaan beginnen. Ik mocht ook gelijk een afspraak maken bij de gynaecoloog. gelukkig hebben ze al voor morgen een plek. Ik krijg eerst een hartfilmpje voor de baby en daarna gaat de gynaecoloog kijken wat er verder gaat gebeuren. Ik hoop nog steeds op een normale bevalling zonder inleiden... Dames die bevallen zijn. Gefeliciteerd met jullie kindje. En de rest nog suc6 met de laatste loodjes en eventueel inleiden.