Hallo allemaal! gezellig hier! Ik moet nog even iets langer dan jullie, ben 1 jan. uitgerekend. maar hij of zij mag van mij wel ongeveer een weekje voor kerst komen! Zit ik ook niet met al die feestdagen. lijkt me nou niets om op kerst (lees niemand wil werken) of op nieuwjaarsdag (iedereen heeft een kater en is moe) te bevallen! We zullen het wel zien! Hier slaap ik ook erg slecht, kan geen houding vinden en omdraaien is een hele opgave. Ben ook benieuwd wie er eerst gaat bevallen?! succes dames met de laatste loodjes! Liefs Susanne
Ik hoop ook niet te veel over te gaan, 1 omdat ik haar niet snel genoeg in mijn armen kan hebben en 2 omdat het dan echt midden in de feestdagen valt. Ik zou zo graag gezellig met ons drietjes thuis zijn dan! Ik ben van België en heb al aangegeven graag poliklinisch te bevallen (hier is standaard bevalling 5 dagen ziekenhuis), maar ze zullen me sowieso wel ff willen houden, een nachtje mss 2. Duusss 18 december (of iets vroeger ) is echt perfect!! Hoe voelen voorweeën eigenlijk precies aan? Ik heb wel heel veel harde buiken, maar pijnloos. En soms een zeurderig of kramperig gevoel maar nooit in golven. Het lijkt ook soms of ik mijn regels door moet krijgen, dat gevoel weet je wel?
Heb ook veel harde buiken die steeds vervelender worden. Pijnlijk kan ik het niet noemen, maar zo snoeihard dat je er een fles op kan kapotslaan zeg maar, ik moet af en toen wel even vooroverhangen tot het weggetrokken is. Ook veel last van m'n ribben, rug en schaambot, vooral bij het overeind komen auwauwauw. En dat maagzuur :x hopelijk wordt dat wat minder als hij indaalt want ik word er wanhopig van. Ja, van mij mag hij ook wel komen over 3 weekjes ipv 5...
Leuk Ik hoop dat hij wat eerder komt, maar mijn dochter kwam precies op de uitgerekende datum.. ach ja, we zullen toch moeten wachten, ik kan hem er niet uit kijken! Ik zou hem nu ook wel erg graag willen vasthouden, knuffelen, ruiken enz. Aan de andere kant vind ik het nu nog wel even lekker rustig, ik ben erg benieuwd hoe het straks is met twee kids.. Hier ook vaak harde buiken en soms echte weeen. Het blijft er dan maar bij 1 of 2 maar ik herken ze nog wel van de vorige keer. En dat maagzuur!!!! Pfff.. eerst hielp Gaviscon nog wel, nu helpt inmiddels niets meer. Ventje is ook nog niet ingedaald dus ligt echt strak tegen mijn ribben aan. Geeft me een heel vervelend en benauwd gevoel, herkenbaar??
Nee hier niet herkenbaar (meer) sinds een aantal weken. Mijn buik is erg naar onderen al. Dus meer ruimte bovenin. Hier mijn buik trouwens 35 weken
wauw Patroeschka!! wat een megabuik! Wel mooi hoor! trek je het nog wel een beetje? Ik heb al moeite met mijn buik maar als ik die met de jouwe vergelijk! Respect!
Hey meiden Ik wil jullie alleen maar even heel veel sterkte wensen deze laatste maand. Wel schattig dat er allemaal kerstkindjes op komst zijn Houd vol!!!!
Wederom een slapeloze nacht hier. Heb 'al' 3 kwartier geslapen, jaja.. Ben zooo moe en bah nog verkouden ook, gedver.. Zo duren de weken nog heeeeel lang vrees ik.
vervelend he meis, ik had het de nacht hiervoor...en ja...ook snipverkouden, rotwinter! Hoop voor je dat je nu lekker aan het slapen bent...!
Wat verrot Patroes, juist die laatste weekjes is genoeg rust zo belangrijk. Voor jou is het nu helemaal spannend he, een tweeling blijft niet zo vaak zitten tot de uiterste houdbaarheidsdatum van 40 wk
Patroeschka, wat rot Wat heb je trouwens een prachtige buik!! Lijkt me inderdaad erg zwaar, zwanger van twee kindjes en nog een kindje rondlopen... Hier ook slecht geslapen, heb zooooooooo'n rugpijn. Maakt echt niet uit hoe ik lig, zit of sta. Het enige wat af en toe nog helpt is een warme douche. Gelukkig vanmorgen lekker uitgeslapen (11.00 ) want mijn man en dochter waren al vroeg uit de veren. Zo meteen met dochter naar de intocht van sinterklaas!! Ze loopt al een paar dagen te stuiteren Ben benieuwd wat ze er van vind! Gek idee vind ik het maar... over een week mag pukkie al komen!! Echt onwerkelijk..
Ben echt een beetje 'ziekjes'. Gelukkig is mijn zoontje te logeren bij zijn tante (mijn zusje) voor een nachtje. Daar komt de sint morgen aan. Ja het is ook zeker zwaarder als een eenling zwangerschap. Ik had dat echt niet verwacht. En idd de tijd vliegt toch voorbij. Allemaal al weer op t 'end'.
ik ook nog een maandje ben 22 december uitgerekend! Hier gaat alles goed eigenlijk! Weinig tot geen klachten..... Ik doe lekker rustig aan. Dus je mag als eerste van me hoor! Ik red het *nu nog* wel