Nog 1 maand, 19 december uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik mag me hier bijna melden hih volgende week pas..

Maar patrouska waaauw wat een mooie buik! echt heel groot zeg!!

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Jeeeey hier ook eentje van de 19e!!!!!

Duurt niet zo lang meer he Guusje!
    Spannend!!!
    Ik ga hier morgen even bijlezen! Nu slapen

Liefs

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik ben 22 december uitgerekend!! Maar word eerder ingeleid vanwege zwangerschapssuiker. Kindje is ook erg groot blijkt want vorige week zat ze al op 6 pond!! Dinsdag weer controle en hoop dat ook meer te horen over wanneer ik word ingeleid!

Ik ben een BAMMER en heb nog een peuter van anderhalf rondrennen. Is nu wel even pittig in me eentje maar deze zwangerschap vind ik makkelijker dan de eerste gelukkig!

Ook ik heb onwijs last van harde buiken/voorweeen. Ze voelen echt vervelend aan maar we moeten maar denken dat ze al voorwerk doen (heb er nu ook weer 1 auww).
    We moeten nog even doorzetten!]

Liefs Ylona

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Ylona, Als je 22 dec bent uitgerekend dan ben je nu toch niet 35+1?

Weet je al wanneer je wordt ingeleid? Wel rot dat je suiker hebt,waaraan merk je dat als ik vragen mag? Wel lekker, je kindje wat vroeger toch?

Ik kan niet wachten! Ook omdat ik niet meer lekker kan liggen en natuurlijk omdat ik zoooooo beneiwud ben naar ons poppetje!! :p

Fijn dat het verder goed met je gaat...!

Liefs Guusje

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja ik ben ook al verder. Toen ik deze banner maakte dacht ik 25 dec uitgerekend te zijn.

Suiker heb ik de vorige zwangerschap ook gehad dus werd extra gecontroleerd. ik ben ook extreem moe en dan helpt het niet mee dat Mika al om kwart over 5 wakker was vanochtend pfff. Maar ja is me eigen schuld want hij is gisteren te laat op gegaan en dan is hij altijd wat van slag.

Jij krijgt ook een meisje?? Ik dit x ook. Erg leuk lijkt me dat en heb ook alles in roze. Enige nadeel was dat ik nog onwijs veel leuke jongenskleding had maar goed is bijna allemaal verdeeld over andere mensen die een jongetje krijgen!

Groetjes Ylona

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :$ Wauw.... wat een mega buik...daar binnen is het zeker onwijs druk met 2 ukkies:D zo leuk... lijkt me zooo gaaf een tweeling... als ik naar je buik kijk dan moet ik me eigenlijk niet aanstellen mooi hoor!

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey meiden

net ff bijgelezen
    Hier af en toe eens een harde buik, maar verder eigenlijk alles wel te doen nog.
    Heb wel mega BI kan zonder rolstoel echt niet meer de straat op en lig veel, maar ook dat is nog wel even vol te houden. We hebben nog een midweekje weg voor de boeg en gaan toch maar. Stoel mee. Als het niet gaat zijn we zo weer thuis.
    Maagzuur heb ik heeeel soms, maar de kleine is al redelijk ingedaald dus ik verwacht niet dat t erger gaat worden.
    Vandaag precies 36 weken, ik hoop dat het kleintje nog wel een week of 2 blijft zitten, gewoon omdat ik graag in t ziekenhuis hier in de buurt wil bevallen en omdat ik hoorde dat de kleintjes er dan wel echt aan toe zijn, ook qua kracht om te drinken enzo...
    maar goed een kleintje laat zich pas zien als hij of zij er aan toe is dus ik heb er werinig over te zgegen vrees ik.
    Ik ben heeeeeeel benieuwd naar ons kleine ukje. Heb er zoveel zin in!
    Maar ook wel een eng idee dat het niet meer zo lang duurt nu! Het komt wel erg dichtbij!

Patroes wat een mooie mega buik zeg! Ik denk niet dat ik zo dik ga worden hihi, hopelijk hoef jij niet te lang meer te wachten, maar wel fijn als je dan weer wat fitter bent, dus nu maar even heel rustig aan en ff bijkomen van je verkoudheid!

Dikke knuf voor iedereen in de laatste loodjes! ben benieuwd wie de eerste is!

8. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Kom me hier ook melden:) Ook bij mij is het aftellen begonnen. Alles wordt steeds moeilijker. Ik kan nu niet meer normaal winkelen. Na 2 uur winkelen ben ik echt bekaf. En het huishouden gaat ook niet meer gemakkelijk. Vandaag 4grote laden in de woonkamer opgeruimd en al het troep weggegooid. Moest er veel voor bukken en ben nu echt moe:$ Eerst maar even uitrusten voor ik verder ga met stofzuigen:)
    Ben trouwens 22 dec officieel uitgerekend maar hou zelf de 20ste aan omdat bij de 12 weken echo bleek dat de baby 2 daagjes ouder was :)

9. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zon topic voor vrouwen die evenlang zwanger zijn.

Ik had vrijdagnacht dat ik om half 7 wakker werd van enorme krampen, buik werd er ook hard bij. Kwam heel onregelmatig om de 5-2-7 min en duurde ongeveer een uurtje

10. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff even klagen:)
    Heb het helemaal gehad en moet nog meer dan 4 weken.
    Kan amper slapen en word een paar keer per nacht wakker en kom dan niet meer in slaap. Overdag ben ik dan ook de hele tijd moe.
    Overal doet het pijn (ivm bekken) van onder. Wat mij betreft mag ie wel komen (oké deze week als ik de laatste klusjes heb gedaan).
    Wat was mijn 1e zwangerschap toch heerlijk!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jip; ja lekker he, nog 4 weekjes! Of eerder (hoop ik, niet later!) ;)

Ylona; oh, koningskindjes krijg je dan he, eerst een jongetje daarna een meisje! Heel mooi!

Ja, wij krijgen ook een meisje, vindt het zo leuk! Had een jongetje ook leuk gevonden hoor maar ben nu al helemaal gewend aan het idee dat we een meid krijgen! Zo veel leuke kleertjes, heb ook veel te veel al in huis....haha, tis zoooo verleidelijk om te shoppen! :D

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Ja dat is voor mij HET nadeel van niet weten wat t wordt....
    ik wil ook shoppen!!!

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Heee, ik wist niet dat dit topic bestond! Ik ben ook 19 december uitgerekend. Nog een weekje en dan zitten we aan de 37 weken... SPANNENDDD!!!!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Heeeeey Rammel, gezellig dat je er ook bent!

Jip; is misschien wel beter hoor, je shopt je gek als je weet wat het wordt! haha, wij hebben echt veels te veel! Moet je kijken...; ooooohhhhhh!!!! :$:$

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

En ik maar denken dat IK erg ben!! :D:D:D

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    WHAHAHAA! Oh sorry hoor, maar wat enorm veeeel!! Die middelste plank is ook gewoon helemaal VOL! Hahahahahahaha!!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    erg he!!! hahahahahaha;)

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ja heel erg! :D Maar wel ERG leuk!!! :D

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dat vind ik nou ook!! 8)

20. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een boel kleertjes!!! IK WIL OOK!!!!

Deel Deze Pagina