gefelicteerd anne!! Ik wordt zo ongeduldig en zenuwelapig van al die baby's die worden geboren! Onze kleine meid lag nog in stuit en moest vandaag terug komen, en ze is gedraaid! ben ik zo blij mee!
Hey ladies, Gisteren echt een topdag gehad! En ik heb ja gezegd...haha.. Lekker na het trouwen met de familie ergens gebrunched, was echt hartstikke gezellig! Ik was daarna wel gesloopt, had die nacht 3 uurtjes geslapen en de nacht ervoor helemaal niks...foto's zijn ook niet echt top geworden moet ik zeggen maar ach, heb een goed excuus he.. Anne; gefeliciteerd!! Binnenkort maar een foto laten zien van je wondertje!! Liefs Guusje
Ow ben zoooooooooo blij met het lezen van je bericht... Heb nl ook menstruatiepijntjes soms met harde buiken ben daardoor opgenomen voor een aantal uren... Maar zo te lezen is dat normaal ben net zo ver als jou. Voel t nu ook weer. @anne gefeliciteeerd met je zoontje @ guusje jij ook met je huwelijk...
Tja Damiana, ik denk toch dat het normaal is. Vorige week toen ik aan de monitor lag had ik het ook en er waren geen weeën te zien, dus zal maar wat voorwerk zijn zeker? De gyn leek er ook niet echt ongerust in. Die onwetendheid he, bij een eerste? Vreselijk
Bij mij kwamen de harde buiken regelmatig op het scherm... Mijn verloskundige zei toen ik nog bij haar liep dat ik meteen moest bellen als die gebeurde... ze kwam zelfs een keer langs... Ik ben echt alleen als het harde buiken zijn met menstruatiepijn... alleen menstruatiepijn niet.... het kan idd voorwerk zijn... mijn kindje is nog niet ingedaald...
Hier ook nog niet ingedaald! Nu ja vorige week toch nog niet, maar voelt nog steeds hoog dus wss nu nog steeds niet. Voelen jullie je harde buiken? Ik zit wel eens mijn buik te aaien en dan voel ik dat ie hard staat, maar voor de rest voel ik het niet eens. Heb er nu ook wel minder dan een maandje geleden.
Het hoeft niks te zeggen hoor, of je baby wel of niet ingedaald is, kan ook pas gebeuren tijdens het bevallen!
Was het maar zo een feest (wel over 2 weken dan maar)... kan het echt niet meer... ik kan mezelf niet meer in de spiegel aankijken... Wallen tot onder mijn oren van het niet kunnen slapen... daarnaast nu nog oorpijn erbij en die harde buiken... het mag nu echt over zijn hoor.... ik trek het niet meer de laatste weken. Ik moet nog de enveloppen halen voor de geboortekaarten Ik heb het gevoel dat ik ineens tijd tekort kom... en ik heb het er maar druk met afspraken... bah... Hopelijk nog 3 weken... als het geen 5 weken is.
Morgen einnnnndelijk laatste werkdag! Vandaag even gezeten met mn collega's en allemaal babyspulletjes gekregen, zoo lief En dan heb ik eindelijk tijd om nog een paar weekjes goed te rusten en de laatste dingetjes te doen en te regelen. Toch een raar gevoel, gewoon helemaal geen werk meer hebben. Alleen thuis zitten wachten op meneer de baby. Gek idee hoor, dat er gewoon al een paar dec.baby's geboren zijn en de rest eigenlijk ieder moment kan volgen...Ik vind het nog steeds enorm onwerkelijk dat ik over een tijdje echt iemands moeder ben Over een uurtje naar de VK, ben benieuwd of Baby inmiddels is ingedaald, heb het idee dat ik sinds een paar dagen waggel als een pinguin met twee houten poten. En die vervelende bekkenpijn.
Pickle; fijn he, als de kleine helemaal is ingedaald! Weet je in ieder geval dat het er goed voor ligt...! Damiana: nog een paar weekies meis! En dan weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt... ik trek het ook nog slecht hoor, maar als ik dan weer ff de babykamer inloop en de kleine kleertjes bewonder is het me allemaal wel waard! Liefs Guusje
Zitten jullie stiekem allemaal al met baby op de arm? Hier nog rustig hoor, maar vandaag 37 weken! Mijlpaal!!
lekker gevoel dan toch he, die week 37, baby is voldragen! Ikke morgen! Dus hier nog geen baby op mijn arm.. hoop vlg week eigenlijk..haha..
Hoi hoi. Even vanaf men bb laptop heeft het begeven. Hier ook nog geen baby al mag het van mij wel gaan gebeuren want pppff zit er even doorheen en zo vreselijk moe. Woensdag bij de vk was alles goed kleine lag al wel ingedaald maar nog niet helemaal vast en dat merk ik ook erg goed wat een steken van onder ppfff. Was gelukkig even niet meer aangekomen zit al op 18 kilo in totaal.
ik ben nu bijna 37weken zwanger en van mij mag het nu wel komen we zijn er nu echt aan het kan ons niet snel genoeg gaan nog ff tot 21dec wachten de laatste loodjes zijn nu ingegaan voor ons