Nog 1 maand, 19 december uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Gefeliciteerd met jullie 37 weken, allen! Toch ook een beetje een mijlpaal :)
    Alles nog rustig bij iedereen?

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    37 weeeeeeeeeeeeeeeeeken!!!!

3. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel spannend zo iedereen rond dezelfde termijn! Wel frustrerend als straks iedereen bevalt en ik nog tot oud en nieuw moet doorlopen ofzo haha....

4. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    Jippie, 37 weken. Van mij mag de kleine komen.

Hier alles nog rustig. Wel al vanaf donderdag wat gerommel in mijn buik. Misschien al wat voorwerk?
    Ook veel harde buiken, maar die heb ik al sinds week 14 ofzo...

Ben benieuwd, wie de eerste is die haar kleine mag vasthouden.

5. MissSnoopy

11 mei 2009
    45
    0
    6
    België
    We gaan gewoon voor een massa-bevalling, dan hoeft niemand jaloers te zijn :p

Als ik nog van 1 iemand hoor: nog ff doorbijten, het zijn de laatste loodjes, geef ik hem een mep :p en het duurt nog wel ff wss :D Hoezo hormoontjes hahaha...

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

HAHAHA!! Hoe herkenbaar! :D:D:D:D

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hier eergisteravond heel de nacht voorweeen.... gisteren verrast met een geweldige babyshower :D harde buiken vaak aanwezig morgen 37weeeeeeeeeeken

8. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    mijn ribben lees: hele middenrif:D doen zooo' n pijn de vk zei: ja ik voel er ook iets misschien wel gekneusd.

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ben ook errug benieuwd wie als eerste bevalt! Ik hoop echt niet dat ik overtijd ga, ben echt zoooooo kapot! Hoop volgende week ergens eigenlijk...haha...kleine kans maar je weet maar nooit! ;)

10. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Nou hier even geschrokken net.

Voelde me vandaag niet zo heel goed veel harde buiken en erg veel pijn onder en erg onrustig.

Ga ik net naar de wc en veeg af zie allemaal bloed dus schrok me rot.

Meteen vk gebeld maar ze zei kan alle kanten op gaan kan de slijmprop zijn of adertje wat geknapt is door het drukke van de kleine.

En moest het wel in de gaten houden maar heb zo een zeurend gevoel in men buik en moet elke x naar de wc maar komt niks dus we zullen zien hoe het gaat aflopen hahaha heb zelf het idee dat de kleine nog wel even blijft zitten

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Jeej, ikke ook 37 weken!!!
    Ook wel stom zo'n grens, nu zit ik helemaal elke dag te wachten op de baby :)

Dus meiden: nog ff doorbijten, het zijn de laatste loodjes! En het duurt nog wel ff wss ;)

@guusje: ik had het al wel gezien, maar volgens mij heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd: dus bij deze van harte met je huwelijk!

Misschien dat we hier een lijstje kunnen maken met de data, wel leuk om precies te volgen. Het voelt een beetje gek om in het andere topic over uitgerekend rond kerst verder te praten na het drama van 1 van de meiden daar... :(

12. fenneke80

Jeetje meid, dat zal idd even schrikken zijn! Wie weet begint de bevalling gewoon wel vannacht, zou leuk zijn!

13. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Morgen ben ik ook 37 weken :D Bij mij komt de nesteldrang nu ook ontzettend op gang. Wou alle kasten schoonmaken en ramen zemen maar het lukte niet. Ik heb te veel last van harde buiken. Al drie dagen eigenlijk veel last van harde buiken:( Ik mocht ook niet van mijn man op het aanrecht klimmen om de bovenkant van de kasten schoon te maken:) Achteraf logisch natuurlijk:)
    Ik heb maar geregeld dat er voor morgen een schoonmaker komt om alles schoon te maken. Schoonmoeder komt gelukkig ook mee om te helpen.
    Beeb is trouwens al helemaal ingedaald en zit al helemaal vast :) Na morgen mag hij wat mij betreft komen hoor:)

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    bedankt Fenneke! Was een hele mooie dag! :)

15. fenneke80

O jeetje, ik zit net het rtl nieuws te kijken: het wordt woensdag en donderdag overdag -8 graden!! OMG, dat is koud! Misschien moeten onze beeps toch nog eventjes blijven zitten.

Heb vannacht trouwens heel de nacht gedroomd dat ik al een paar dagen met gebroken vliezen liep maar dat de weeen maar niet doorzetten. Moest echt even omschakelen vanmorgen, dat ik helemaal nog niet aan het bevallen ben :)

16. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Jaaaaaaaaaaa 37 weken... omg vanaf nu mag beeb komen spannend mensen....... hier al veel last van voorweeen... en ik zweet me de pleures in de nacht mijn billen zijn dan ook zeiknat soms twijfel ik of t zweet is of iets anders... vette druppels alleen is mn bed al gauw droog... gebruiken jullie trouwens al een kraammatrasje? (onderlegger)

17. susanneevelien

11 mei 2010
    47
    0
    0
    poeh -8 das wel heeeuuul koud! Laat die baby's dan inderdaad maar even zitten, anders moeten ze ook nog door die kou als ze net hun warme nestje hebben verlaten..

Ik moet zo weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho. hopelijk is hij of zij weer gegroeid! wil heel graag weer naar huis! En hopelijk mag de baby in ieder geval nog blijven zitten tot 37 weken.

Snap jullie ook wel dat het nu wel mag komen! Ik zit vanaf week 32 thuis met het advies zo rustig aan mogelijk te doen en je gaat gewoon zitten te wachten op de bevalling op een gegeven moment, en dan al helemaal als je 37 weken of verder bent lijkt mij!!

Sterkte met de laatste loodjes dames!

18. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    wij hebben het voordeel dat we lekker verlof hebben in de koude tijden :D

19. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    haha ja..deze winter eens niet glibberend met je fietsje over de ijzel 's ochtends vroeg naar je werk, en daar helemaal ondergesneeuwd aankomen terwijl je oren en vingers er af knallen van de kou :D

20. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    12 dec Lies29 meisje
    13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje
    14 dec Jalou
    16 dec mammie in spe jongen, rissie116
    17 dec Lovepeet meisje
    18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Einad ?
    19 dec fenneke80 jongen, westerlo, guusje27
    20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen
    21 dec Neera
    22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen
    23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen
    24 dec marijelansink
    25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie
    26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje
    27 dec dobslots, sampie1986
    28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend MelMel
    29 dec Lillith
    30 dec MenM jongen
    31 dec lonnekej

Laatste werkdag:
    21 okt Lies 29
    26 okt Mammie in spé (ovb)
    4 nov Einad
    5 nov synchrofan
    9 nov Damiana
    11 nov Ravi
    11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !!
    12 nov jolan78
    18 nov MenM
    19 nov fenneke80
    26 nov Pickle
    30 nov MilkHd

In ziektewet:
    24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging
    28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid
    1 okt Huitje
    19 okt. Damiana (ivm ijzer te kort en heupklachten.)

Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.

Hier opnieuw het lijstje.

Deel Deze Pagina