Positiemode H&M

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MiniMe81, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vandaag heb ik een positiebroek gekocht bij H&M, maat 36, wat ik normaal ook altijd heb. Maar deze valt echt heel klein! Ik krijg de broek echt niet over mn heupen!
    Heeft iemand ervaring hiermee? Kan ik gewoon een maatje groter pakken, dus maat 38, of moet ik gelijk naar maat 40?

(ik koop namelijk in mn lunchpauze, dus geen tijd om te passen...)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja h&m positiebroeken vallen super klein. Ik had een 48 terwijl ik van andere merken en normaal altijd 44 had/heb. Dus ik zou 2 maten groter nemen...

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Thx, ik was al bang dat ik zoveel was aangekomen:)
    Ik ga morgen gelijk ruilen!

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik heb hier ook ervaring mee. Had ook een positiebroek bij H&M gekocht en deze viel ook veel te klein. Heb m terug gebracht! Draag nu meestal leggings, vind ik op het moment het lekkerst zitten! Ligt dus niet aan jou hoor!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik had t ook, vallen idd erg klein.

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    idd 2 maten groter nemen! idem met shirtjes en truien!
    ik heb normaal M maar nu met die bolle buik heb ik XL shirts en truien genomen!....
    :D

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik had laatst een nette zwarte broek besteld in maat 40. Deze kreeg ik ook niet over mijn heupen. Ingeruild voor 42, maar ook die zat te strak, dus nu maar een maat 44 genomen. Van de spijkerbroeken pas ik wel in maat 40.

8. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

De positiebroeken van de H&M vind ik persoonlijk echt hopeloos. Ik heb een poging gewaagd om er paar te passen maar werd er gewoon depri van. Ben gelijk weg gegaan en naar de prenatal gegaan waar ze wel normale broeken hebben.Wel helaas duur :( Succes meiden.

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat gek, mijn ervaring is heel anders. Ik vind alles bij de H&M juist groot vallen. Ik heb een paar shirts maat M (heb in andere winkels 44, op een of andere manier is dat bij H&M meestal M), maar sommige lubberen enorm uit. De enige H&M broek is maat L, een joggingbroek, die zit prima.

Conclusie: je moet toch eigenlijk passen, want de maten zijn raar.

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb geen ervaring met de positiekleding van H&M, ma ikzou zowieso een mat groter pakken dan je normaal hebt, want in de zwangerschap krijg je meer lichaamsvet ( wat er na de bevalling geleidelijk weer af gaat, ben niet bang hihi ) en als je pech hebt ook nog vocht vast gaan houden. Dus ik zou zowieso een maat groter nemen.
    Met spijkerbroeken van de prenatal heb ik geen goeie ervaringen, ik vond ze heerlijk zitten, ma ik kreeg gaten op de gekste plekken na een paar keer dragen, en dan niet op de naden ma gewoon ergens midden in het stof, dus daar ben ik niet zo tevreden over, de klasieke positie pantalons van de prenatal vind ik wel weer heel goed!

11. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 maten groter nodig van de H&M broeken.
    De truien van de H&M heb ik 1 maat groter dan normaal

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    de truitjes zitten goed maar de jeans heb ik ook 2 maten groter..ik draag nu 44 ipv 40

13. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Goed om te lezen dat het bij de meeste groter valt. Ik had voor mijn zwangerschap maat 36 en van de positiekleding van de H&M maat 38. Terwijl ik nog maar 4 kilo ben aangekomen bij 25 weken zwangerschap.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind niet alle positiebroeken van h&m klein vallen maar er zitten idd modellen tussen die errug klein vallen!
    Heb nu gewoon een jeans in mijn eigen maat, wel zo leuk :D;)

15. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting... Ik werd al onzeker van die H&M broeken!

Had hiervoor 40-42... ging al iets meer richting de 42 de laatste tijd maar heb 3 zwangerschapsbroeken van h&m...alledrie spijkerbroeken en het zijn 3 verschillende maten 40,42 en 44 en van de week wilde ik een 44 passen in de winkel....
    Ging niet eens over mn benen!

16. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    H&M verschilt inderdaad heel erg in de maten, niet alleen in positiebroeken vind ik, maar ook in de gewone broeken. Ik word er altijd heel depressief van en koop mn broeken bij Prenatal (mammalicious) Wel iets duurder, maar qua kwaliteit en pasvorm wel een stuk beter. Gelukkig kan ik nog steeds in mn gewone broeken!

17. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik vind de positiebroeken van h&m erg lekker zitten juist! Je moet ze idd passen van te voren. Soms zitten ze bij je buik heeeeel vreemd alsof hij is uitgelubberd waar je spijkerstof overgaa in de band. Kwa maat heb ik geen idee klopt aardig denk ik.

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha die kleding valt idd echt heel klein!! Ik had altijd maatje 34, maar kon meteen aan de 38 bij de positiebroek!! dat was ff schrikken, hihih!

19. Pingu

Pingu Niet meer actief

Mijn positie spijkerbroek van de H&M valt precies goed.
    Toen heb ik in de uitverkoop nog een broek bijgekocht in dezelfde maat en die zit strakker. Op zich past die nu nu wel, maar kan hem niet tot het einde dragen.
    De shirtjes vind ik persoonlijk weer erg ruim vallen. Ik had een shirt besteld, maar hij lubbert helemaal om mijn lichaam.

20. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mee eens! Heb 1 broek in me eigen maat en een andere heb ik 2 maten groter moeten nemen.

Deel Deze Pagina