Echt he! Ik moet vandaag 2 appeltaarten bakken voor morgen, dit moet eigenlijk vandaag want dan kan ik de oven morgen gebruiken voor de rest van de dingetjes die ik nog moet bakken. (etentje bij mijn zus, en iedereen neemt vanalles mee) Ook moet ik dit tussen de flessen door doen van mijn dochter, want die maak ik warm in de magnetron (combi) Maaaaaaaaaaaar nu heb ik geen boter in huis.. zucht! alles in huis gehaald, maar geen boter. Nu kun je denken, ga je toch ff naar de super? Ja dat zou kunnen, maar mijn pinpas doet het niet meer, en mijn man heeft zijn pas mee... heb geen losgeld in mijn portemonnee. Alle (jas)zakken, potjes, bakjes, laatjes enz zijn al bekeken... heb 7 cent gevonden jeej! Dus klein gilletje! want nu heb ik t morgen extra extra druk! dochterlief bezig houden, fles, hapje hier hapje daar... en dan 2 taarten bakken tussendoor.. plus de rest van de hapjes wat nog in de oven moet. zo mijn enige oplossing is (haha) dat we lekker frietjes eten vanavond (wat ik overgens zoooo erg vind), (mijn man neemt boter mee vanuit zijn werk) dus ff gauw frietjes eten en ik vanavond nog een taart bak. Dan heb ik niet de zooi van t koken enz.. maar kan ik meteen aan de gang. zoooooooooo das kwijt! bedankt voor t lezen!
ja dat dacht ik ook al... maar kan nie... ga niet verder de hele straat af haha.. mensen kennen me niet eens.. en t is niet zo dat ik een klein beetje boter nodig heb.. hahaha..
Ik zou er in ieder geval niet van op kijken als er iemand bij mij aan zou bellen om te vragen of ze een pakje boter kunnen lenen (een heel pakje boter). Ik bak zelf ook regelmatig dingen Kun je geen andere boter gebruiken? Vloeibare boter, smeerboter?
werkt je hubbie niet in de buurt?? dan kan ie de boter even in zn lunch brengen of jij haalt het pasje even op, of is er niet iemand waar je even 2 euro van kan lenen? dan kun je alsnog boter halen.
Ja heb er sowieso 2 nodig haha. Heb nog maar 100gram vloeibaar boter in huis... en heb voor 1 taart 175 gram nodig. smeerboter is ook bijna op.. (boodschappentijd) Moet maar onder ogen zien, dat ik vanavond nog een taart moet bakken.. dan morgenvroeg na de 1e fles van mijn dochter nog een.. de rest van de hapjes klaarmaken in haar slaapje.. en die na de volgende fles in de oven.. hopelijk heb ik dan nog een ovenmomentje over voor nog een lading.. zullen t zien.
Jaaa die heb ik idd! ik was ook al helemaal blij.. maar die lege flessen zijn niet van de lidl (hier om de hoek) maar van de jumbo... en das mij echt te ver lopen. (heb geen auto)
Ik weet niet hoor maar moet toch makkelijk te doen zijn.. Haha. Gewoon je dochter in een wipper parkeren ofzo, niet te moeilijk doen.
nee helaas niet, hij werkt op een uur rijden hier vandaan.. mijn zus kon vanavond wel boter brengen, maar dan is mijn man ook al thuis. oeh.. ff bellen of mijn vriendinnetje thuis is (woont achter me of ze ff paar euro heeft!) edit: ze is werken
Ja dat sowieso anders moet ik om de 10 seconde terug lopen om haar van buik terug naar rug te draaien :') hahahahaha heel pedagogisch nijntje aan op de tv.. haha die vermaakt zich dan (hopelijk) wel even..
2 lekkere verse appeltaarten scoren morgenvroeg bij de Jumbo en de rest van de hapjes zelf maken? Of andersom, Appeltaarten morgen bakken en de rest van de hapjes kant en klaar? Meid, ik zie dat je meisje pas 5 maanden is, maak het jezelf gemakkelijk. Het wordt toch wel opgegeten, of het nu van de jumbo is of dat er uren werk van jou inzit. Ja, wijsheid komt met de jaren....
Waarom maak je die taarten niet tegelijk? Dat doe ik altijd. En dan meteen na elkaar in de oven als ze niet samen passen. En de fles kan je toch ook warm maken op de old-fashion manier. Gewoon in warm water zitten, dan heb je daar de oven helemaal niet voor nodig.