Bedankt voor de felicitaties dames! Het is nog steeds heel onwerkelijk (en niet te vergeten doodeng). Ik hoop voor jullie allemaal ook een positieve test (en als het kan zo snel mogelijk). Ik kom vast af en toe nog wel even buurten (als jullie dat niet vervelend vinden natuurlijk). Een knuffel voor jullie allemaal!
Thanx voor jullie woorden! Ik wacht even deze menstruatie af en ga dan naar de HA van mijn schoonmoeder. Aangezien mijn eigen HA niet eerder wil beginnen tot ik30 ben...... De HA van schoonmoeder wilde met alle liefde mij en manlief op afspraak En heeft ook al heel fijn kort verteld wat de eerste stappen zijn......dat was/is zo fijn als er eindelijk een HA is die wel wil luisteren! Kan pas eind volgende week bij haar terecht omdat ze de tijd wil nemen voor ons. Yeah ze mag al mijn tijd gebruiken om ons te onderzoeken, te helpen en noem maar op! Ik houd jullie op de hoogte en thanx voor jullie bemoedigende woorden!
Hallo dames. Lang geleden dat hier wat gezegd is. Ik was benieuwd hoe het met jullie gaat!! Heb even banners gescand, maar volgens mij weinig goed nieuws:x:x Ik zag wel wat mislukte pogingen volgens mij... Ik wilde jullie even hart oonder de riem steken, ik ben jullie echt niet vergeten hoor!!!