Nog 1 speelgoed vraag en dan doe ik het niet meer Ik vroeg me af of toevallig iemand deze kinderwagen heeft? 569401 Baby Born Jogger. Staat namelijk bij leeftij 3 tot 10 jaar. Maar vind hem er toch wel klein uitzien. Kan helaas niet naar de winkel toe om te gaan kijken. Dochter word 5 jaar en is ong 116 lang zal de wagen dan nog leuk/goed voor haar zijn of niet? Ik twijfel namelijk omdat in de lijst staat (dus als alles onder elkaar staat) de leeftijd 3 tot 4 jaar en als ik erop druk dus 3 tot 10 jaar. Kortom iemand die het weet
Kan prima, mijn dochter (2,5) heeft hem ook, en de duwstang zit ongeveer ter hoogte van haar kin (maar ze is wel iets aan de kleine kant voor haar leeftijd)
Hihi die tekst: 'Als je weer naar binnen gaat, kun je wagen op de gang laten staan. Als Baby Born in slaap is gevallen, hoef je haar niet wakker te maken. Het zitje kun je gewoon uit de wagen halen!' Gelukkig maar!
dank jullie wel dan gaat ik hem bestellen haha mamavansimone dat is inderdaad wel een grappig stukje tekst