Ik heb een paar tassen speelgoed en wat knuffels en wil dit graag aan een goed doel geven. Maar ik kan niet kiezen. Zit al op de sites van Leger des Heils, Voedselbank, Terres des Hommes. Komt het bij alle doelen echt op een goede plek terecht?
Durf het niet te zeggen, maar wat dacht je van het plaatselijk ziekenhuis, de kinderafdeling??? Of misschien een Ronald McDonaldhuis???
Ik heb toevallig net 2 bakken klaar gezet. Het kinderdagverblijf waar Luuk op zit, steunen een kindertehuis op Curaçao waar ze kinderen opvangen die een handicap hebben. Haar man gaat er regelmatig naartoe. Het oude speelgoed van Luuk gaat dus daarheen.
Bij de brandweer,politie en ambulance!! Ik heb een aantal kennissen die bij de brandweer zijn,en met knuffels of speeltjes zijn ze altijd erg blij. Ze komen helaas erg vaak bij branden of ongevallen uit waar kinderen bij betrokken zijn,en op deze manier hebben ze altijd iets om een kind wat als afleiding te geven,en hem je beste vriend te maken....door dat ene knuffeltje kan een kind weer even helemaal opfleuren...