Nog 1 Strip....

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Tamar, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Die van mij vind het ook wel spannend maar had liever gewacht tot we echt helemaal verhuisd zijn... volgens mij denkt ie dat ik zo'n beetje gehandicapt ben mocht ik zwanger zijn tegen die tijd :)
    Maar ja, hij heeft nou eenmaal geen rammelende eierstokken en ik wel, dus was in mei stoppen met de pil een soort compromis 8)
     
  2. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben met een "zenuwachtige" man!!

    Ik moest ook al zoiets zeggen van "Het is altijd eng en of dat nu is of over een half jaar". Maar gelukkig vindt hij het geweldig :)

    Gehandicapt, misschien heb je wel helemaal geen kwaaltjes iod. Je zal echt niet de eerste zijn die verhuisd en zwanger is? Dat zijn ook dingen waarvan ik denk dat zien we tegen die tijd wel! Niemand kan in de toekomst kijken, toch!

    Gr :) :)
     
  3. Niet meer actief

    Precies, dat denk ik dan ook maar. Maar ik krijg hem dat gewoon NIET aan zn verstand :evil: Het is een neiuwbouwhuis wat op zn laatst in oktober, maar hopelijk in juli klaar is. Da's dus vorig jaar ook de reden geweest om weer tijdelijk met de pil te beginnen. Eigenlijk vind ik dat ik nu lang genoeg gewacht heb en hij mij ook wel een beetje tegemoet mag komen :)
    Oh ja, hij dreigt wel met condooms enzo, dus dat moet ik hem ooook nog uit zn hoofd praten, zucht :(
     
  4. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Als je van okt. uit gaat valt het toch wel mee, zou je max 5 mdn zijn.
    Ik denk dat als het dichterbij komt hij wel bij draaid hoor!!

    Gr. Tabitha
     
  5. Niet meer actief

    Ja daar ga ik idd maar van uit!
    Heb jij het iemand in je omgeving verteld dat je gaat stoppen met de pil? Ik moet heel veel moeite doen om niks te zeggen want ik vind het ontzettend leuk om bijv. mijn ouders te verrassen (die worden volgens mij helemaal gek)!
     
  6. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Je wil niet weten hoeveel moeite ik hiermee heb.....

    Ik ben zelf nogal een flapuit, maar mijn partner wil dat we dit geheimpje nog even bewaren.
    Toevallig belde een vriendin 2 minuten nadat ik bij de ha was geweest, die mij net groenlicht had gegeven. Toen kon ik echt mijn mond niet houden hoor!

    En jij heb jij het al verteld aan iemand
     
  7. Niet meer actief

    Ik heb het er weleens met een (mannelijke) collega over, ongeveer net zolang getrouwd als ik en ook van plan over een tijdje met kinderen te beginnen. Ik heb het ook aan een van mijn beste vriendinnen verteld vorig jaar, maar die is er zelf nog niet mee bezig en kon zich er ook niks bij voorstellen, dus daar vertel ik het niet nog een keer aan. Laten we maar hopen dat het snel raak is, dan hoeven we het ook niet zolang stil te houden :D
     
  8. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik ben echt helemaal in de war geweest (hoe kan ik er nou een week naast zitten) Ik ben 3 april al klaar met de pil!!!!

    Nu maar ff mijn tekst aanpassen!!

    Groetjes Tabitha
     
  9. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Mijn vriend kan niet wachten. Als het aan hem lag was ik al lang zwanger geweest *gni*. Ik durf nog aan niemand te vertellen dat ik stop met de pil. En wil het liever ook niet zeggen omdat het dan een verrassing is als we zeggen dat ik zwanger ben .. :)

    Groetjes!
     
  10. Niet meer actief

    Hey Tamar da's leuk zeg!! :D *jaloers* 8)
     
  11. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik begrijp het ook niet zo goed hoor dat ik er een week naast zat. Ik heb waarschijnlijk gewoon vier weken geteld.. :oops: :oops:

    IK had ook graag mijn mond gehouden maar hier en daar zijn er toch mensen die het weten... Ik ben zo'n flapuit....

    Groetjes Tabitha
     
  12. Niet meer actief

    Yep, heb ik ook :D Nog een paar nachtjes, dan mag je eindelijk los :)
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Tamar, heb je er een week afgehaald??? veel succes met de start

    Karin
     
  14. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Nee hoor, ik had een week teveel geteld!

    Maar vind het niet zo erg hoor!

    Nog 7 pilletjes..... :) :)
     
  15. spocky

    spocky Lid

    30 mrt 2006
    14
    0
    0
    Ludwigshafen, Duitsland
    Hey Tamar ik heb een weekje geleden mijn laatste pil genomen. Nu komt de afwachtperiode. Ik ben al een keer eerder met de pil gestopt en toen kwam de echte menstruatie gewoon optijd (mijn normale cyclus ging dus gewoon weer verder) ik hoop dat het nu weer het geval is. Laat je ook weten hoe het met jou gaat? altijd fijn om ook lotgenoten te hebben hier. Ik vind het wel spannend allemaal.

    groetjes spocky
     
  16. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil jullie veel succes wensen met het stoppen van de pil en het hopelijk snel zwanger worden. Ik vond het stoppen met de pil ook erg spannend. Voelde me blij enzo terwijl ik nog zwanger moest worden. Ik ben een keer ongesteld geworden op tijd gelukkig, daarna testte ik al positief.
    Succes, liefs Jenny
     
  17. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heej,

    Spocky, nog een paar dagen, ik vind het reuze spannend, ben zo gewend aan die pil. Ik hoop natuurlijk ook "gewoon" ongesteld te worden maar we zullen zien. Ik laat zeker weten hoe het gaat......

    Jenny thx, ik ben idd bij elk stapje er naar toe zo blij!!! :) :)
    Wat snel zeg die tweede ronde al zwanger!! Van Harte Gefeliciteerd!!

    Groetjes Tabitha
     
  18. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Vandaag is het dan zover, mijn laaste pil!!!

    :) :) :) :) :) :) :) :)
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    En hoe voelt het? Succes hoor meid, hopelijk ben je snel zwanger!!!

    Liefs, misspuma
     
  20. Niet meer actief

    Succes!!! :D
     

Deel Deze Pagina