Ja, misschien hoef je het idd niet omdat je zelf nooit daadwerkelijk trombose hebt gehad . Maar goed, wel lekker dat je "maar" 6 weken hoeft te spuiten, hoor! Ik mag idd ook geen hormonale anticonceptie en word idd ook preventief ontstold met operaties etc.. Het is allemaal wel wat lastig, maar uiteindelijk goed mee te leven. Ik ben benieuwd wanneer jullie meisje geboren gaat worden, hoor! En ben ook benieuwd wanneer ons mannetje geboren gaat worden
Ja, vergeleken bij jou en de andere meiden op het andere topic, heb ik wel "geluk". Maar ik zie echt op tegen die 6 weken en mijn vriend ook... We zijn niet van die helden! En jij mag ook snel bevallen!! Spannend! Voel je al wat? Ik hoop voor je dat je jullie knul snel in je armen mag houden!
Het zal idd 6 weken wel even doorbijten worden want een pretje is het gewoon niet ongeacht hoe lang je ze moet gebruiken. Eigenlijk is elke dag al eentje te veel Het rommelt hier nog niet echt. Heel af en toe wat harde buiken, maar mag niet echt een naam hebben. Ben er ook van overtuigd dat ik overtijd ga lopen (was bij mijn eerste ook zo). Heb het idee dat ze het veels te goed hebben daar binnen