Kun je zomaar overstappen van bijv. Nutrilon naar Friso...? Ik vroeg mij dit af, vind namelijk het prijsverschil (ruim 2 euro) toch wel aan de grote kant. Rick krijgt nu Nutrilon 1 Standaard en dadelijk met 6 maanden moeten we toch over op de nr. 2 Opvolgmelk. Nu vroeg ik mij af of ik dan ook gewoon over kan stappen naar Friso 2. En wat als het bijv. niet aanslaat, stel hij krijgt erge krampjes of iets dergelijks. Kun je dan weer "gewoon" terug naar 't oude vertrouwde?
Volgens mij kun je met standaard voeding gerust ineens van Nurtilon naar Friso overstappen hoor! Zolang je maar niet van bijv. standaar Nurtilon naar Friso Comfort gaat bijv.
Er is geen aanleiding om naar een "speciale" voeding over te stappen, dus da's het probleem ook niet. En eigenlijk is het ook niet dat we het geld niet hebben hoor voor de Nutrilon, maar ik vond het prijsverschil gewoon groot!
Ik ga er dan maar van uit dat het geen kwaad kan, ik maak alleen wel dat 1,5 pak nutrilon nog maar even op (anders is de Friso alsnog duur, hihi).
Lynn kreeg altijd nutrilon. Toen ze een maand was, kwam ze in het ziekenhuis en daar gaven ze friso. Dus ook hier in ene overstap gemaakt.
en lynn had daar geen krampjes van ? Ik zat hier namelijk ook al over te denken vind het prijsverschil ook aardig groot!
Daarom heb ik in 1e instantie al gekozen voor Friso ipv Nutrilon Plús natuurlijk dat het goede voeding is
Ja hoor, hier trouwens toen Iman klein was in 1 keer overgestapt van nutrilon hypoallergeen naar friso comfort, heeft Iman helemaal geen last van gehad. (Zij had wel al zoveel krampjes van de nutrilon dat meer bijna niet kon haha)
Elke baby heeft krampjes. Lynn kon niet tegen nutrilon en huilde daardoor héél veel. Na de overstap op Friso was het huilen nagenoeg weg. Voor de krampjes ben ik na een week of 2 gaan mixen met friso comfort. Dit doe ik nog steeds en gaat heel goed. Succes.
De voeding van het kruitvat eigen merk is nog goedkoper....5,79 Zag het toevallig staan en heb eerst het cb gebeld en de voedingslijn. Die zeiden dat het prima voeding was. Dus heb gisteren een pak gekocht, en ik had eerst altijd nutrilon. Ben dus benieuwd wat ze ervan zal gaan vinden, maar eerst nog m'n nutrilon opmaken.