Last minute boeken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door , 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben net besloten dat we in juli toch wel even lekker op vakantie willen en dus tegen die tijd een last minute te boeken.
    We willen graag richting turkije/spanje/griekenland o.i.d.
    Nu vroeg ik mij af zijn hier misschien mensen die hier ervaring mee hebben en waar we goed en voordelig kunnen boeken?

Alvast bedankt!

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    www.bex.nl

Zijn voordelig en hebben leuke aanbiedingen naar Turkije.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad bex.nl
    ik vertrouwde het eerst niet zo via internet...
    dus voor mijn eigen gevoel ;) heb ik via d reizen geboek via bex dan weer ;) haha

in ieder geval echt super betaabaar en super hotels :)

maar ik vind persoonlijk arke.nl ook heel erg goed

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie.
    Elmo

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Sunweb of vakantiediscounter.

Hier vind je veel lastminutes tegen leuke prijzen.

Veel plezier bij het uitzoeken van je vakantie.

Groetjes
    Elvira

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij zijn 2 weken geleden naar portugal geweest, we hadden 2 dagen van te voren geboekt en dat ging hardstikke goed.

Je moet echt even goed zoeken waar het goedkoopste is want er waren mensen bij ons in het appartement die gewoon 150 pp meer hadden betaald dan wij.

Wij hebben via de vakantiestunt geboekt.
    vakantiediscounter en skytours heeft ook goedkope reizen.. wij hebben bij de vakantiestunt geboekt maar die deden dat weer bij skytours... vakantiediscounter doet ook bijna alles via skytours. enigste nadeel aan skytours, die prijzen gaan echt op en neer daar, dus wat vandaag 300,- kost kan morgen in de aanbieding zijn voor 150,- en over 3 dagen weer 300 kosten.

Wij zaten voor 130,- pp 8 dagen aan de algarve in een 3 sterren appartement.

4 jaar geleden zijn we naar turkije geweest via de vakantiediscounter (150,- pp) , vorig jaar via arke, maar toen betaalden we echt mega veel (hoogseizoen & 5 sterrenhotel)

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Iemand ook een tip voor een site met lastminutes voor eigen vervoer? Bijna alle lastminute sites zijn vliegreizen...

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb een aantal jaren geleden een last minute geboekt 2 weken van te voren. In het vliegtuig leerde ik een paar meiden kennen die PRECIES dezelfde reis maarliefst 1100 euro goedkoper hadden geboekt door gewoon naar schiphol te gaan en de eerste de beste beschikbare last minute te scoren. Moet wel je ding zijn (ik hou toch van tenminste een klein beetje voorbereiding, in ieder geval met kinderen), maar het scheelt dus wel enorm veel!

Deel Deze Pagina