Wat leuk!! Dus je bedoeld positief op de zwangerschapstest? Of op de ovulatietest? Hoelang waren jullie al bezig als ik vragen mag?
Wat leuk bijna tegelijk!! Ik moet volgende week ong worden en daarna gaan we er voor. Je denkt dat je de enigste bent die er mee zit maar het blijkt dus dat er meerdere zijn. Wel grappig. Iedereen om je heen wordt zwanger, en wij moeten nog geduld hebben haha. Nou sterkte en klusse!!
Positief op de zwangerschapstest! Ik ben zwanger Dit was de 2e ronde..dus tis vlot! Had verwacht dat we wel langer bezig zouden zijn.
Wat ontzettend leuk en van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat het bij ons ook dit jaar nog raak mag wezen. Maar ik ga er niet vanuit. Maar ja als ik dan weer jou verhaal hoor, na de 2 ronde raak dan is er nog hoop voor ons haha Geniet ervan en het is jullie gegund!!!
Vanavond de laatste pil! Ja het gaat eindelijk beginnen. Nou ja eerste nog weer effe ongesteld worden en daarna maar zien hoe me lichaam reageert na 13 jaar de pil slikken. Ik ben bang dat ik straks eerst een half jaar weer ritme moet krijgen en alles heel onregelmatig wordt. Nou ja we wachten het maar af. Vind het moeilijk om bij me familie op visite te gaan om naar een babykamer te gaan kijken. Het ligt toch wel iets gevoeliger dan ik dacht. Ik gun het iedereen dat is het niet maar ben gewoon stink jaloers helaas. Hebben jullie dat ook? Dat je wel blij bent voor andere maar toch eigenlijk stink jaloers bent? Ik ben er echt de hele week mee bezig en me vriend niet. Die heb heeeel andere dingen aan zijn hoofd. Wat een verschil he tussen ons. Hij zegt aldoor alles komt wel goed. Maar ja dat hoop ik ook maar dan eigenlijk wel zo snel mogelijk haha. Wens iedereen sterkte toe!!
Ik dacht ook dat mijn lichaam langer ging nodig hebben, maar ik heb het geluk gehad dat alles onmiddellijk goed zat. Ik ben er ook veel mee bezig, maar vorige ronde eigenlijk niet zo. Omdat we er toch nog niet voor gingen. Maar ik merk aan mijn vriend dat hij er ook wel mee bezig is, maar op z'n eigen manier Met jaloers zijn heb ik eigenlijk geen probleem. We zijn ook pas begonnen, maar moesten we nu een jaar verder zijn en ik ben nog steeds niet zwanger, ja dan misschien wel. Geniet van het moment dat je je laatste pilletje uit de strip duwt!
Je hebt gelijk ik ga zeker genieten vanavond na de pil!! Hoop dat alles net zoals bij jou ook goed gaat. En ja misschien zijn jongens er wel op een andere manier mee bezig. Ben allang blij dat hij er goed achter staat!! En dat we er samen voor gaan. Nou klusse en sterkte.
Ik wil ook graag zon balk onder me bericht, met zolang nog voor het testen enzo. Maar ik begrijp niet hoe ik die krijg. of waar ik die kan vinden?? kan je mij misschien helpen??
Dan moet je bovenaan op banners klikken. Je kiest er jou uit (er zijn verschillende dingen waar je uit kan kiezen). En dan moet je de BBCode plakken in je handtekening.
dat klopt toch ik moet deze week ong worden en begint mijn clycus toch aan het einde van menstruatie?? Als het niet zo is hoor ik het graag
Je cyclus begint de eerste dag van je menstruatie. Op je banner moet je nu de eerste dag van je laatste menstruatie ingeven (dus de datum dat je voor het laatst ongesteld bent geworden). Snap je? Volgens mij heb je een datum in de toekomst ingegeven, dus de dag dat je ongesteld gaat worden.
Ik geloof dat ik het nu goed gedaan heb. Ik heb de datum ingevuld van de eerste datum van me vorige menstruatie. Dat klopt toch??? Vind het best ingewikkeld maar geloof dat ik het nu snap hoop ik Heel erg bedankt voor de uitleg!!!
Ik zou eigenlijk pas eind van het jaar stoppen maar heb me vriend over gehaald dus ga nu eindelijk voor het eggie. Het is ook reuze spannend en eigenlijk niet normaal hoeveel vrouwen er mee zitten haha. sterkte!!
Ook wij zijn net begonnen. Eind augustus was het zover. De eerste keer echt ongesteld half september en zelf het idee dat ik mijn cycles redelijk voelbaar/zichtbaar heb. Heb eerst een paar ovu testen gedaan, maar toch besloten om eerst een paar maanden te bekijken of ik een stabiele cycles heb. Over 2 weken zou ik ong moeten worden. Dus ik ben benieuwd!
Over 2 weken ong worden?? Liever toch niet Ik heb ook van die ovu testen in huis, maar heb besloten om eerst zonder te doen. Kan ze altijd nog gaan gebruiken. Zo wie zo kijk ik dit jaar mooi aan hoe alles verloopt. Nou ja kijk het mooi aan toch wel een beetje spannend natuurlijk!! Je weet het nooit met je lichaam. Nou sterkte en hoop het beste voor je!!
nee hoop het niet natuurlijk. Maar als het wel het geval is weet ik in ieder geval dat mijn cycles op orde is. Heb daar ook wel andere verhalen over gelezen