Heel spannend inderdaad, echt totaal geen idee wat te verwachten kwa cyclus en hoe snel het zal gaan. Ik heb ook een setje ovu-testen besteld en ga toch vast eens kijken of ik al een eisprong kan vinden de eerste maand na het stoppen met de pil. Krijg ze morgen in huis dus dan begin ik gewoon, bij een goede cyclus (28 dgn) zou ik vrijdag een eispong krijgen. Ben benieuwd! Ik heb ook 6 zwangerschapstesten besteld (sensitest) ga er morgen 1 doen (nu ik zeker weet dat ik nog niet zwanger ben) want je hoort ooit over vage indrooglijntjes, en die onzekerheid wil ik niet straks hebben van "hoe zou het eruit zien als ik niet zwanger was". Kan nooit kwaad
Wat grappig ik heb ook van die testen in huis. Maar wil zowiezo dit jaar proberen zonder die ovu testen. En dan misschien volgend jaar als het nog niet raak is, dan gaan testen. Het is wel leuk want ik heb ook een paar weken terug zon ovu test gedaan, en gelukkig gaf in negatief aan want ik was toen nog aan de pil haha. Nou sterkte morgen en we horen het. Gr nana
Het is een raar idee, van het weekend ong worden en dan volgende week er echt voor gaan!! Ik hoop dat ik het vol hou kwa spanning. Ik weet niet hoe het met jullie is??? Ik hoop dat het snel volgende week is, of na ja volgende maand haha. Misschien duurt het wel een jaar dat weet je nooit! Maar ja hopen op het besten. Sterkte allemaal en zij jullie net zo in spanning of niet??
Vandaag visite gehad. De hele fam met 3 kinderen. Erg gezellig en toch een beetje druk. Maar ja dan zit je s avonds op de bank en dan knaag het toch. Dat zou ik ook wel willen. Maar ja dan denk ik onze tijd komt van zelf hoop ik. Nog 3 a 4 dagen wachten en veel geduld hebben. Hoe houden julie dit toch vol?? Ik loop al 4 dagen met koppijn, dat is toch eigenlijk niet gezond? Vanochtend voor het eerst foluimzuur tablet genomen. Op aan raden van dit forum haha. Wens iedereen sterkte en vraag me toch af hoe houden jullie het vol met afwachten??
Hoi Nana, Hoe gaat het met je? Ik ben net als jij gestopt met de pil.. Vind het ook super spannend allemaal.. ben zo benieuwd hoe lang het gaat duren... Maar ik heb gelukkig nog wel alle geduld hoor hihi. Liefs
Het gaat wel goed, heb nu de griep dus me gedachtes zijn effe ergens anders. Maar ben niet meer ongesteld dus dit weekend en volgende week er voor gaan. Wel raar idee hoor dat ik nu niet meer aan de pil hoef te denken na 13 jaar. Het is wel reuze spannend of het dit jaar nog raak zal zijn. Ga er vanuit van niet maar diep van binnen hoop ik het wel. En jij, hoelang zijn jullie al samen? En moest je ook zolang wachten als ik haha. Me vriend had wat meer geduld nodig voordat ie accoord ging over kids haha. Maar nu eindelijk is het zover. Nou sterkte liefs nana
Heel herkenbaar hoor. Ook ik vond en nog steeds vind ik het een gek idee zonder pil. Ik heb de pil ook 13 jaar geslikt. Aanstaand weekend zou ik ong. moeten ja liever niet natuurlijk. Maar ben ook wel benieuwd hoe mijn lijf het nu doet na 13 jaar pil. Ook ik ga er vanuit dat het minimaal 6 maanden duurt om kans te maken op een zwangerschap. Dus zet ik het maar even uit mijn hoofd en zie ik het wel. Hopen mag natuurlijk wel hahaha. Leuk en spannend allemaal.
Nou ik ben vorig weekend ong geweest en maandag is dat gestopt. Maar heb vandaag opeens verschrikkelijke steken in me onder buik, wat dit is ik weet het niet?? Misschien moet me lichaam effe wennen zonder pil haha. Ik ga er ook niet vanuit dat het dit jaar nog raak zal zijn hoor, maar hopen mag wel net als jij haha. Nou klusse en sterkte!! liefs
Kleine up date. Laatse keer was ik ongesteld vanaf 17 september. En nu wachtend op 2e keer ongesteld. Ik had het eigenlijk al verwacht. Stiekem de hoop dat het zal uitblijven! Aan het einde van de week nog niets dan maar een zwtestje uitproberen voor het eerst.
Hey Nana, Ook wij (ja ik eigenlijk)zijn gestopt met de pil. En wel op 2 oktober de laatste. We willen eigenlijk pas volgend jaar er echt voor gaan. Maar stiekem hoop ik dat er gewoon al eerder een wondertje gaat groeien!!! Ook ik heb bijna 13 jaar lang de pil geslikt!Toch vreemd als je sávonds zo naar bed gaat en ik op me nachtkastje kijk en er ligt niks meer! Dus ik hoop wel dat ik gewoon de 1x ongesteld ga worden. Ik ken ook meiden die nooit ongesteld zijn geworden naar het lange slikken van de pil. En er dus meer als 4 jaar over gedaan hebben. Jij (ook de andere meiden natuurlijk) heel veel succes!
Hee Sunshine, Kan je een hand geven, ik was 20 09 voor het laatst ongesteld, had eigenlijk ook gisteren mijn ongi verwacht. Maar had alleen maar het bekende slijm op visite en ben nu nog niet ongi. Als ik donderdag niets heb, ga ik ook testen. Voor mij is het rond 1 hoor dus kan best dat mijn natuurlijke ongi nog op gang moet komen. Maar zou wel leuk zijn. Spannend he?
Hallo, Ik moet wel eerlijk toe geven dat ik er veel te veel mee bezig ben. Zo erg dat ik elke dag hoofdpijn heb. Heb al 3 ovu testen gedaan, terwijl ik tegen me zelf had gezegd dat ik het eerst zonder zou proberen. Maar ja ik ben eigenwijs. En ja uit die testen kwam niet veel nieuws allemaal negatief. Ik ga gewoon deze hele week elke dag klussen, en hopen op het beste. Ik hoop dat ik in de week van 4 nov of ong wordt of een posi uitslag heb. Maar ja ik weet ook wel dat het nog een jaar kan duren maar toch. Vanaf gister heb ik op eens, bruin- een beetje bloed gegeven. Ik gelijk op het internet lezen. Ik denk dat het een ovulatiebloeding is. Heb ook af en toe vreselijke pijnen in me onderbuik, wist niet dat ik het zo zou voelen. Maar heb ik dan nu me ovulatie volgens me test niet. Dus ja je begrijp wel dat ik gek word van het denken. Hoe is dat bij jullie?? En heb ik nou een ovu of niet?? liefs
He Linnie, ah een medestander, leuk! Ik heb ook al bijna 2 weken een komen en gaan van een weeig (raar woord) gevoel in mijn buik/baarmoeder. Steekjes en harde tepels,rusteloze benen. ach ja het kan natuurlijk van alles zijn. Misschien sla ik nu wel gewoon een maand over in mn cycles. Te bedenken dat ik 9jaar de implanon heb gehad. Duimen maar voor elkaar! By the way, hoe krijgen jullie de smilies e.d. voor elkaar?
Rechts staat een balk waar je de smileys kan aanklikken als je een bericht aan het typen bent Ja ook ik voel me een beetje anders dan normaal, maar kan ook ontpillen zijn. Hopelijk weten we snel hoe het zit, ongi of zwanger maar wel 1 van de twee en snel!! vind je niet!!! Ook ik heb 13 jaar aan de pil Diane 35 gezeten. Een beruchte pil maar ook dat schijnt niets te zeggen. Nou hou me op de hoogte goed.
De zweethanden zijn inmiddels verdwenen maar het onwerkelijke gevoel zal er nog wel blijven. Zie foto.... Ik had het gehoopt maar niet verwacht dat het de 1e keer raak zou zijn.
WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Wat Gaaf!!!!!!!!! en dat in 1 x, in 1 x bizar!!!!!!!!!!!!! Nou gefeliciteerd he!!! Leuk joh, nu nog effe geduld in de komende drie maanden. Ow ben jaloers zeg, leuk, leuk en nog eens leuk.
Jeetje meid wat leuk!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat willen we allemaal op deze site. Ik hoop dat ik over 2 weken ook zulk goed nieuws heb, maar denk het niet hoor. Het is echt ongelofelijk dat het dus echt kan, gewoon in 1 keer raak!!! Meid het is je gegund en geniet ervan!! liefs
GEFELICITEERD!!! Hier net zo, raak van de eerste keer. Wij hadden dit ook helemaal niet verwacht (natuurlijk wel gehoopt, maar wie hoopt dat niet he ). Nu begin ik me pas voorzichtig zwanger te voelen. Heb nl. ook al een buikje!