Nog 1 week voor nod!! Welke kwaaltjes heb jij??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maddog13, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Ja lijkt mij ook zoo mooi! Hoop maar dat k dr niet ziek van wordt, dat kan natuurlijk ook altijd nog. Maargoed, dat heb ik dr dan voor over (zeg ik nu heel makkelijk....)
    Ik moet me ook echt bedwingen om niet al alles uit te zoeken, kamertje, kinderwagen etc. Ik koop natuurlijk niks, maar kan me uren amuseren met zoeken op internet...

2. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Nog meer meiden, die vrije uurtjes op forums zitten te neuzen??!;)

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Hi, hier hetzelfde verhaal. Prinsje en nu graag een tweede. We hebben vakantie geboekt ( met annuleringsverzekering ) en ik bedacht mij ineens dat ik dan wel 7 mnd zou kunnen zijn!

Dus rustig aan gedaan de afgelopen dagen! ,aar nu: ietwat geboelige borsten, soms steekjes gehad, besluitloos en van de week zat ik te janken bij z4 handen op 1 buik. Bij de geboorte... Dat doe ik serieus NOOIT!!!

Ik moet bijna kotsen, maar toch niet! Vreemd, maar kan ook met ontpillen te maken hebben

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ticker loopt trouwens 1/2 dagen achter. Vorige maand cyclus van 30 dagen ipv 28, vandaar

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Stomme Ipad met al die typefouten

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ik mag donderdag testen :)

ik had de afgelopen dagen en zwaar gevoel in mijn onderbuik, net boven mijn schaambeen. Nu vooral veel lucht wat dwars zit. Veel plassen en dorst.

heb de kv2v5 al op, negatief natuurlijk Hahaha. Ik had een droom dat ik 2 positieve testen in mijn handen had tegelijk met een cadeau voor mijn 5 jarig werk jubileum. Dat cadeautje is in de bestelling dus wie weet.... Ik hoop het zo, maar die droom maakt me wel gek Hahaha, ik koop geen testen meer voor voordat het donderdag is.

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hier ook voor een tweede, heb ook een pracht van een zoon. Nu moe, vlagen van misselijkheid, steekjes in buik, vaker moeten plassen..
    Hoop dat het in 1 keer raak mag zijn!! 1e duurde 12 maand, vandaar..

8. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!! Zou het leuk vinden om te horen of het raak is!!

Gelukkig ben ik niet de enige die vroeg getest heeft..;)

9. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Iris vooral spannend als je bij de eerste zolang hebt gewacht!!

Hoe oud is je zoontje?

10. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Mijn zoontje is nu 16 maanden, we hebben dus alle tijd! Zijn wat 'vroeger' begonnen met in ons achterhoofd dat het misschien wel weer een tijd kan gaan duren.. Nu hopen maar dat het snel raak mag zijn...! Een tweede is weer zo welkom! En weer even spannend als de eerste!

11. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo, mag ik ff "inbreken"?

Hier nog iemand die op het wachtbankje zit haar "ei" uit te broeden.

Ik verwacht woensdag mijn NOD maar heb ook al kwaaltjes, waaronder:

oprispingen
    misselijkmakend hongergevoel maar krijg geen hap af.
    af en toe gevoelige borsten/jeukende tepels.
    s, nachts eruit moeten om te plassen
    emotionele momenten (huilen zonder reden, nog bij het tv kijken):D
    licht ontvlambaar:x
    met niesten steekjes onder in de buik.

Nu heb ik me voorgenomen vanmiddag maar eens naar het kruidvat te gaan om een testje te halen. Ik heb al 1 test gedaan, veel te vroeg natuurlijk (afgelopen maandag) en OMO wit!!!

12. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Over 4 dagen mag ik testen, haal vanmiddag de kv2v5 op en dan braaf wachten al is dat heel moeilijk hoor. Normaal heb ik allang verschijnselen van een aankomende ongesteldheid nu helemaal niks. Spannend hoor

13. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden, wat toevallig. Ook wij gaan deze ronde voor het eerst weer na de bevalling van ons prachtige zoontje. Hij is deze week 1 geworden en we kunnen niet wachten om ons gezinnetje te mogen uitbreiden...

Ook ik heb vorige week vrijdag mijn eisprong gevoeld dus nog wel eventjes wachten om te kunnen testen. Ik heb overigens geen testen in huis, dus ik kan ook niet alvast stiekem testen ;)

Ik vind het weer gigantisch spannend, hoop zo dat het raak mag zijn... Aan de andere kant zie ik op dit forum zoveel mensen die veeeeeeel langer bezig zijn en die gun ik het ook zo om zwanger te worden!!!! Wij hebben tenminste al een prachtig kereltje...

Succes iedereen met wachten!!!! Dat kunnen wij!

14. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Wat leuk om te lezen allemaal!!
    Wie weet wat de volgende week voor ons gaat brengen....

15. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopen maar op heel veel roze :cool:

16. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Jaaaa!
    Weet je wat nog opvallend was bij mijn vorige zwangerschap voor nod??
    Sterke geur! Ik liep door de supermarkt en rook heel sterk de vleesafdeling.. Jak!!
    Toen testte ik de dag erna positief!!

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Deel Deze Pagina