Maandagnacht in het ziekenhuis/bij Alnatal geweest. Ik had het heel erg benauwd en stekend gevoel recht in mijn buik die doortrok na mijn onderrug met somseen harde buik. De verloskundige heeft mijn buik gevoeld, hartje geluisterd dit was in orde toch wou ze dat de gynacaloog mij ging onderzoeken. We mochten naar een andere kamer waar ik op een bed mocht gaan liggen , hier hebben ze mij aan de CTG gelegd om een hartfilmpje te maken van de kleine man ( geluk dat ze hem konden vinden normaal doen ze dit pas vanaf 27 weken). Ook werd er ondertussen naar mijn zuurstofgehalte gekeken , deze was prima. De gynacaloog wou graag nog een echo maken , onze kleine man maakt het helemaal goed gelukkig. Omdat de pijn aan de zjikant rechts zit heeft die daar ook geechod bij mijn nieren. En hier heeft die de linker en rechter nier met elkaar vergeleken nu is het zo dat er een verschil inzit dit kan mijn pijn verklaren. Mijn urineleider word gekneld door mijn baarmoeder waardoor er wat vocht in de nier achterblijft. Op advies van gyncaloog 2 parcetemol meegekregen en mocht dinsdagochtend bellen om een afspraak te maken voor een echo bij een radioloog daar kon ik de volgende dag al terecht wat een nacht maar gelukkig maakt onze kleine het heel goed bij mama binnen en vond de CTG niet zo leuk , hij bleef maar bewegen/trappen Vandaag dus terug geweest na ziekenhuis, een echo van mijn nieren gehad en inderdaad de rechterkant is stuk groter dan normaal en linkerkant begint ook groter te worden. Hierna heb ik gesprek gehad met arts bij Alnatal en ze hebben nu weer bloed en urine afgenomen voor verdere onderzoek. Hiervan hoor ik vanmiddag de uitslag en dan gaan ze bepalen wat ze ermee gaan doen. Word rond 4 uur gebeld als het goed is spannend.... en nog even afwachten