Goede morgen, Hier ook een rustige nacht gehad. Af en toe wat krampjes maar meer ook niet. wel goed geslapen. Vandaag weer op controle bij de vk kijken wat die zeggen. Juenco & Misa, bij jullie ook nog rustig. 1 troost zo heel lang kan het echt niet meer duren.. Mieke, gefeliciteerd en geniet van de kleine.
Juenco, wat sneu voor je dochtertje dat ze zo'n eczeem heeft.. Hoe gaat het nu bij jou? Ja ik zeg uiteraard omdat ik er niet meer in geloof...! Haha! Miek: gefelicteerd...!!! Super! Veel geluk samen! Maart: hoe was het bij de vk? Al wat verandering? Kanjer, nog nieuws? Hier vanmiddag om 12:15 uur weer gestript. Dit keer veel meer bloed. Ze heeft ook behoorlijk haar best gedaan. Fijn is anders, maar ik kon het wel hebben. Nu sinds vanmiddag ongeveer half 3 steeds om de ongeveer 10 min een wee van een minuutje. Zojuist onder de douche gestaan, want ze zeggen dat zou kunnen helpen als het echt is. Maar ik heb het idee dat het nu alleen nog maar rommelt en niet meer echte weeen. Nou ja, we zullen zien!
Misa, meid ik hoop echt dat het doorzet. Het rommelt in ieder geval. Hier bij de vk geweest. Niks bijzonders gewoon normale controle.
Zo vreselijk frustrerend...ik heb me gisteravond de hele tijd beroerd gevoeld, heel veel harde buiken en pijn in mijn benen. Toen ik naar bed ging kwamen er echt wel weeën die meer dan een minuut duurden en echt een opbouw hadden. Ze waren zo pijnlijk dat ik echt even moest zuchten. Dit hield meer dan een half uur aan en toen....viel ik in slaap en is het KENNELIJK opgehouden, want ik heb nog steeds geen baby. Grrrr....BAH!
Ooh juenco..! Wat balen zeg...! Ik hoop zo dat je snel mag bevallen..! Hier een hele bijzndere nacht gehad...: ik ben bevallen...!!! Onze dochter Vera is om 1:11 uur geboren..! Zooooo blij!!! Smiddags om half 3 begonnen de weeen om de 10 min. Om half 8 ben ik eens gaan douchen om te kijken wat het zou gaan doen. Daarna zakte het af en het komende 1,5 uur... Om 21:00 uur begon het weer en gelijk om de 4 min ongeveer. Om 11 kwam de vk, ik had 3 cm. Om ongeveer 23:45 braken de vliezen en werd het veel heftiger. Naar het zh (want da wilden we). Ooh wat een hel...! Zo in de auto zitten... Ik had thuis al persdrang en het werd steeds erger. Uiteindelijk is ons meisje na ik denk een minuut of 20 persen geboren..! Ik voelde me zo blij en trots dst ik het dit keer zonder echte medische toestanden, ruggenprik, vacuum en knip mocht en kon doen..! ik heb alleen een klein scheurtje waar 1 hechting is zit. Nu weer veel last van naweeen, maar ja dat houdt vast met een dag of 2/3 weer op. Meiden, ik wens jullie heel veel succes en geluk. Ik zal ws ietsje minder op zp zitten, maar ik hou jullie in de gaten en denk aan jullie!
Ohhhh VAN HARTE MISA!!! wat ontzettend fijn dat je nu inderdaad zonder toeters en bellen bent bevallen! Dan heeft het strippen waarschijnlijk dus voor de tweede keer wel geholpen! Het liefst word ik nu, as we speak haha, ook nog weer even gestript! Toch maar eens bellen zometeen. Ik kan gewoon echt niet wachten...
Misa, meid wat een opluchting. Gefeliciteerd en geniet ervan. Juenco, kan bij jou ook niet lang meer duren. Hoop ook snel op baby nieuws van jouw kant.
Hey meiden, hoe is het hier? Het is verdacht stil..! Ben heel benieuwd of we snel wat kunnen lezen hier...! Denk aan jullie!!!
En hoe zou het met kanjer zijn? Ik zie dat marley ook bevallen is (handtekening). En de handtekening van juenco is denk ik ook aangepast!
Nee helaas niet... Vandaag echo en hartfilmpje. Hopenlijk hoor ik zo meer nieuws en een plan! Gevoel dat de baby nooit komt..
Wat een spannende topic zeg! Voor de dames die al bevallen zijb: gefeliciteerd en geniet van de kleine!
Ik nog 1,5 week, maar ik ben er klaar voor. Heb net een lading boodschappen in huis gehaald. Morgen controle VK.