hallo allemaal ik heb een onregelmatige cyclus ben daar ok voor naar de gynocoloog geweest en onderzoeken gedaan ze wou nog niet uitstellen dat ik pcos had maar sinds een paar maanden is me cyclus gegelmatig en heb eergister en gister me eisprong gehad alleen mijn vraag is kan je een ei hebben als je pcos heb?? alvast bedankt... groetjes
als je je eisprong hebt gehad, heb je een ei toch je kan zeker een ei hebben met pcos, alleen is het lastiger deze op te sporen ivm de onregelmatigheid. het kan ook gebeuren dat je ei niet van goede kwaliteit is, maar daar heb ik even geen ervaring mee. hoe weet je dat je een eisprong hebt gehad?
Natuurlijk kan dat! PCOS betekent ook niet dat je geen eisprong kunt hebben, alleen dat deze onregelmatiger kan verlopen dan bij andere dames. Ik heb heel duidelijk PCOS maar ik heb momenteel wel een regelmatige cyclus, alleen duurt deze cyclus ongeveer 35 dagen. Soms slaat ie een eisprong over, zoals mij de vorige cyclus is overkomen. Maar het kan dus wel degelijk. Ben je ook zwaar, toevallig? Toen ik 10 kilo afgevallen was werd mijn cyclus al snel regelmatiger, namelijk. Dit was toen ook op advies van de dokter / gynaecoloog. Welke symptomen heb je nog meer? Over de ovulatietest: Als de test positief is betekent het dat de eisprong nog plaats moet gaan vinden, tussen de 24 en 48 uur ongeveer. Dus als je gisteren en eergisteren een positieve test hebt gehad kan het betekenen dat deze b.v.b. vandaag nog moet plaatsvinden.
ja, met pcos kan je wel een eisprong hebben. hoop op een goede ronde voor je met een mooie postieve test over twee weken!
ja heb overgewicht ben stevig en zij zij dat ik ok moest afvallen en dat had ik gedaan en toen was me cyclus ok beter geworden oke even over de ovu test ik dee er net een en die de streepjes waren erg licht van 1 heb gister geklust moet het dan vandaag weer
Jillan, ik ben ook te zwaar en heb pcos.. na een kijkoperatie ben ik zwanger geworden, daarvoor vier jaar in de mmm gezeten. Helaas ging afvallen zeer moeizaam bij mij.. Hoop dat je de 18e een positieve test mag hebben!
je hoort het...! met pco kan je zeker een ei hebben en gezien je positieve ovulatietest gisteren... hup hup klussen vanavond! veel succes!
dames gister had ik natuurlijk een positieve test en gister geklust maar vriend heeft vandaag geen zin
Sofie: Geeft niet, meis. De zaadcellen van jouw man kunnen gemiddeld drie dagen in jouw lichaam overleven, soms zelfs langer. Die zaadcellen liggen nu dus sinds gisteren netjes klaar op de plek waar ze moeten zijn wanneer jouw eitje zou gaan springen vandaag of morgen. Er is hoop!