Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje dat is heftig ja als het niet bespreekbaar is...
    Mijn tante en ik zijn dikke mik en vondt het ook heel moeilijk om het er met haar over te hebben, zij kan ook geen kinderen krijgen. En adoptie kan nog maar 2 jaar geloof ik.

Voel me zo rottig als het onderwerp op 'kinderen' komt. Terwijl ze het echt fantastisch voor me vindt en er meer dan wie dan ook bij betrokken wil zijn.

Maar bij jouw is het helemaal moeilijk Reza! :(

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik weet ook best dat ze het heel leuk zou vinden en weet ook zeker dat ze het stom vind dat we het niet eerder hebben gezegd. Maar voor hetzelfde geldt duurt het bij ons ook nog heel lang dus dan zeg ik het wel als het zover is.
    Ik hoop gewoon van harte dat het bij hun deze ronde raak is dan kunnen we samen zwangeren... ghighi..
    Zal toch wat zijn als het raak is hé, durf me nog nergens op te verheugen maar stiekem wel een gevoel hoor..

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ooh leuk!

Ik heb er ook al aan zitten twijfelen om die alvast te kopen, welke heb jij?

Ik heb ook al na zitten denken over originele manieren om het aan iedereen te vertellen.. Erg hè? Voorpret zullen we maar zeggen.

Dat boek van dr kluun schijnt ook erg leuk te zijn!

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    En en? Hoe zou je het gaan vertellen?

Dat boek wat ik heb heet gewoon oei ik groei met ISBN 9021543842

Mijn man vond dat boek van kluun geweldig! ik heb hem ook gelezen maar na drie kwart vond ik het wel leuk geweest.

5. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik ben er nog niet helemaal uit.. Er zijn zoveel leuke manieren!

Heb je dat boek van dr kluun ook al? Hahaha vet!

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ja je bedoelt toch "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"?
    Die was een beetje flauw vond ik... :S
    Dat zijn trouwens wel de enige boeken hoor.. ghighi..
    Niet dat je denkt dat ik hier een boekenkast vol heb ;)

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Oh ik ga proberen babycupcakes te maken voor op mn werk.
    Die deel ik uit tijdens een overleg en dan wacht ik hun reactie af.

Mn moeder, zus en sommige vrienden weten dat we bezig zijn met onze wens (om het zo maar even te zeggen) dus die kan ik niet meer verrassen denk ik, die wachten gewoon op mn glunder ogen denk ik...

8. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Leuk die cupcakes!

Ik geef mijn moeder denk ik een mooi doosje met een pinda er in met een briefje erbij, hoi oma, zo groot ben ik nu :)

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Die is ook tof!!! Die ga ik onthouden...

10. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Oh en op mn facebook zet ik "mensen wie heeft er zin om ongeveer over 9 maanden bij mij beschuit met muisjes te komen eten?"

11. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @reza, ik denk ook idd wel dat mn zus heel blij voor me is, maar dat t rot voor haar is. Ze hebben nu besloten om eerst te trouwen, als deze terugplaatsing geen succes is en dan kunnen ze nog maar 2 terugplaatsingen doen dus dat is wel heel spannend! Het is idd lastig als het niet bespreekbaar is en ik denk eigenlijk dat wij er misschien wel zwaarder aan tillen dan degene aan wie we het dan moeten zeggen. Maare het leuke! we zijn net bij mijn ouders geweest en hebben ze het verteld! Superblij waren ze! Mn moeder huilen ik natuurlijk ook weer haha. Ik had ze een fotolijstje gegeven met gedichtje erin. Dus ze waren aan het lezen en t kwartje viel nie geloof ik... Ze keek ons aan en zette toen dr bril eens op of ze het goed gelezen had. haha superleuk was het! Worden ze voor de eerste keer opa en oma dus ze waren supertrots!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ah wat leuk druufje! Lijkt me ook geweldig om dat te kunnen vertellen.
    En over je zus, het lijkt me inderdaad heel lastig! Maar het is ook weer zo: jullie zullen niet de laatste zijn die een kindje krijgen in hun directe omgeving. Ze gaan hoe dan ook geconfronteerd worden met dit feit de komende jaren, en (niet lullig bedoeld) zij moeten hun eigen manier ontwikkelen om er mee om te gaan. Vroeg of laat moet je het toch zeggen en ook al lukt het bij hen misschien niet, zij zijn vast degenen die het jullie het meest gunnen!
    Maar ik begrijp goed dat je het moeilijk vind!
    En wie weet, misschien kunnen jullie wel samen zwangeren, hoe mooi is dat??

Ik heb nu ook iets geks! Weet niet of jullie het gelezen hebben, maar mijn vriend heeft twee weken geleden een bal moeten laten verwijderen ivm zaadbalkanker. Dit is ook de reden dat we nu onze eerste serieuze poging hebben gedaan. We hebben het al rijden ober kinderen maar zagen nog steeds overal "maren" (geld, vaste baan, nieuw huis) maar hadden de avond voor de operatie (precies m'n ei) zoiets van: nu is het moment, we willen het graag, zijn dolgelukkig samen en wie weet halen ze morgen wel alles weg en kan het niet meer. Een wel bewuste maar ietwat ongeplande eerste ronde dus. Uiteindelijk is vriend geopereerd en hebben ze 1 bal verwijderd. Gelukkig zijn alle uitslagen goed en weten we nu ook dat er verder geen behandeling nodig is (opluchting!!!) ook hoeft het geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. Maar nu dus het gekke: iedereen vraagt e nu natuurlijk naar en vragen dan ook: ennuh.... Heeft het invloed op de vruchtbaarheid? En dan zeg ik dat de arts zegt van niet, en dan zeggen ze allemaal: ach maar daar zijn jullie toch nog lang niet aan toe! En dan zeg ik iets als: uh ja....
    Maar dan denk ik: stel nou dat ik zwanger ben, dan kijkt iedereen dalijk heel raar! En daarbij: ik ben 25, vriend 33, we hebben een huis, allebei goede baan en we zijn al vijf jaar bij elkaar, zo gek is het toch niet dat we kinderen willen???? Of ben ik nu gek??

Zo, dat moest er ff uit!

Ohja en over vertellen: ik vind die pinda geweldig!!! Die onthoud ik! Ik had zelf al lopen brainstormen over een ingelijste foto van de posi zwangerschapstest :)
    M'n schoonzus had haar twee broers het in een sinterklaas gedicht verteld, ook heel leuk, maar als het bij ons allema nu raak is niet echt bruikbaar, tegen die tijd zie je het al wel denk ik :) hihi!

Nou succes allemaal nog! Snel veel
    Posi testen!!

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha ik ben dus niet de enige die daar al over na denkt ;)

Wat een rare opmerking van de mensen wolkje.. Bij ons is het juist andersom.. Wij zijn 8 jaar samen, huis gekocht en getrouwd.. De mensen om ons heen maken me bijna zwanger !! Het zal niet lang meer duren, ben je nou nog niet zwanger, getrouwd waar blijven de kinderen?

Laat ze maar lullen.. Je moet lekker doen wat jullie zelf willen,, doen wij ook :)

14. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Eigelijk, als ik het nu zo bekijk, is het best onbeleefd om te vragen wanneer wordt je nou eens zwanger? Sorry hoor maar een kind koop je niet bij de Intertoys. Het kan best kwetsend zijn als iemand het vraagt en je moet elke maand concluderen dat je wéér ongi bent geworden.

Bij mij is het andersom, ik ben erg klein, zie er jong uit, en heb het idee dat niemand me daarom serieus neemt met een kinderwens..

Dus ik vertel het nu al zoveel mogelijk mensen, wil namelijk straks niet afgeschilderd worden als, kijk haar lopen, zal wel een ongelukje zijn geweest.

Mijn kindje is géén ongelukje, wordt gék denk ik als iemand dat zegt.. Maar zal daar tegen die tijd denk ik niet meer zoveel mee bezig zijn. Zou ik nu eigelijk ook niet moeten doen..

15. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Wat eenheftige verhalen allemaal lees ze nu pas omdat ik gister de hele dag op bed heb gelegen. Verder is het niet gek op je 25e aan kinderen te willen beginnen hoor! Hier gaat het nu wel weer redelijk nog steeds wel misselijk en maagzuur en nu ook last van pijn in mijn onderrug. Verder nog testers vandaag?

16. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben zelfs pas 24.. :)

17. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. Wel werken vandaag??

18. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ja dat bedoel ik maakt niet uit hoe oud je bent. Nee vandaag ben ik nog vrij gelukkig! Zo ff boodschappen doen moet ook gebeuren hè..

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben ook vrij.. Wilde eigenlijk lekker uitslapen maar helaas, de zenuwen houden me uit mijn slaap denk ik..

Ik ga dadelijk ook huisvrouwtje spelen.. Boodschappen, opruimen, wasje draaien, badkamer poetsen, ff koffie leuten en dan is man lief alweer thuis :D

20. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Voor mij nog 2 daagjes meiden.. Dan ga ik testen :)
    Heb er alleen niet zo'n vertrouwen in, ben bang dat ik ongi ga worden.. Heb sinds gisteren licht buikpijn en hoofdpijn.. Dit heb ik meestal voor mijn menstruatie :(

Deel Deze Pagina