Goedemorgen dames, @druufje Wat fijn dat je ouders super blij waren! Ik vind dat je het grappig hebt gezegd met een gedichtje. @wolkje ik weet dat het moeilijk is maar probeer je niets aan te trekken wat andere mensen zouden kunnen denken. Ik zou zeggen meid ga ervoor en geniet van deze tijd. Kan me voorstellen dat je hiervoor alleen in angst hebt gezeten.. Op mn werk ben ik zeg maar een beetje de "logische volgende" als ik het vertel kijkt niemand verrast en dat vind ik ook wel een beetje jammer. Ik ben 28 jaar, vriend is 37, pas getrouwd en net een nieuw huis gekocht met "extra" kamers.. Maar toch de natuur moet natuurlijk ook mee werken he, en dat vergeten mensen soms... @samantha Voel me een beetje net als jou, echt lamlendig ook.. net of ik teveel geborreld heb gister maar heb geen druppel gedronken!! @sabine 24 is een mooie leeftijd, als jullie er allebei klaar voor zijn... daar gaat het om hoe oud je ook bent.. @babyliefde wachten duurt zooo lang, heb je stiekem al getest? @zoemeisje: hoe voel jij je vandaag? @hier meiden ik voel me ook een beetje misselijk maar ik wordt niet goed van die steekjes in mijn buik. ik wil die niet dus dan kan ik het toch ook niet faken Mijn darmen zijn ook echt van de rel dus wie weet heb ik daar wel gewoon last van. De steken zitten een hand (vier vingers) boven mijn schaambot en dan een beetje rechts.
@ Babyliefde, spannend hoor.. Ik denk ook continue dat ik ongie word.. Elke keer als ik naar de wc ga is het ff heel spannend.. Het enige wat we kunnen doen is afwachten..
Oh dames wat ben ik jaloers!! Ik ben aan het werk! En ben echt dood! Zo slecht geslapen vannacht, draaien, zweten... Bah bah' en nu voel ik me ook echt beroerd, misselijk, moe, gewoon helemaal bleuuuuuuhhhh Ik verwacht dus dat m'n ongi vandaag wel door gaat zetten. Heb m trouwens zitten te bedenken dat ik al die gekke kwaaltjes die ik heb ook prima op een andere manier kan verantwoorden: ben sinds twee weken gestart met een allerlei homeopaathische middeltjes van een therapeut. Die dingen brengen ook vaak van alles te weeg dus al m'n vage klachten kunnen ook daar uit voort komen natuurlijk... Verder vind ik het ook bijzonder lomp, van die mensen die zeggen: ja wanneer krijgen jullie nou kinderen?? Inderdaad net alsof je ze bij de bakker kunt kopen. Er gaat nog al iets aan vooraf, naast of je er emotioneel aan toe bent moet het ook maar zomaar lukken. Een vriendin van me roept ook heel vaak zo van: komend voorjaar wil ik zwanger zijn. Je kunt het wel willen maar het moet ook maar eens kunnen/lukken. En ook: vrouwen ervaren het zo anders dan mannen! Ik zit al sinds dag na de eisprong in de stress en hij zegt gewoon droog van: wacht nou maar af tot je ongesteld ben. En dan heb ik last van m'n (.)(.) en dan vraag ik: schatje, wat denk jij, zou ik zwanger zijn?? Ach dat merk je toch vanzelf als je niet ongesteld wordt! Grrrr!!! Zo, ik ga m'n frustraties weer uitleven Op m'n werk! Succes allemaal vandaag! Als er bij mij vandaag niets gebeurt ga ik morgenochtend testen!
@ Reza, daar heb ik ook last van.. Dacht net heel erge honger te hebben maar nu eet ik iets en zit ik na drie happen bomvol.. Vanmorgen dunne ontlasting (goeiemorgen), beetje misselijk.. Maar dit zijn ook allemaal symptomen als ik erger zenuwachtig voor ben
@sabinew hahahaha!! Ja precies!!! Ik ben echt zo verslaafd aan dit forum geworden... Niet normaal! Heb er bijna rsi van door al het typen! (zit met m'n iPhone hier op, thuis laptop kapot en op t werk durf ik t niet te kijken op pc, wie weet wat de baas allemaal kan zien) Maaar heerlijk om hier je hart te kunnen luchten zeg! Allemaal gelijkgestemden!
Reza83; heb me wel ingehouden hoor!! Dus nog niet getest.. Ben benieuwd of ik woensdag al iets ga zien.. SabineW; irritant is dat gevoel he.. Alsof je ongi gaat worden.. Meiden, we kunnen hier gelukkig ons ding kwijt.. Daar ben ik wel heel blij mee Trouwens, zijn er nog meer meiddn die deze week gaan testen?
@Babyliefde, ik heb vandaag mijn vroege NOD dag en anders vrijdag de late dus het word sowieso deze week testen.. Wanneer weet ik nog niet hoor.. Misschien kan ik me niet inhouden maar ik wil eigenlijk minimaal tot vrijdag wachten.. Als ik ondertussen niet ongie ben geworden.. Jij succes met wachten tot woensdag, ach nog maar 2 nachtjes slapen
Goedemorgen meiden! Gezellig heh, zo'n clubje. Dat je het vanaf het aller eerste begin kan delen en deze meiden hier weten hoe je door die dagen heen bent gekomen Hier is het beurze gevoel van mijn borsten aan het weg trekken ook mijn steekjes trekken langzaam weg. Dus het is er op of er onder deze maand. Kan er niets meer aan veranderen nu is het afwachten. Ben wel blij dat me banner nu 12 dagen aangeeft inplaats van 13 hahaha. @wolkje Balen zeg dat je je zo beroerd voelt.. en @reza ook al. Ik voelde me gister ook zo misselijk en die steekjes in mijn buik, is zo irritant als je dan op je werk bent. Alles is nét even te veel. Maar bij mij wist ik dat het mn ei was.. Sterkte nog even meiden op het werk!
haha @Wolkje ik ben ook helemaal verslaafd aan de website haha erg heh het houd me de hele dag bezig. Gister stond de website nog open en ging mijn manager even snel iets doen op mijn computer. Schrok me kapottt Toen hij zich even omdraaide heb ik het snel weggeklikt. Hij heeft er verder niets over gezegd. Maar me half jaar contract loopt 1 september af dus was niet zo handig .
@zoemeisje ik had het gister ook bij een vriend. Ik was mooi op mn laptop bezig en ineens stond hij achter mij of ik even wat wilde opzoeken... Kon het ook gelukkig snel wegklikken hihi...
Zoemeisje, hoop dat hij het niet gezien heeft.. Ik had dat een paar weken terug.. Een neef van mn man wou op laptop en ik was vergeten om het weg te klikken.. Hij ons aankijken; is er iets op komst? Tjahh, dan sta je daar.. Hahahaha Meiden, ik voel me echt niet goed!! Ik word boos om de kleinste dingen en kan zo gaan huilen.. Heb ook geqoon buikpijn, dus denk ik dat mn ongi eraan komt.. Snik snik!!
Nou zeg, ben effe aan het werk en heb een half uur nodig om bij te lezen hahah! Mn pauze is al weer bijna om! Weet dus niet meer wie wat heb geschreven, iig.... Leeftijd maakt niks uit het is maar hoe je je voelt. Ik was op mn 24ste er totaal niet aan toe, had t te druk met uitgaan en shoppen. Had ook niet de juiste vriend. En nu voelt het allemaal goed en ben ik 29. Dus leeftijd maakt niks uit als je je er maar goed bij voelt en er klaar voor bent. Mensen kunnen idd stomme dingen zeggen ja. Ik weet niet meer wie het schreef over die steekjes. Die heb ik ook hoor en heb toch echt een positieve test! Dus geef de moed niet op! Ik zei op mijn NODdag tegen me vriend 'voel me zo beroerd, buikpijn rugpijn enz, laat die ongesteldheid maar door komen hoor, doet zo een pijn!'dussssssssssss!!!! Iedereen moed houden tot er of bloed is of de testen geweest zijn! Zal zo het gedichtje eens erop zetten. Hebben het van internet gehaald en er stukkie bij verzonnen. Ik had er nog totaal nie aan gedacht hoe ik het ze ging zeggen en het was nog zondag dus kon niks kopen want alles was dicht... Dus lijstje had ik nog. oooh het was zooo mooi! Mn vriend stuurde net een berichtje toen ik aan het werk was, hoe is het met jullie, en ik hou van jullie schatjes... *kwijl* zooo verliefd hahha. Nou ik kan ook zeggen dat ik verslaafd ben want ik baal nu dat ik er zo al weer af moet.. Zucht.. op het werk keek ik gauw op mn telefoon maar ben te bang dat iemand het ziet hahha. Mn vriend zegt net, zijn je vriendinnetjes weer online haha. Ga nog effe t gedichtje zoeken....
Babyliefde: nee toch??? Ik hoop het niet voor je! Ik ben halverwege de dag maar hier geen bloed te zien nog... Word langzaam gek van mezelf... Denk toch maar vanavond al testen en morgenvroeg gewoon ook ga denk ik maar gewoon twee pakjes 2 v 5 halen bij kv! Haha kan ik ff vooruit! Wel buikpijn, dus acht de kans dat het taak was heel klein... We zullen zien!
Mijn papa heeft ervan genoten, En heeft al snel raak geschoten. Zwemmen deed ik het best En mijn mama doet nu de rest. Zo kan ik heel hard groeien En de rest van haar figuur verknoeien. Dat doe ik nu al bijna 5 weken, Dat is uit de test gebleken. Rond 18 april kom ik op de wereldbol En poep ik alle luiers vol.
@druufje: ik teer op jouw woorden! Was vanmorgen echt beroerd! Dacht ook: laat de boel maar doorkomen! Dus ik hou hoop tot ik bloed zie! Werk ze nog!
Echt doen hoor! Want geen haar op mn hoofd heeft vrijdag gedacht dat ik zwanger zou zijn. Zelfs afgelopen weekend twijfelde ik nog.. Ik duim heeeeeeel hard voor jullie!!! Nu gauw terug naar mn werk bijna al weer te laat haha. Sterkte meiden!!! Ennuh als er testen komen wil ik ze ook zien he!