Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @druufje! Ik vind het gedicht ook ECHT SUPER!!!
    haha.. Misschien leuk om bij een boontje in het doosje te doen ;)
    Mocht het zover bij mij zijn...

2. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    @ Wolkje; Ik heb vandaag mijn vroege NOD dag.. Hier is gelukkig ook nog geen bloed te zien.. :D het is elke keer weer spannend om naar de wc te gaan.. Af en toe denk ik, ja nu is het zover.. Ga ik kijken en is er NIETS :D

Ik heb ook 2 pakjes gehaald bij de kv afgelopen zaterdag, 1tje is er al gesneuveld ;) Dus nog drie te gaan !!

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hai Sabine!
    Ja ik heb er vorige week ook al 2 gedaan, haha! Erg hè!
    Maar ook ik heb m'n nod vandaag, uitgaande van 29 dagen. Dat is gemiddeld over 3 maanden, laatste twee maanden was het wel steeds 30, dus kan morgen ook nog.

Wat ik vannacht heel erg had: m'n buik ging mega tekeer! Darmen zeg maar, pijn en krampen! Zo erg dat ik er wakker van lag... Hebben jullie dat ook?

4. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik heb dat overdag..

Ik voel zo veel.. Ik weet het niet meer hoor.. Er lijkt veel te gebeuren in mijn onderbuik.. Maar wat.. Zou je je innesteling ook voelen ?? Of vraag ik nu iets raars ?? Hahahaha !!

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik vraag me hetzelfde af hoor! Heb nu ineens echt flinke kramp onder in m'n rug. Denk dus echt dat het nu op gang komt (ong).... Durf niet te gaan kijken!

6. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Je geeft me wel hoop druufje!! Hoop dat het bij mij en alle andere afwachtenden ook zo afloopt!! Maar ja, heb er toch niet echt vertrouwen meer in.. Dus we zien wel.. Houd jullie zoiezo op de hoogte meiden.. Hoop dat ik ook mooie testen kan showen hier :)

Wolkje85: hoop dat je ongi uitblijft meid!!

7. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    En meiden... Hoe staat t ervoor? Ben nog aan t werk maar was zo benieuwd en straks bbqfeestje dus kan ik nie te veel kijken haha.ben benieuwd!!!

8. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Hoi dames,

Hier gaat t wel redelijk op de misselijkheid na en die steken in me buik dan weer links onder dan weer rechts onder en best venijnig moet ik zeggen en die rugpijn ohh it`s killing me maar ja.... Mag pas zondag testen maar miss ga ik vrijdag al wel testen... Even kijken hoeikme blijf voelen. Het word nu spannend voor iedereen...

9. samantha2106

Trouwens wel erg leuk om te lezen hoe iedereen wil gaan vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben er nog niet over uit hoe het te vertellen mijn beste idee tot nu toe is een t-shirt laten maken met een tekst erop, over de tekst ben ik nog niet uit.

En wat betreft mannen ik ben het wel met jullie eens hoor die hebben echt geen inlevingsvermogen pfff die van mij zegt " zo als hetgoed is word je deze week weer ongesteld toch" :x net na dat ik hem verteld heb hoe ik me voel. Ik zelf denk dat het wel eens goed kon zijn dat ik wel zwanger ben. Hopelijk geeft de test (als ik vrijdag ga testen) en anders zondag zeker uitsluitsel.

Maar ben erg blij dat we een leuk clubje meiden hebben om te kletsen, Wij begrijpen elkaar tenminste haha..

Morgen weer werken bleghh ik hoop dat ik me dan beter voel.

Vraagje: Wie kijkt er ook naar bevallingsverhalen op rtl 8?

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames! Hier nog steeds niks!
    Ik wilde na m'n werk langs de kv een nieuwe boerser testen inslaan, maar ik moest overwerken en toen was de kv natuurlijk al dicht! Dat wordt dus wachten tot morgen. Als ik dan nog niet ongi ben ga ik na t werk een nieuwe test halen en testen!
    Spannend! Wordt nu dus gedwongen nog min 24 uur te wachten... Of ik moet ineens ongi worden.

Oh ik maak mezelf echt helemaal gek hier! Hahaha! Dat wordt weer een dagje zenuwen morgen!

11. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik bedoel trouwens een nieuwe lading testen en geen nieuwe boerser testen, mijn tel maakt af en toe vreemde woorden! (typ dit op m'n iphone) :)

12. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @druufje wat een onwijs leuk gedicht!!!
    Gaat het wel met werken? Zag dat om 18.00 nog aan het werk was.
    Blijf je werken na de geboorte of stop je?

Hier toch weer beurs gevoel in me buik en ook (.)(.) doen weer zeer.
    Sjonge jonge ik snap niet wat er allemaal gebeurd. Om iets te kunnen van een zwangerschap is het bij mij in iedergeval nog veeelste vroeg. Toch?!

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik herken het wolkje doet mijn iPad ook..

14. samantha2106

Mijn duimen draaien over uren voor jou!:p

15. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Spannend Wolkje :D !!!!

Zijn julie ook bevallingsverhalen aan het kijken?

16. samantha2106

Ja ik ben aan het kijken leuk hè!

17. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik kijk voor de 80ste keer forrest gump! Blijft leuk... ;)

18. samantha2106

JA die is ook erg leuk, hoe staat t met jou kwaaltjes?

19. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik heb barstende koppijn maar verder valt het mee.. Lijkt wel of alles aan het wegebben is..
    Buik is alleen bij grote inspanning gevoelig en m'n rug ook maar dat zal bij elkaar horen..
    En voel jij je alweer wat beter?

20. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi meiden,

Ik moet een zondag ongi worden.
    Nu had ik me voorgenomen om een zaterdag een testje te wagen van de kruidvat(die ik nog moet kopen)

Bij mijn ovulatie testen kreeg ik ook een sensitest zwangerschap. Deze kun je al op 9 dpo gebruiken,
    dit is dus morgen al. Nu ik dit weet vind ik het zo moeilijk om morgen niet te testen...

Wil zoooo graag testen, wat zouden jullie doen???

Deel Deze Pagina