Hihi, dat moet je niet aan mij vragen, ik heb er al twee versleten voor m'n nod! Ik kan het niet volhouden haha! Morgen mag ik echt gaan testen na t werk, als ik dan niet ongi ben! Maare, als je m toch hebt liggen kun je m doen toch? Misschien nog een paar daagjes wachten, 9 dagen lijkt me wel erg vroeg! Maar mocht je je niet kunnen inhouden dan snap ik dat volkomen hoor!
Vroeg testen is niet alleen een dure hobby je kunt er vaak geen zekerheid van krijgen.. Maaar net als jou zou ik ook niet kunnen wachten hoor... Dus ook aan mij heb je niets Lastig hè meid!
@zoemeisje. Ja ik werk best lange dagen. Doe 36 uur in 4 dagen. Maar dan heb ik wel 3 dagen weekend! Moet zeggen dat ik me nu nog wel heel goed voel. Heb veel pijn aan mn borsten, steekjes in mn buik en mn gezicht is naar mijn idee 1 grote puist dus ik denk wel es dat mensen t door hebben. Ik.wil wel minder gaan werken, maar als ik iets meer zekerheid heb dat alles goed is met de baby ga ik alles eens navragen hoeveel ik minder kan gaan werken. Liefst blijf ik helemaal thuis maar ja dat kan niet haha. Hebben net een nieuw.huis. Maare weten jullie t al of je minder gaat werken? Ik ga mn bedje in, moet om 6 uur morgenochtend mn wekker weer in elkaar slaan! Slaap lekker! En degene die morge ochtend gaan testen SUCCES!!!!
He meiden, was er al weer, moet zo weer gaan werken BLEGH! haha maare iemand getest?? Ik heb vanmorgen weer ee ntest gedaan.. Tja toch effe checken of tie dr nog was. Heb die slechtere test gedaan, waar ik die eerste mee heb gedaan met dat hele lichte streepje. Maar hij was nu stukken donkerder! Ik kan hem er nu niet opzetten want ben al te laat op mn werk. Zat beetje te tutten met die tust :S maar wou het toch effe laten weten. Meiden die gaan testen, ik duim!!! Ben zo benieuwd!
Hier nog steeds geen bloed!! Dus vandaag na t werk een testje doen! Wilde eerst vanmorgen testen maar heb er geen meer kunen halen gisteren. Ik durf het nog steeds niet te hopen eigenlijk, nog steeds buikpijn en rugpijn! Druufje: wat fijn dat je 36 uur in 4 dagen kan maken! Ik werk 40 uur en merk toch wel dat ik dat (zwanger of niet) best veel vind met een druk sociaal leven en een huishouden er bij. Ik krijg per september een nieiw contract en heb stiekem al wel zitten denken om 36 uur te gaan werken als dat kan, zodat ik vrijdagmiddag vrij ben ofzo. Ik ben nu een jaar student af en vol aan het werk en ik kan er gewoon niet aan wennen, 40 uur werken. Hoe ik het zou doen als ik zwanger was, geen idee nog. Zouden we dan eens moeten zien. Daar heb ik eigenlijk nog weinig over nagedacht. Het enige wat ik al wel heb uit zitten rekenen is m'n due date (als ik nu zwanger zou zijn) en dat zou 24 april zijn. Mooie datum lijkt me! Werk ze allemaal vandaag dames! En zodra ik iets weet zijn jullie de eersten die t horen!!!
Goedemorgen meiden, Ik mag zo ook gaan werken blegh hopen dat ik me beter ga voelen als de afgelopen dagen. Wolkje spannend ik ga voor je duimen. Druufje mooi dat je testjes steeds donkerder worden. Tot vanavond allemaal!
Aaarggggg! Mannen!!!!!!!!! Moet weer even wat kwijt hoor!!! Zeg ik vanmorgen: schatje, zullen we vanavond een restje doen als ik nog niet ongesteld ben dan? Hij: hoezo? Ik: euh aangezien ik een dag over tijd ben?? Hij: ja een dag als in: van 28 naar 29 dagen of echt langer? Ik: ik zou met 29 dagen (gem van afgelopen maanden) nu een dag te laat zijn. Hij: nou dan wordt je gewoon vandaag of morgen ongesteld hoor, als je volgende week nog niet bent moet je maar eens testen. Grrrrr!!!!!! Wat denken die mannen wel niet: oh leuk, we proberen zwanger te worden en als het raak is merk je dat vanzelf wel als je een dikke buik hebt of als ie eruit floept??? Zo oneerlijk: ik zit al meer dan een week in de stress en hij heeft zoiets van: dat merk je toch vanzelf? Zucht... Wordt weer een lange dag vandaag!!
Ja mannen zijn echte lompe boeren wat betreft het zwanger worden en testen. Die willen eerst zeker weten of er geen bloed komt i.p.v. dat ze geld uitgeven aan testen. Ik had dat vorige maand ook tot ik zei "ik werk ook dus al ik wil testen doe ik dat" haha niks meer te zeggen. Verder voel ik me blegh nog even 2 uurtje werken en dan zit het er gelukkig op. Merkte trouwens vanmorgen dat mijn tanvlees erg bloed na het poetsen wie heeft dit ook of is dat weer zo een kwaal die ik me inbeeld haha?
Ja die mannen maken het toch allemaal een stuk anders mee dam wij... Ik maak me verder niet druk om die testen hoor, en hij ook niet. Heb nu 1 pakje van kv versleten en die 5 euro... Als hij een speciaal biertje drinkt op het terras is ie dat ook kwijt, dus daar mag ie van mij niet over zeuren! En ik vind t die 5 euro dubbel en dwars waard! hahaha Hier nog niets, maar heb wel t idee dat er iets gaat komen nu, voelt gek... Durf niet naar de wc om te checken....
Hi meiden! Even snel een berichtjr via mijn tel! Heb ook nog steeds steekjes! Bestaat er geen helder ziende die in onze buiken kunnen kijken haha. Ik weet even niet meer wie wat heeft gezegd maar mannen leven niet zo mee heh haha. Wij hebben al afgesproken dat ik stop met werken als er een kleine is. Mannetje vindt dat beter. Maar denk dat ik toch wel 1 of 2 dagen wat wil gaan doen. Ik ben zo benieuwd naar vanavond of er posi testen komen :-D werkse nog meiden! Tot vanavond!!
Pfeeeww, was vals alarm bij mij.... Begin nu toch echt goed zenuwachtig te worden.... Nog steeds nik Maar wel aanhoudende krampjes overal. Vind het toch wel apart. Enkele dames die zwanger zijn/ al eerder zijn geweest die weten of het normaal is om (stel dat ik zwanger ben!) ik nu van die krampjes heb alsof je ongesteld moet worden? Geloof dat ik dat iemand dat had geschreven ook?
En zoemeisje: idd, ik zou willen dat ik een helderziende had! Of een apparaatje dat je aan kan zetten na het klussen en die dan aangeeft van: raak!! Of: error, try again! Hihi! Oh mijn werk lijdt hier echt onder, hoop niet dat dit nog lang duurt, zit om de paar minuten met tel in de hand!
Ik heb het ook ik ben nooit zwanger geweest dus weet niet wat te voelen. Maar het is pas over als je bloed ziet! Iedere avond heb ik zoiets van oke morgenochtend ga ik testen maar danbedenk ik me weer dat ik 5 dagen voo NOD zit en dat t geen nut heeft. Hmm we maken onszelf wel gek he
@Wolkje: Ik herken dat van m'n eerste zwangerschap, kleine steekjes, anders dan echte ongi krampen. Beetje moeilijk uit te leggen.
Idd Samantha, ik maak mezelf ook helemaal gek! Zou willen dat ik de afstandsbedienings des levens had en de tijd vooruit kon spoelen! Hoe kom ik deze 12 dagen door?!?! Is toch erg, normaal vliegt de tijd, nu kruipt de tijd voorbij, grrrrr! En hier ook zo'n vent die er niks van snapt. Alhoewel die wel belangstelling toont, wanneer kan je dan testen en hoe lang moet ik dan nog op m'n baby wachten, oh duurt dat zo lang? Ja schat, dat duurt zo lang.... Oh nou dan moeten we het maar gewoon even afwachten. Gewoon....even.... Juist!
Hey poppenkop leuk dat je er weer bent! Verder heb ik even wat klachtjes opgezocht op een andere pagina, Ik zal het hieronder neerzetten voor julie! Vroege zwangerschapstekenen Het uitblijven van je menstruatie: Dit is waarschijnlijk het belangrijkste en vooral het duidelijkste teken van een zwangerschap. Je borsten: Je borsten en tepels kunnen pijnlijk aanvoelen, doordat je borsten gezwollen zijn. Het gebied rond je tepels is donkerder geworden. Heb je een lichte huidskleur? Dan kan je een netwerk van bloedvaatjes op je borsten zien ontstaan. Misselijkheid: Men spreekt van "ochtendmisselijkheid", maar je kan er zowel 's morgens, 's avonds als de hele dag door last van hebben. Sommige vrouwen zijn gewoon misselijk, ander moeten ook effectief braken. Je hebt ook vrouwen die alleen van bepaalde geuren (bvb parfum of kookluchtjes) misselijk worden. Er wordt gezegd dat vrouwen die last hebben van misselijkheid, minder kans lopen op een miskraam. Deze gedachte kan je misschien helpen om deze moeilijke periode door te komen. (Toekomstige mama's die niet misselijk zijn, hoeven zich nu echt niet meer zorgen te maken. Genieten jullie maar gewoon van jullie prille zwangerschap!) Vermoeidheid: Vermoeidheid slaat vooral toe in de eerste weken van je zwangerschap. Eens je lichaam zich heeft aangepast aan de nieuwe situatie, verdwijnt de vermoeidheid vanzelf. Geef gerust toe aan je vermoeidheid. Zorgen voor een lange nachtrust en eventueel een dutje overdag, is zowat het enige wat je ertegen kunt doen. Vaker plassen: Dit komt zowel voor in het begin als op het einde van de zwangerschap. Meer artikels: Zwangerschapskwaaltjes vroeg in de zwangerschap Zwangerschapskwaaltjes later in de zwangerschap
Dat ik zwanger was van m'n eerste had ik tot 6 à 7 weken helemaal geen van deze bovenstaande klachten, ben zelfs geen tel misselijk geweest! Het enige wat ik vlak voor m'n NOD had was dat ik t op een rare manier koud had, maar ook te verklaren want het was februari. En ik had hele erge last van mn darmen. Ik heb 3 testen gedaan, allen na m'n NOD voordat deze is een keer positief was. Wat ik er mee wil zeggen is, als je geen klachten hebt kunt je ook zwanger zijn. En als je menstruatie er aankomt Kun je deze klachten ook hebben.....ik probeer het een beetje te relativeren voor mezelf, om teleurstellingen te voorkomen.
Ja die van mij toont wel belangstelling maar volgens mij is ie voor het testen zelf zenuwachtiger als ik haha. Hij zei ook al als je mag testen wil ik erop kijken en ik doe die test wel want jij doet het verkeerd haha. Dat wat ikbedoelde met geld is dat ik vorige maand 4 daen overtijd was en behoorlijk heb getest enda vond ie zonde. Maar jah aan de andere kant zegt ie ook van waneer moet je testen dan zal ik hethalen ik: nee ik heb er al 2 in de kast liggen hij: owh ja vergeten hahaha. Ik hoop gwn zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt met all kwaaltjes die ik heb want dan kan ik me lol op tot dat ik wel zwanger blijk enik zoeits heb van ja dit zegt me lichaam elke maand haha.
Ja ik snap je ook hoor ik ben ook bang voor de teleurstelling, maar jah kwam het tegenen dacht dit zet ik ff neer misschien heeft iemand er wat aan...?