@ Wolkje: gefeliciteerd meid! Morgen met ochtendurine is 't misschien nog beter te zien. @ Zoemeisje: Heb jij ook al de zenuwen? Wij hebben ons rond m'n vruchtbare dagen een versuffing geklust , hoop dat we beloond worden voor al 't harde werk .
Nou wat ik jullie vergeten ben te vertellen... Ik heb een man met een laag libido . Klussen misschien 2 a 3 keer per maand maximaal. De kans is elke x zooo klein omdat er dus elke x meer dan een week tussen zit. Het moet maar net op het goede moment zijn.. zó klote!!
@zoemeisje dat is inderdaad wel klote! Mijnes staat ook niet altijd te springen hoor maar krijg het soms na een hoop moeite toch voor elkaar... Hij heeft opzich wel een hoog libido maar voelt zich tijdens mijn vruchtbare dagen net een legbatterij.. Gelukkig kon k hem overtuigen dat dit absoluut niet het geval is... Maar ik begrijp je probleem wel. Dames even weer wat klachtjes: Ik krijg ineens weer zere boobs en vanaf vandaag krijg ik ook ineens puistjes... Het enige voordeel daarvan is dat je ze echt ziet en je niet voor de gek wordt gehouden maar die had ik toch liever niet gehad
@ wolkje... waar is e foto??? Ben zo benieuwd! @zoemeisje, balen joh! goed uitrekenen dan wanneer je eisprong is en dan dr op! Klinkt wel beetje vreemd maar je snapt me wel! @poppenkop, wanneer mag jij testen? @reza, ik kreeg ook pijnlijke borsten en mn gezicht is 1 en al puist. Ben opnieuw in mn puberteit beland geloof ik... het himalayagebied is er niks bij! En ik had echt nooit puistjes. Maar voor mn kleine babytje heb ik t er voor over hoor! @allemaal, meiden zouden jullie naar de huisarts gaan als je wist dat je zwanger was? Vroeg het bij het andere forum maar daar zei iedereen van niet. Maar als ik het google gaat iedereen weer wel. Dus wat zouden jullie doen? En wie gaat er mee doen aan moeders voor moeders?
@ wolkje ik zou die puistjes ook met liefde dragen haha. Ik wel naar de ha gaan. Waarom zeiden hun van niet? Werkse weer dames vandaag!
@druufje ik zou doen waar jij je lekker bij voelt! Anders bel je toch gewoon de assistent en overleg je even? Ik mijn geval is het wel nodig omdat ik bekend ben met trombose dus ik zal gelijk weer aan de bloedverdunners moeten.. Maar voor een kindje heb ik het er graag voor over... Wat betreft de puistjes die ik heb. Die heb ik ook altijd voordat ik ongi moet worden. Het enige wat ik kan doen is net als vele van jullie AFWACHTEN!! Werkse vandaag voor degene die moet. En voor de gene die gaat testen *good luck*
Hey dames, net weer een testje gedaan en wederom een heeeeel licht streepje! Durf het nog steeds niet te geloven. Plaats straks de foto's! Kan het ook vals positief zijn? Ik heb vannacht super slecht geslapen, sta stijf van de adrenaline en heb enorme vlinders in m'n buik! Ik vind het zo Spannend! En druufje: ik vraag me hetzelfde af! Ik wacht even tot ik een knallende test heb en dan bel ik hoor! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, Wolkje ben benieuwd naar je foto, en ik snap die vlinders wel hoor ik denk dat ik die ook zou hebben. Maar we hebben nu in ieder geval al 2 dames op roze dus volgens mij is augustus toch een mooie roze maand hihi. Ik zeg gisteravond tegen mijn mannetje: Ik denk dat ik morgen ga testen hij: waneer moet je ongesteld worden zondag toch ik: ja zondag als het goed is hij : dan kan je beter wachten toch? ik : ja maar heb er toch 2 haha. Maar vanmorgen naar de wc gegaan en niet getest zegt ie moet je die test niet doen dan ik: nee ben net naar de wc geweest dus dat kan niet hij: ja dan hadje ff moeten wachten dan had ik de test kunnen pakken. Das dan ook weer lief hoe de dagen verstrijken lijkt ook of hij steeds meer naar de test datum toe leeft haha. Verder voel ik me wel redelijk en ben ik lekker vrij dan morgen en vrijdag nog werkn en dan og 2 dagen tot testen pff hoop maar dat de tijd voorbij snel gaat want ongeduldig ben ik wel tenminst wat zwanger worden betreft haha
@zoemeisje: Lastig als je man een laag libido heeft, maar neem aan dat hij ook graag een kindje wilt, dus dan moet hij zich nu maar even opofferen voor t goede doel . @Druufje: ik kan ( hopelijk ) pas volgende week zaterdag testen. @Wolkje: Kan me voorstellen dat de zenuwen door je lijf gieren. Zit je nu voor of na je NOD? Ik had bij m'n eerste ruimeen week na m'n NOD pas een positieve test, dus een licht streepje is gewoon zwanger.
Wolkje85: GEFELICITEERD meid!! Hoop dat je test over een paar dagen echt duidelijk is Nou, ik heb dus ook getest.. maar helaas omo-wit Zit nog wel een paar dagen voor NOD, dus ik hou de moed.. Nu wil ik vrijdag weer gaan testen.. Geen bloed geeft moed he
Waneer is jou NOD ook alweer? Mijne zondag ben ook niet van plan eerder te testen hoor juist om teleurtelling te voorkomen en heel miss test ik zelfs pas maandag. En idd wat je zegt geen bloed geeft moed
Mijn NOD is aanst zaterdag denk ik.. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus weet het ook niet zo zeker.. Maar de vorige maand had ik een cyclusduur van 34 dagen ong.. dus als ik weer 34 dagen pak kom ik uit op zaterdag.. Wil daarom een vrijdag testen en als het dan nog negatief is (ik hoop het niet ) ga ik een maandag weer testen.. Spannendddddd hoor!!
Goedemiddag dames ! Wat een spanning allemaal hier Ik ben nog niet zolang lid, maar dacht "Ik zal ook maar meedoen met de spannende momenten, uren, dagen, weken"! Ben zelf moeder van 2 zonen, 1 van 15 jaar en 1 van 8 jaar. Deze maand ben ik begonnen met ronde 1 derde kindje ..... wie weet ! Allemaal heel veel succes !
En nu de aller snuggerste vraag van vandaag ...... hoe krijg ik die mooie banner nou onderaan mijn berichtjes zoals bij jullie ???? :-D
@ poppenkop: Maandag was mijn nod. gisteravond en vanmorgen dus een heel licht streepje. morgenochtend gewoon nog eens. hoorde van een vriendin ook dat je eigenlijk pas zou moeten testen na je laatste dag dat je ongesteld zou zijn. dan zijn de hormonen schijnbaar pas op een hoger niveau. dus een week kan goed. blijf gewoon vrolijk elke ochtend testen tot ik een dikke vette streep heb!!! en nu ga ik eens een leuke banner zoeken/maken!
@may1971: je moet bovenin deze pagina even naar "banners" gaan, daar eentje uitkiezen, invullen en dan de code kopieren en plakken in je handtekening (die kun je vinden onder gebruikersinstellingen. anders even zoeken naar banner maken in het forum en dan vind je een topic erover met een youtubefilmpje
Dames! Hierbij mijn foto's! het zijn echt heeeeele lichtje streepjes, maar ze zitten er echt! bovenste van gisteren, onderste van vanmorgen! turen jullie even mee?