Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @sabine.. ja dat is ook echt zo! het is raak en zit nu met grote vraagtekens boven mn hoofd, want heb geen idee wat de volgende stap is. Ik zie dat je morgen kan testen!!! Spannend! Ik had de dag na mn NOD een licht streepje. oooh leef zo met iedereen mee. Dat gevoel dat je nog maar even hoeft te wachten totdat je antwoord krijgt! Ik hou het forum goed in de gaten dus zullen het snel zien!

@poppekop ik wist niet dat je zo snel al echoe's enzo kreeg. Is er dan al wat te zien??? Vind het zo spannend. Gaat de huisarts niet denken van 'wat kom je doen?? elke dag worden er vrouwen zwanger' hahaha of zit ik nu gekke dingen te denken. Ik denk dat het iets heeeeeeel speciaals is dat er een babytje in mn buik zit haha. Is het natuurlijk voor mij ook, maar denk voor de ha niet.

2. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Halloo dames, ik denk dat mn ongi eraan komt :(
    Heb de hele dag door alsmaar buikpijn en lage rugpijn.. Voor mij is het deze ronde dus helaas niet raak (daar ga ik dus van uit!).
    Ik zou morgen weer gaan testen, maar dat doe ik dus ook niet meer.. snik snik :(

Druufje: ik kan me voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt om streepjes te zien.. Zou ik zelf ook hebben..

Hoe gaat het met de rest? Sabine, ben benieuwd of je morgen gaat testen.. Hoop voor je dat je positief zal testen.. Voor alle wachtenden draaien mijn duimen iig overuren..
    Alle zwangere, sturen jullie ons wat hcg toeeeee :D

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    @Babyliefde, wat denken jullie?? Zal ik morgen testen ?? Het is mijn eerste ronde.. en gisteren heb ik getest en toen was ie spierwit.. Zal er zoveel veranderen in twee dagen ??

Pff ik word er gek van.. Haha !! Ben zo blij met jullie !!

Ik wil het zo graag vertellen tegen mijn beste vriendinnetjes maar aan de andere kant ook weer niet.. Ik wil alles delen maar ze ook verrassen als het zover is :D Wat een tweestrijd :p

4. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Babyliefde, we hopen nog steeds dat je niet ongie word !! Eerst zien dan geloven !! En we willen het niet zien !!

5. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @babyliefde niet opgeven!!! heb je mijn verhaal niet gelezen? De dag van mijn NOD, was op mijn 'poetsdag' haha zou heel de dag gaan poetsen. Heb heel de dag op de bank gelegen omdat ik zooooooo (t was heel erg anders niet al die o-tjes) veel pijn had in mn onderbuik en vooral in mn onderrug. Ik zei die dag ook van laat het maar komen, want ik had altijd zodra het bloed begon zeg maar dat de pijn dan minderde. Ik werd die dag niet ongesteld. Volgende dag getest en ik was zwanger!
    Dus niet opgeven!

6. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @sabine, ik heb ergens gelezen dat als je een witte test heb dat je dan 48 uur moet wachten om weer te testen. Dat je dan pas weer misschien iets kan zien.

7. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb woensdag om kwart voor 7 's ochtends getest dus dan zou het morgen weer kunnen :D Maar misschien word ik morgen wel ongie.. Ik twijfel of ik het morgen zou doen of zaterdag..

8. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi @ukkie gezellig, hier is het inderdaad beter te volgen haha. Is een stuk fijner dat je weet wie wat en hoe. :D

9. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat vind ik ook, ik kijk niet bij de andere.. Kan het niet volgen.. Dacht dat het aan mij lag ;)

10. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Wat zijn al die namen onder je banner zoemeisje???

11. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ja het is hier heelerg gezellig enwe praten elkaar ook moed in en steunen elkaar en dan kennen we elkaar niet eens persoonlijk moet je nagaan. Babyliefde en Sabine geen bloed geeft moed je weet niet hoe ee balletje rolt. Druufje en Wolkje hoe voelen jullie je?

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Meiden... Vanavond meer "spul" gehad... Roodbruin en iets vloeibaarder. Rode dan straks, maar ook geen ongi textuur en kleur. Vloeibaarder, doorzichtiger.
    Het voelt niet goed...
    De gele avond liggen huilen...
    Morgen naar de dokter.

Nog test gedaan en nog steeds even vaag als dinsdagmiddag. Zou toch al donkerder moeten zijn?

:(

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @ Wolkje, ohneee.. wat erg.. ik weet echt niet wat het is en of je test al donkerder zou moeten zijn.. Hopelijk morgen meer duidelijkheid bij de dokter.. Hopelijk positief nieuws !! Ik duim voor je !! Sterkte en een dikke knuf !!

14. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Wolkje: jemig meid, weet even niet wat ik moet zeggen...wat ongelooflijk k*t! Hopelijk zet dit niet door en heb je een heftige innestelingsbloeding....

15. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Heel erg bedankt meiden!! Wat is het toch leuk hier zeg, kan zo je ding kwijt en zijn er eindelijk meiden die je ''echt'' begrijpen!! Ik vind het namelijk echt heel erg fijn dat je het toch ook met andere kunt bespreken wat je voelt etc.. Het is echt een leuk clubje geworden hier.. :D

Ik wacht iig tot zaterdag/zondag met testen (als ik nog niet ongi ben geworden dan :( )

Sabine: Wat zegt je eigen gevoel? Ik denk dat je morgen of overmorgen misschien toch wel kunt testen en als je dan nog negatief test, gewoon een aantal dagen wachten!! Hoe moeilijk het ook is..

16. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind het zo raar dat het zo vertrouwd voelt terwijl je niemand kent.. Je weet niet eens hoe de ander eruit ziet.. Haha..

Ik denk dat ik zaterdag pas ga testen.. Ik zie het wel.. Ik laat het meteen weten :)

17. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ohhh jeetje Wolkje, wat ergg meid!! Houd je sterk.. Hoe moeilijk dit ook zal zijn.. Misschien is er helemaal niks aan de hand!! Ik hoop het zoo voor je.. Bel morgen anders een verloskundige op bij jou in de buurt, dan kan je misschien gelijk op controle en kunnen ze daar met de echo kijken of het in orde is!!
    Ik hoop dat het net als wat poppenkop zegt een heftige innestelingsbloeding is :(

18. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Babyliefde & Sabine:
    spannend meiden, ik duim keihard voor jullie.

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @ Poppenkop, Thnxx !! De kans is bij mij heel klein maar er is een klein ieniemienie kansje :)

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx meiden, jullie zijn schatten.
    Hoop zo dat het goed is... Morgen maar naar de huisarts.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Truste, liefs!

Deel Deze Pagina