Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Slaap lekker Wolkje !! Ik hoop dat je toch een beetje kan slapen !! Ik zal een kaarsje voor je branden..

Ik heb zo veel zin in lekkere dingen.. En als ik die dingen dan eet dan smaakt het me eigenlijk helemaal niet.. En ik heb enorm rusteloze benen de laatste weken.. Hebben jullie daar ook last van ??

2. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Dankjewel Poppenkop!! Zoals je hierboven hebt gelezen, bestaat er bij mij ook een kans dat ik morgen/overmorgen ongi word :(
    Ik voel het namelijk aankomen.. Maar dan heb ik de reactie van druufje gelezen en voelde me ineens happy :) Het kan nog wel en ik hoop het zooo.. maar ik verheug me daar niet op.. Dan kan het tenminste niet tegenvallen!!

3. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Slaap lekker wolkje!! Ik zal het morgen heel vaak checken of je al iets gepost hebt.. Hoop dat je met goed nieuws komt!!

4. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik had dat gisteren met chips Sabine.. Ik vond het echt niet lekker.. Vorige maand had ik dat ook, dat ik heel erg zin had om van alles naar binnen te werken, haha :D

En ik voel spierbijn in mijn bovenbenen.. Dit heb ik ook als ik ongi moet worden :( Misschien zegt het bij jou wat anders?

5. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nee het is geen spierpijn.. Het is zon gevoel dat je je benen continue moet bewegen.. Ken je dat?

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Tja ongi worden en zwanger zijn geven zo'n beetje dezelfde symptomen, dat is het moeilijke eraan. Je lichaam kan je behoorlijk op het verkeerde been zetten.
    Ik voel me best belabberd op 't moment. Hoop dat 't morgen beter gaat.

7. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Nee, en ik heb het ook nooit gehad eigenlijk.. Ben benieuwd hoor hoe het bij ons gaat uitpakken :D

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Vreselijk is dat! Dat heb ik rond m'n eisprong ook altijd!

9. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Jaa indd poppenkop.. Dat is zo misleidend !! Maar zoals we wel vaker zeggen.. Afwachten maar..

Ik ga ook slapen.. Trusten !!

10. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Meiden, ik ga me bedje lekker opzoeken.. Slaap lekker allemaal en tot morgen!!!

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Slaap lekker!

12. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Oooooh wolkje!!!! Wat k#t!!! Ik ga heel hard voor je duimen. Word er gewoon zelf verdrietig van als ik t zo lees. Kan me zo voorstellen dat je dan alleen maar huilt... Iig hele dikke knuffel en ik denk aan je!
    Ik dacht dat samantha t schreef over t ete (kan t moeilijk terug zien op mn telefoon) maar ik heb t met chocola gehad. Ik hou echt van chocola, en ineens vond ik t heeeeel vies. Ik was gister extreem moe, maar verder voel ik me heel goed. Beetje steekjes/krampjes in mn onderbuik. En heb echt verschrikkelijk donkere aders op mn borsten. Owja en mn tepels zijn erg pijnlijk. Ik ga straks naar de dokter. Mocht om 8 uur komen. Dus mn hubby komt me zo ophalen en gaan we samen. Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was echt superduidelijk dus daar ben ik erg blij om. Zal m er straks opzetten.
    nou meiden ik ga me klaar maken, tot straks!

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgeeeeee!!

@Druufje, wat fijn dat je test zo duidelijk was!! Super!! Ben benieuwd hoe het bij de huisarts was.

Hier is het vandaag NOD, spannendd!!

14. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Druufje spannend hoor om voor t eerst naar de huisarts te gaan omdat je zwanger bent. Wolkje ik leef zo met je mee ik hoop dat het niks ergs is en idd een heftige innesteling is! Laat je het ons even weten?

15. samantha2106

Sabine ga je vandaag of morgen testen? Kan je je nog bedwingen hihi dat zou ik moelijk vinden hoor!

16. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Goedemorgennn ladiess!!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen :D Ik dacht nog zal ik gaan testen of niet, maar wist me toch in te houden.. Ik ga morgen of zondag weer testen..

Wat fijn dat je test donkerder word Druufje!! Succes bij de dokter (je zal waarschijnlijk al weer terug zijn?)

Ik ben benieuwd naar Wolkje!! Hoop dat het goed komt..

17. samantha2106

Babyliefde vind het knap hoor dat jij je kan inhouden. Ik zou het niet kunnen, had eigenlij ook pas zondag mogen testen en heb eerder getest omdat ik me nie kon inhouden. :p

18. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @ Samantha, ik heb mijn eerste plasje van vandaag al gedaan en ik heb geen test gedaan.. Misschien bang voor teleurstelling.. Woensdag was ie zo wit..

@Babyliefde, ik hoop het zo voor ons :D Twee positieve testen in dit weekend zou super zijn !!

@ Wolkje en Druufje, ik ben benieuwd hoe het was bij de huisarts.. Hopelijk alleen maar positieve verhalen :)

19. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    deze foto heb ik gemaakt van de 4 testen

test 1: 13 augustus
    test 2: 14 augustus
    test 3: 16 augustus
    test 4: 19 augustus

Zit verschil in he! die eerste was zo licht die zag je bijna niet! En nu zo lekker donker!

Net bij de dokter geweest. Alles was goed. Ligt maandag een verwijzing voor de verloskundige klaar. Informatie ontvangen. Was erg fijn gesprek. Hij heeft t nog es nagerekend en ben 5 weken zwanger. Dus dat klopte allemaal.

@wolke hoe is het nu bij jou? Hoop zo dat t goed nieuws heb. Ik heb aan mn huisarts gevraagd voor je of het erg is als je bloed verliest, maar hij zei dat dat makkelijk kan en dat dat niet altijd erg is, of een slecht teken is... Dus blijven duimen!

20. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Sabine & Babyliefde:
    Ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie, haha! Knap hoe jullie de testdrang kunnen weerstaan!
    @ Wolkje: ik hoop zo dat je positief nieuws krijgt bij de ha.
    @ Druufje: fijn hè, zo'n duidelijke test. Geniet er van!

Ik werd vanochtend wakker en moest ongelooflijk nodig plassen. Daarna nog even terug in bed gegaan en kreeg echt erge ongi krampen en nu is 't weg.
    Heb wel iets raars nu, het voelt alsof m'n baarmoeder gekieteld wordt, beetje moeilijk uit te leggen haha. Kennen jullie dat gevoel bij een blaasontsteking, die druk op je blaas? Zoiets maar dan zonder pijn.

Deel Deze Pagina