Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ja het kan inderdaad wel maar ik zou niet weten hoe ?!

2. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Alvast voorzichtig GEFELICITEERD poppenkop!! Yessssssssss, weer roze erbij :D Het is een vruchtbare topic geworden haha.. Nu wij nog Sabine.. :D

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Babyliefde, ik ga morgen testen denk ik :D Jij ??

4. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik ooooook :D Ben benieuwd hoor!!

Buikpijn en rugpijn begint weer te komen bij mij.. Raar dat het steeds in de avond weer terugkomt :(

5. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Jaa heb ik ook.. krampjes aan de rechterkant..

LET'S HOPE :D:D

6. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Wow, dit is het vruchtbare topic, ga hier vlug ook iets typen. Vriendje en ik hebben zojuist fijn... Nou ja dat dus. Hopen dat het bingo is. Vriendje was in mineur omdat hij na 3 rondes begint te twijfelen aan zijn spermakwaliteit. Hij zegt: misschien moet ik karnemelk drinken en koud douchen en niet meer zoveel fietsen. Moest hem kalmeren en zeggen dat drukmaken niet zo veel zin heeft. Lief toch?

Poppekop, gefeliciteerd, roze is roze!

7. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wat is het stilletjes vanavond :(
    Zijn jullie allemaal opstap ? ;)

8. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Nee ben holland got tallent aan het kijken:). En daarna big fatgypsy wedding. Hihi beentjes omhoog poesjes naast me gezellig. Meiden hele fijne avond en voor straks weltrusten ennuh tot morgen!

9. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Jaa ik ben ook HGT aan het kijken.. Die kinders zijn zoooo lieffig !! :D

10. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    GE-WEL-DIG die kinders !! Wauwwww !! Als ik een kindje mag krijgen mag die ook best zo goed kunnen dansen :D

11. samantha2106

Haha ja de van mij ook! Trouwens ikwil jou en babyliefde nog even s6 wensen met het testen morgen en ik hou het in de gaten! Poppekop ik wilde jou feliciteren helemaal vergeten sorry:( en ik hoop voor jou op snel een duidelijkere streep! Wolkje hoe vel je je gaat het al wat beter en is het vloeien inmiddels minder geworden? Ik hoop zo dat het wel goed gaat met je zwangerschap en je over 36 weken een gezond wondertje mag verwelkomen! Dikke knuff voor jou ( en ook voor de andere meiden) die hebje nodig!

12. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Dankjewel !! :D Hier nog geen bloed :) Maar wel een wee/krampachtig gevoel.. De zenuwen gieren door mijn lijf !!

13. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Weer iemand op roze, poppenkop gefeliciteerd! :D
    Ik vind het nu ook wel heeeeel spannend worden...eind deze middag wat licht roze bloed op wc papiertje...1 aug was mijn laatste menstruatie, en heb nu 2 cyclussen gehad zonder pil.
    1 van 23 dgn en 1 van 28 dgn, wanneer zouden jullie dan testen?? Ik denk zelf mijn langste cyclus aanhouden? Dan zou ik nu 10 dgn voor mijn nod zitten...

Hoop op nog meer roze hier, en dat we allemaal plakbeebjes hebben! En voor alle (nog) niet zwangeren, weer veel succes in dee volgende ronde!

Truste

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Princess, ik zou inderdaad je langste cyclus aanhouden :) Succes !!

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Meiden, ff een vraagje.. Alles wat ik voel in mijn buik de laatste twee weken zit allemaal rechtsonder.. Niet in het midden ?!?! Is dat wel een goed teken ?!?

16. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @poppenkop wat een goed nieuws!!!! Ik wist helemaal niet dat je ging testen. Van harte gefeliciteerd en hopen op een donkerdere streep! Meiden die morgen gaan testen heeeeeeeeeeel veel succes! Morgen is een geluksdag he,.dan word ik 30!!! Ik ga mn bedje in, want een kwaaltje wat ik wel heb is dat ik doodmoe ben. Owja heb trouwens vanavond ook de schoonouders verteld!

17. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Dankjewell meiden!! Hopelijk komen we met goed nieuws morgen.. Zou helemaal geweldig zijn toch? :D

@Princess86: ik zou ook gewoon je langste cyclus aanhouden meid!

Ik zou het niet weten Sabine, maar wat ik sinds vandaag heb dat ik afentoe steken krijg net boven schaamstreek zeg maar (sorry voor detail:D) en bij mij is het toevallig aan de linkerkant haha.. Heel veel succes morgen meid.. en we gaan duimen voor rozeeee heyy :D

Ik ga nu lekker slapen.. laat jullie morgenochtend wel weten wat de uitslag is geworden.. Oeeee, ben zooo zenuwachtigg :)

Slaap lekker allemaaallllll..

18. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Druufje,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb heel slecht geslapen vannacht,pfff...

Ooooh meiden die vandaag gaan testen, SPANNEND!!! Ik ga het in de gaten houden hier vandaag hoor!

En bij mij gebeurd naar mijn idee alles aan de linkerkant.

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wederom hartstikke wit.. :(

Druufje gefeliciteerd met je verjaardag !!

Hoe is het bij jou Babyliefde ?? Roze ?? :D

20. samantha2106

Ahh Sabine:( maar geen bloed geeft moet dus het kan nog wel... Druufje Happy Birthday to you! Babyliefde heb jij al getest? Wolkje hoe gaat het met je? Poppenkop weet je inmiddels al hoe je defoto erop krijgt?

Deel Deze Pagina