Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook getest vandaag... Maar helaas was er geen streepje te bekennen. :( ik zit op 4 dgn voor NOD, dus het kan nog wel... Hoop ik... Vorige maand had ik een streepje bij 3 dgn voor NOD. Nou maar weer wachten dan, misschien maandag nog eens een testje wagen...

@ Sabine: balen! Maar ook nog geen bloed toch?

2. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Meiden, helaas bij mij ook omo-wit :( Maar ja, bij mij nog steeds geen bloed te bekennen!! Op naar maandag :D
    Wanneer ga jij weer testen Sabine?

@Dilan: hopen dat je te vroeg getest hebt meid!

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ik denk niet dat het gelukt is onze eerste ronde.. Ik wacht nu maar gewoon om mijn menstruatie.. Ben er een beetje down van.. Maar ja alles moet de eerste keer zijn.. De eerste teleurstelling valt ff zwaar op mijn bord..

Jammer Babyliefde.. Voor jou is er nog hoop !!

Dilan, Ik denk indd dat jij te vroeg was, dus voor jou is er ook nog goede hoop !!

Wolkje hoe is het met jou ??

4. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Sabine,Babyliefde en Dillan, Jammer dat julie testen negatief waren maar het kan nog alle kanten op want idd geen bloed geeft moed. Aan de andere kant als het negatief is enjullie worden ongi is dat idd een hele zure appel en ook ik kan daar over mee praten hoor! Ik had in juli de eerste pilvrije ronde en 1 dag na nod had ik getest Negatief. Maar omdat ik nooit overtijd was ook niet voor pilgebruik vond ik het raar en bleef testen omdat het volgens mij NIET kon dat ik overtijd was. Na 4 dagen werd ik toch ongi helaas...:(. Maar goed ik had ook niet kunnen verwachten dat het gelijk de eerste ronde raak was na pil gebruik.

Nu is dit niet om jullie te ontmoedigen wat zoals je zelf ook ziet in de 2e ronde ben ik wel zwanger!

5. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word nu.. We wachten maar af..

6. samantha2106

Schater zijn nog 2 kansen!!!

7. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven

?? Ik snap het ff niet ?? Hahaha !!

8. samantha2106

Dat je nog wel kans maakt zolang je niet ongesteld word haha. Mijn toetsen blijven soms hangen als ik te vlug typ vandaar.

9. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    NOu meiden, ik heb er ook geen vertrouwen meer in hoor!! Als het raak zou zijn, dan had ik wel positief getest denk ik dan :( Het is echt stom om in onzekerheid te wachten :x

10. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Babyliefde, zo denk ik er nu dus ook over.. en omdat het onze eerste ronde was heb ik er al helemaal geen vertrouwen meer in..

11. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi meiden,

Ik was een dagje vrij vandaar even afwezig.
    Nu weer aan het werk :(. Morgen ook nog en dan heb ik lekker 3 dagen vrij genomen.

@Poppenkop Ook alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!!

@druufje happy birthday 2 youuu!! Maak er een fijne dag van!

@wolkje Jeetje meid.. Las nu voor het eerst met tegen zin eigenlijk verder op het forum:(.
    Ik hoop zo dat het goed blijft gaan bij je.. Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuf!!

Hier voel ik nog steeds niets meer, is niets veranderd eigenlijk. Heb daarom ook niet echt meer een testdrang.
    Maar misschien dat ik er volgende week toch 1tje doe;)
    Omdat het gevoel er wel wás..

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Hier gaat het nog niet zo goed. Gisteravond veel buik en rugpijn gehad en echt een beurs gevoel daar beneden. Het is dus echt een miskraam denk ik. De spanning in m'n borsten is ook een stuk minder en m'n darmen zijn weer helemaal rustig (die gingen enorm tekeer vandeweek).
    Elke keer als ik op sta loopt er gewoon van alles uit.
    Volgende week weer een afspraak bij de dokter, hoop dat ik dan een doorverwijzing krijg voor inwendige echo, dan weet ik tenminste meteen of alles ook goed weg is.

Ik zie trouwens dat meer dames hier een vroege mk hebben gehad. Hoe is dat bij jullie gegaan? En hoe lang daarna zij jullie weer begonnen?
    Ik voel me er zo beroerd onder, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo veel heb gehuild, kan gewoon niet stoppen!

Verder ben ik wel heel blij te zien dat er weer een paar dames op roze staan! Gefeliciteerd meiden!! En geniet er van!

Dikke kus voor jullie allemaal

13. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ah wolkje, wat naar meis! Ik kan me zo goed voorstellen hoeveel verdriet je hebt! Sterkte!

Hartstikke leuk die vroege vage positieve test, maar het maakt me ook heel erg bang. Voor 't zelfde geld word ik gewoon nog ongesteld.
    Ik zou helemaal niet testen maar manlief gaat vanmiddag weer weg en we konden onze nieuwsgierigheid niet bedwingen.
    Ik heb nog steeds rommelende darmen en af en toe een steek in m'n lies, maar ben een stuk minder beroerd dan gister.
    Ik ga proberen om na woensdag pas weer te testen.

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zou willen dat mijn man wat meer intresse toonde.. Hij weet dat gisteren mijn NOD was en hij vraagt niet eens iets.. Hij weet niet eens dat ik een test heb gedaan vanmorgen.. Het is toch overduidelijk aan mijn humeur want het huilen staat me nader dan het lachen..

Ik weet het.. ik ben een aansteller.. weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan..

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @ Wolkje en Poppenkop, wat vreselijk die onzekerheid.. Gek zou ik er van worden !! Sterkte meiden !! Dikke knuf !!

16. samantha2106

Ahh wolkje weet niet wat te zeggen kan je niet naarde huisartsenpost?

17. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Meiden, hier volgt een slecht nieuws.. Ik ben ongesteld geworden :( Snik snik.. Voelde vanochtend echt dat het aankwam en ja hoor, net een half uur geleden begon het.. :(

Wolkje: ik heb ook in maart dit jaar een miskraam gehad.. En het was echt heel erg.. Ook omdat het zoo welkom was voor ons.. De eerste week kon ik ook maar niet stoppen met huilen en mn mannetje was ook continue bij me om me te troosten.. Houd dit altijd in gedachten meid, want dat heeft bij mij echt geholpen!; Als je zwangerschap zou hebben doorgezet, dan zou je waarschijnlijk geen gezonde kindje hebben.. Hoe moeilijk het ook is, probeer er het positieve te denken! Bij mij duurde het ongeveer een week, net als bij mn ongesteldheid.. Enige wat ik heb overgehouden is een cyclus die helemaal van slag is :(
    Owja, ik heb ook heel vaak gehoord dat iemand die een mk heeft gehad de eerste 6 maanden erg vruchtbaar bent en dat je sneller zwanger kan raken.. Denk hier lekker aan en blijf positief meid.. Heel veel kusjesss voor jou en houd je sterk!!

Ik voel me ook zoo vreselijk, machteloos, chagerijnig!! Maar ja, niks aan te doen he.. Op naar de volgende ronde :(

18. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

*breekt even in*

@ SabineW.. Ik zat toevallig even in jullie topic te lezen en wil je even een wijze raad geven.. probeer niet nu al het ergste te denken. Gemiddeld duurt het een jaar voor je zwanger bent en de pil eventueel uit je lijf is. Je hebt nog zoveel kansen en het is zo zonde om je er nu al 'gek' door te laten maken.. Genieten van elkaar en hopelijk is het snel raak.. succes ermee:D

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @sennaaa, ik bedoel dat ik er voor deze maand geen vertrouwen meer in heb.. Ik ben nog niet ongie vandaar.. Hahaha!!

20. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Druufjeeeee: gefeliciteerd met je 30ste verjaardag meid!! Heb je een leuke dag gehad ??

Deel Deze Pagina