@wolkje: Ik heb dus vorige maand ook een vmk gehad... Ik had alleen al vanaf 3 weken last van bloedingen. In eerste instantie dacht ik innesteling ( was misschien ook zo), maar het bleef maar aanhouden. Niet non stop, maar af en toe. Ik heb diverse bloedingen gehad... Soms alleen wat roze/ bruin/ rood met afvegen, maar ook twee maal een paar dagen... En meer echt bloed ipv alleen op t papier. Heb toen ook met de vk gebeld en zij gaf aan dat het bij de helft van de vrouwen met een bloeding in de eerste weken mis gaat... Gewoon Afwachten dus. Als ik 6 weken zou zijn mocht ik langs komen voor een inwendige echo om te kijken of er een hartje zou zijn.. Na het gesprek met de vk waren de bloedingen eigenlijk over, waardoor ik goede hoop kreeg. Helaas ging het een dag of 4 later alsnog mis... Wederom bloedverlies, ditmaal echt veel (vergelijkbaar met menstruatie) en de testen werden ook snel lichter. Na 3 dagen bloedverlies was mijn test weer wit. Ik heb niet echt last gehad van held erge buikkrampen. Hoe verder weet ik nog niet. Het is pas 3 weken geleden. Ik VDB de eerste dag van doe laatste bloeding aangehouden als 1e dag van mijn cyclus. Nu dus in afwachting van mijn menstruatie of een positieve test. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel! Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders gaat!! Sterkte met wachten!!
In het bericht hierboven staan wat gekke woorden of spelfouten, maar heb het va mijn tel verstuurd. Woorden worden soms automatisch aangepast... En bericht wijzigen gast ook niet. Dus... Sorry
ik weet het niet meer! ben sinds februari gestopt met de pil en heb het 04-08 gedaan, moest 13-08 ongesteld worden en ben het nog niet (nu 7 dagen verder) heb al 2 testen gedaan maar allebei negatief... ik heb gisteren last gehad van steken in mijn onderbuik en heb beetje smiddags en savonds last van een misselijk gevoel, veel plassen en laat meer boeren alleen lucht zeg mr...maar geen last van gevoelige borsten...wel moe en van wat weet ik niet en heb wel enorme moodswings...kan ik nou toch zwanger zijn en heb ik te vroeg getest of moet ik toch afwachten tot volgende menstruatie???
Hallo lieve meiden, Hier even een berichtje van mij. De foto plaatsen wordt lastig, m'n pc heeft manlief nog niet aangesloten, we zijn onlangs verhuisd. In de ochtend voel ik me redelijk, maar in de middag en avond voel ik me ronduit beroerd! Loop met een opgeblazen buik en lijk wel 5 maanden zwanger, ben kotsmisselijk en m'n rug doet pijn. Heb niet meer getest, wil alleen nog maar knal positieve testen en geen tuur streepjes meer. Sabine jou test nog negatief?
@poppenkop, ja hier vanmorgen of ja eigenlijk gisteren ondertussen nog steeds negatief en nog steeds geen menstruatie.. Trusten!!
Poppekop ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook een enorm opgezette buik mijn man en ikzeiden al straks is het een 2ling haha. Wolkje ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt maar wilde je wel zeggen dat ik je erg dapper vind ook om dit te delen met ons... dikke knuf! Babyliefde jammer dat je ongi bent geworden hopen dat de volgende ronde wel raak is! Dillan en Sabine jullie al nieuws? En Zoemeisje waneer kan jij testen?
@samantha: nee geen nieuws hier... Sla vandaag dagje over wbt testen. Gister was het nog helemaal wit... Misschien morgen nog een poging. Heb jij naast een opgezette buik ook nog veel andere klachten? @babyliefde: jammer zeg! Dat is balen... Moed verzamelen voor de volgende ronde dan maar!
Ja rugpijn, soms onderaan pijn in me buik, misselijk, weinig eetlust en ik slaap erg slecht duurt echt wel een uur of 2a 3 voor ik in slaap val. Maar heb het er wel voor over hoor als ik straks zie wat ik er voor terug krijg...
@Babyliefde, ik zat even terug te lezen en zag ineens een berichtje van jou dat je ongie was geworden.. Die had ik even gemist denk ik.. Wat klote meid.. Op naar de volgende ronde.. KNUF !!
@Babyliefde: Balen zeg! Eigenlijk ronduit k*t! Nieuwe ronde, nieuwe kansen, proberen het positief te bekijken. @Sabine: Je houdt ons wel in spanning hoor! Morgen weer testen? Zolang je niet ongesteld bent is er kans! @Samantha: voel me echt een opgeblazen kikker. Bij m'n eerste paste ik met 8 weken geen 1 van m'n broeken meer!
@Poppenkop, ik ben er zelf heel rustig onder.. Haha !! Tot heden geen menstruatie.. Geen ongie gevoel.. Alleen rommelt het wat onder in mijn buik.. en ik heb vandaag al 5 keer geplast.. Dat is niets voor mij..
Ikzje vertellen pas me eigen broeken nu al niet meer. Dus ga morgen even wat zwangerschapskleren halen dat geknel is ook niks. Verder hebkiets heel raars ontdekt de duim van mijn linkerhand voelt konstant aan of dat ie nat is haha zal hier wel niks mee te maken hebben dus als t blijft even naar de dokter.
Spannend Sabine, dat heb ik ook, de wc & ik zijn maatjes . @ Samantha: Het enige wat nu lekker zit zijn joggingbroeken. Ze zien me aankomen op m'n werk haha.
Het is idd balen meiden!! Maar ja, niks aan te doen!! Ik blijf positief Sabine, hoop echt dat het bij jou wel raak is meid!! Ga je morgen weer testen? Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Samantha: dat word dus lekker shoppen meid
Ik heb van die badstoofen huispakbroeken nogal felle kleuren die zitten ook wel lekker maar idd me werk zal er niet zo blij mee zijn. Ennuh dat shoppen gaawel lukken hahaha
Ik heb nog 1 test liggen, maar of ik die morgen ga doen?? Ik kan pas vrijdag weer testen als het dan nodig is.. Dus ik denk dat ik wacht tot donderdag??
Sabine, knap hoor dat je zo geduldig bent met testen! Ga hier ook om de haverklap naar de wc, blaas lijkt te zijn gehalveerd !
Hahaha geduld heb ik eigenlijk niet maar ik ben bang voor weer een negatieve test.. Het is maar rustig..