Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Goedenavond dames,

Hier goed geslaagd voor leuke kleren 2 mooie broekn en tunieken moet zeggen zit heelwat lekkerder als dat geknel. Wel was ik al weer vlug thuis voelde me eigen behoorlijkberoerd en die rugpijn oh ik word er gek van. Lang staan kan ik niet want dan trekt t naar m`n benen. En danbenikbijna 5 weken zwanger. Nieuwe meiden welkom in het forum ens6 met wachten of testen. Ik ga me bedje ees opzoeken weltrusten ennuh tot morgen.

2. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Hoihoi! Ik wil ook graag met jullie mee kletsen! Heb eerst drie dagen alle oude berichten moeten lezen, maar ben nu helemaal bij. Al weet ik nog niet precies wie wie is haha.

De situatie van wolkje hakte er wel in joh! Ik hoop echt dat alles goed komt! Ik zal voor je duimen!

Ik heb mijn NOD vrijdag. Ben al super zenuwachtig! Zat net met een testje op de wc, plas al in het glaasje maar heb hem uiteindelijk toch weer doorgespoeld. Ik dacht helpt toch niet, is te vroeg, kan beter met ochtendplas en mijn vriend is niet thuis. In tegenstelling tot de mannen van sommige van jullie is de mijne wel heel begaan en vind het spannender dan ik. Hij roept eerder 'doe even een testje' dan ik haha. Verder ben ik er wel meer mee bezig dan hij. Ben er eigenlijk continu mee bezig. Weet al precies welke kinderwagen en maxi Cosi ik wil hahahah. Heb ook al namen bedacht! Eigenlijk is de babykamer nog net niet gekocht.

Ben super moe nu, lig al lekker in bed!

Zijn er morgen nog testers? Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs, snuups

3. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Snuups.. haha helemaal bijgelezen dus. Knap hoor dat je kunt wachten met testen!
    Fijn dat je vriend zo begaan is.. die van mij ook overigens. Hoewel hij er toch wel net iets minder mee bezig is dan ik.. hij voelt dan ook niet ieder krampje, steekje enz. Ik zie elk pijntje momenteel als een mogelijke symptoom.

In welke ronde zit je nu? En is dat voor je 1e kindje?

@ Samantha: fijn dat je zo goed geslaagd bent! Vervelend die klachtjes.. maar "ze" zeggen dat het het waard is ;)

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!
    Leuk om nieuwe "gezichten" te zien ;)
    Succes met wachten allemaal! Ik ben er ook echt niet goed in, heb nu pas 1 ronde gedaan maar vond het nu al killing! Moet dan ook zeggen dat ik er super tegenop zie de volgende ronde.
    M'n moeder zei gisteren van: misschien moet je volgende keer gewoon pas na een week of twee weken testen, als het dan wellicht weer mis gaat weet je niet beter of je ongesteldheid wat laat viel. Maar weet nu al dat ik dat niet kan :)
    Eerst nog ff de afspraak bij de ha afwachten vrijdag, dan eens verder zien.
    Wil sowieso eerst wachten tot m'n eerste menstruatie hier na, dan weet ik dat alles weer oké is en werkt.

Vanavond schoonmoeder op visite gehad, waar ik niet altijd even goed mee overweg kan. Zegt ze: nou ja het is niet het einde van de wereld toch? Niet alsof het nu einde verhaal is, je bent nog zo jong. En ja het is sowieso fijn als het goed gaat, maar dat het de eerste keer lukt is al helemaal een wonder....
    Grrrr!!! Oh dus omdat ik jong ben en het meteen de eerste keer raak was is het minder erg? Ik was echt ff super kwaad! Nee het is niet erg hoor, ik heb alleen de afgelopen dagen praktisch continu jankend doorgebracht! Sommige mensen!!!

Maargoed even leuk nieuws nu: ik heb lekker een paar dagen vrij en ben vandaag met hubby naar reisbureau geweest en leuke reisjes uitgezocht! Heerlijk! Oktober een weekje Egypte all in relaxen (en wie weet wel baby's maken ;))

Dames, nogmaals bedankt voor jullie steun! Fijn dat ik hier mee kan blijven babbelen en m'n verhaal kan doen! Lekker even "anoniem" klagen en steunen :)
    Slaap lekker allemaal en dikke knuffels voor jullie!

En voor alle zwangeren, hou ons op de hoogte!

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ snuups: thanx meid, en succes met testen!! En welkom hier :)

6. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen dames!

Ik heb echt als een blok geslapen zeg! Kort na m'n berichtje hier viel ik als een blok in slaap, tot net.

Dit is al ronde 11. Heb dus al een boel teleurstellingen in m'n ondergoed zien zitten, maar de aanhouder wint zeggen ze. Wordt wel steeds moeilijker. Mijn zus hoeft maar te denken dat ze zwanger wil worden en die wordt het. Mijn schoonzusje is perongelijk zwanger geworden. Vind ik af en toe wel eens moeilijk. We weten ook niet zeker of mijn vriend wel vruchtbaar (genoeg) is. Die heeft vroeger met z'n domme kop aan de anabolen gezeten. We hebben afgesproken tot december nog te blijven proberen, daarna gaan we naar de huisarts.

@wolkje; ik snap hoe je je voelt na de reactie van je schoonmoeder. Mensen in mijn omgeving hebben dr ook een handje van. Erg pijnlijk, het liefst zou ik ze even lekker uitschelden, maar daar wordt je ook niet zwanger van.

Toen we aan mijn schoonmoeder vertelde gestopt te zijn met de pil reageerde ze ook niet zo als gehoopt. Een paar maanden later vertelde we dat ik weer begonnen was omdat ik graag terug naar school wou. We hebben niet meer verteld dat we toch weer gestopt waren ( geeft ook wel iets meer rust als niet heel je omgevog vraagt en en?) en nou zei ze vorige week; anders stoppen jullie toch gewoon met de pil. Misschien lukt het wel niet gelijk en dan kan je maar alvast gestopt zijn. Hebben dr heel nuchter op gereageerd (we zijn immers allang weer gestopt) maar ik dacht wel een wat wil je nou?

En dan zeggen ze altijd dat mannen een lastige schoonmoeder hebben! Hahahaha

Ik ga vrijdagochtend testen, denk ik. Haha

Fijne dag allemaal! Succes voor de testers!

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Welkom Snuups!
    Wat een verhaal en schoonmoeders....tel me about it! Die van mij is wel lief hoor en ze bedoelt het vast goed, maar ze bemoeit zich OVERAL mee, alsof we een stel kleine kinderen zijn.
    Vervelend dat iedereen in je omgeving makkelijk zwanger lijkt te worden en het bij jou nog niet is gelukt, ik begrijp de frustratie!
    Wij lopen zo'n beetje gelijk, mijn NOD is zaterdag (heb m'n ei dagje eerder gehad) en ik denk ook dat ik vrijdag ga testen.
    Ik ben ook zo vreselijk moe, lag gister middag al op de bank te hemelen en 's ochtend kan ik m'n bed echt niet uitkomen.

8. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Goedemorgen,

Er zijn weer een aantal nieuwe mensen welkom! En er zijn dus ook weer nieuwe testers en meiden die al een paar dagen overtijd zijn. Inmiddels al weer nieuwe positsters? Zoemeisje jij bent ook al een paar dagen niet geweest. Straks werken tot 4 uur vanmorgen behoorlijk beroerd wakker geworden de wc is mijn beste vriend haha.. En het slaenpff ik word er niet echt vrolijk van kan gewoon maar niet in slaap komen dan lig je vroeg in bed omdat je zo moe bent en dan val je alsnog pas rond 2 uur in slaap. Hier even info ingewonnen vk kan ik pasterecht vanaf 10 weken. Dus over een week of 4 terug bellen voor een afspraak. Vind het wel raar want sommige lees ik ophet forum hebben al eerder een afspraak. Maar ja geduld word beloond zeggen ze...

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Samantha: wat irritant hè, heb ik ook! Helemaal afgedraaid in bed liggen en dan niet kunnen slapen! Ik heb ook zo'n last van rusteloze benen! En als ik dan slaap, dan droom ik heel bizar en levendig en zweet me een rotje. *klaag, klaag, klaag* haha!
    Balen dat je pas met 10 weken terecht kan, hier al met 8 voor intake en eerste controle.

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hallo dames,

Zou het ook leuk vinden om met jullie mee te kletsen!
    Heb nog niet alle berichten gelezen... Maar ben al een heel eind.
    Gefeliciteerd voor degene die al zwanger zijn, en succes voor de overige dames.

Liefs Sher

11. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppenkop:

ik had mijn ei dus rond 4 aug, 2 weken later wordt je idd normaal ongie dus dan zal het rond 18 aug zijn. donderdag was het idd de 18e maar normaal ben ik echt wel heftiger ongie en echt ongie nooit zo licht. het was ook een heel klein beetje.
    bij de 1e had ik ook een onregelmatige cyclus rond 30 of 53 en keer rond 40.
    Dus had het altijd wel...na verwijderen was het elke keer rond de 30 en nu ineens 45-47 hopeloos wordt je ervan.
    ga nu t weekend testen of afwachten of ik ongie wordt...

12. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is idd afwachten.......we weten het hopelijk eind van de week......

13. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Misschien is het dan een innestelingsbloeding geweest of een ontrekkingsbloeding. Ik hoop voor jou het eerste. Die onzekerheid is inderdaad killing, wanneer wil je gaan testen?

14. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    he dames,

Ook ik volg jullie topic...
    Ik ben ook aan het wachten...wil zondag testen, zitten in ronde 3 en mijn langste cyclus is gewoon 28 dgn.en dat zou betekenen dat ik maandag mag testen...als mijn ongi uitblijft...
    Wat ik vreemd vind is dat ik deze cyclus 2 keer lichtroze heb afgeveegd..rond de 14 en 15e en nu ook sinds gister, het is alleen met afvegen en ook erg slijmverlies(sorry voor het detail).
    Ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is, maar heb ook af en toe ongi buikpijnen...

Hoe gaat het met alle zwangere meiden, hebben jullie het al verteld aan iemand?

Succes voor de dames die ook wachten!

15. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppekop ja afwachten maar.........denk vrijdag of zaterdag.

@pricess86, ik had dat dus ook van dat slijm maar afwachten...t weekend moeten we elkaar maar op de hoogte houden...

spannend en succes!

16. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @steenbok: erg he dat afwachten!
    Het roze slijmverlies is ook niet de hele dag, maar zo af en toe..
    Ben jij ook zo moe?
    Heb nu ook flinke buikpijnen,maar nu geen ongi pijn...en heb een beetje raar gevoel in mijn buik.
    Verder met vlagen erg misselijk, moest vanochtend gewoon even gaan zitten...verder beetje sloom gevoel in mijn benen, en wat pijn in onderrug en gevoelige tepels laten we hopen dat het voor een goed doel is! En niet dat dit het ontpillen nog is...
    Ik ben de dagen echt aan het aftellen, en heb mijn test al klaar liggen ;)

17. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat slijm heb/had ik ook, maar dan kleurloos, beetje troebel.
    Ik heb al buikpijn vanaf m'n ei, dan bedoel ik echt m'n darmen, ze gaan alle kanten op. Vooral als ik iets heb gegeten. Ik heb dit bij m'n eerste ook zo erg gehad, dus opzich voor nu een goed teken :D.
    M'n baarmoeder heb ik een trekkerig gevoel en af en toe speldenprikjes, maar geen ongi krampen.
    Wachten op iets wat je graag wilt duurt altijd lang, maar nu lijkt de tijd voorbij te kruipen.

18. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

Hier nog geen nieuws. Heb vandaag een dagje niet getest... om een nieuwe teleurstelling te voorkomen. Morgen is mijn NOD, spannend dus. Ik wil eigenlijk wachten tot donderdag met testen... maar weet ik niet of ik me morgenochtend in zal kunnen houden.
    Beetje dubbel gevoel.. ik wil graag testen, maar aan de andere kant ontzettend bang voor een negatieve test. :S

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dilann, ik deel je angst! Lijfelijk voel ik me zo zwanger en ergens in m'n achterhoofd zit een stemmetje dat zegt: je bent zwanger. Maar mijn rationele ikke luistert daar niet naar!
    Ik ga proberen te wachten tot vrijdag.
    Maar hou er ook ernstig rekening mee dat ik net als bij m'n eerste misschien wel nog langer moet wachten...

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Dilann, ik snap je helemaal meid!
    Erg spannend allemaal...
    Ik heb voor mezelf besloten dat ik mijn langste cyclus aan ga houden om te testen, omdat ook ik geen teleurstelling meer wil que negatieve testen.

Succes meid met je keuze, en laat ons iets weten!

Deel Deze Pagina