Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Oh, wat rot dat er weer veel dames in de volgende ronde belanden! Pff. balen! Vooral die eerste week is dat zo loos: je kunt niks doen, behalve je ongie uitzitten en wachten tot je weer opnieuw kunt plannen. Van dat plannen word ik soms ook een beetje lamlendig: alsof een cyclus uit 3 delen bestaat: eisprong, wachten op evt symptomen een week erna, en dan nog week wachten tot je NOD. Hmm.

Ik ben overigens aan het klooien met ovulatietesten: heb twee dagen achter elkaar een positieve test: ik ben alleen bang dat ik m gemist heb. weet een van jullie of je ook nog positief kunt testen met ovulatietest NA je eisprong? Of zelfs twee dagen erna?

succes iedereen en sterkte ook!

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Balen voor de melden die ongesteld zijn geworden :(.
    Hopelijk gaan jullie allemaal een nieuwe vruchtbare ronde in!

Ik heb niet meer getest, ik wil wachten tot m'n man thuis is, lijkt me wel zo leuk :D.

Ik heb voornamelijk in de ochtend ongi krampjes en in de middag en avond spelen m'n darmen op en loop ik opgeblazen in de rondte. Af en aan heb ik steken in m'n borsten en een soort warm brandend gevoel, maar niet continue. Eigenlijk voel ik me best ok. Beter dan als ik ongesteld moet worden eigenlijk haha, we zullen zien.

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    de ovutest meet wanneer de LH piek is, na je eisprong is deze zo laag dat deze niet meer kan worden opgepikt.
    Welke testen gebruik je?
    Ik hoor namelijk heel veel slechte verhalen over die van 't Kruidvat, die blijven positief geven.
    Ook wil een ovutest nog wel eens positief uitslaan als je zwanger bent.

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoi meiden,

Hier weer eens een teken van leven vanuit mijn kant.
    @Sabine balen meis! Op naar de volgende ronde!!
    @Samantha jij bent er in ieder geval goed ziek van.. Gelukkig is het voor een goed doel hè meid ;)
    @all lekker blijven kletsen toch?

@hier ik ben nu 2 dagen overtijd maar kan ook een lange cyclus hebben. Steeds heb ik het gevoel dat m'n ongi gaat doorzetten vooral savonds! Maar er komt maar niets.
    Ben wel nog steeds wat misselijk maar ook dat kan een PMS klacht zijn.
    Afwachten duurt lang vooral omdat ik niet denk dat ik zwanger ben...

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @poppenkop ook voor jou spannend meid!! Duimen!!

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,

Ook hier helaas ongi...blegh baal enorm!

Wil wel blijven kletsen hier hoor,ook al gaan we een nieuwe ronde in met een aantal dames! Vind het zo gezellig hier...:D

Hoe gaat het met de zwangere meiden? Al verteld?

Succes voor alle dames die nog niet zwanger zijn!

Liefs

7. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik zit nog midden in mijn 1e ronde dus mag nog niet testen en druk aan het klussen en wachten op eisprong!!
    Net huisarts aan de lijn gehad en de pijn in mijn onderrug die ik heb kan niks te maken hebben met ontpillen. Ze was erg aardig en vond het leuk dat we aan het proberen waren erg spannend en succes zei ze!
    Dus nu maar aankijken of de rugpijn minder wordt. Heb ook met plassen dat ik soms beetje menstruatieachtige pijn in mijn buik heb zeg maar heel licht. Maar misschien beeld ik het me in!!:(

Ik mag pas rond 12 sept. ofzo testen zit er nu middenin dus erg spannend.

Voor de meiden die ongi zijn geworden gewoon weer vol goede moed verder! Is makkelijk gezegd, weet er alles van ben pas net begonnen en kan nu al niet wachten ben er elke dag mee bezig.

Hopen dat ik geluk heb en gelijk in de 1e ronde zwanger ben!!!:p

Groetjes

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Esmee: kan het zijn dat je eisprong er aan zit te komen?
    Ik heb dan ook altijd last van m'n onderrug en menstruatiekrampjes, meestal begint dat een dag of 2 voor m'n ei.
    Dus zet 'm op meid, veel klus plezier ;)

9. willemijntjes

Hoi Poppenkop,

Ik heb nu de dure clear blue digital. Vorige maand had ik bij de eerste test gelijk bingo, dus had er voor deze maand nog genoeg over gelukkig: wat zijn die dingen duur! Ik had dus gister rond een uurtje of zes 's avonds een positieve test, en vanmorgen nog steeds. de dag ervoor was ie negatief. Gisteravond fijn geklust met mijn vriendje en vanmorgen weer (gewoon omdat we zin hadden eigenlijk): dat is dan toch genoeg denk ik? Aankomende dagen zal het niet lukken met klussen: zijn zus uit Florida slaapt een weekje bij ons en het is echt te gehorig om het dan nog iets uit te spoken... :cool:
    Als ik je goed begrijp heb ik dus tussen gister en morgenvroeg (36 uur is dat) een eisprong en zou ik dus logischerwijs morgenvroeg negatief moeten testen, toch?
    Dan maar hopen dat we genoeg hebben geklust!

Ik vind het zo knap dat jij je kunt bedwingen met testen (zwangerschapstesten). Ik heb al een fortuin uitgegeven aan vroege zwangerschapstesten. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen. maar het is zeer moeilijk...

10. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Poppenkop,
    Als mijn 1e cyclus 28 dagen is klopt het dat ik zaterdag eisprong kan hebben dus zou idd een goede verklaring kunnen zijn.
    Ik heb de ovu testen van kruidvat maar lees zulke slechte reacties dat ik op internet maar bij Sensitest heb besteld!!

Groetjes

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Willemijntjes:
    Die dingen zijn schandalig duur! Ik heb ze ook gebruikt, pas bij de laatste een smile.
    Maar ik vind ze wel heel gebruiksvriendelijk, geen getuur naar streepjes en onzekerheden, gewoon ja of nee. Hopelijk hebben we hierna goed ons best gedaan en ben ik nu hartstikke zwanger :D!
    Als je morgen weer test zou 't rondje leeg moeten zijn.
    Ik heb al een vroege test gedaan maar deze was me niet overtuigend genoeg, daarnaast is m'n man van huis en wil ik samen testen. Bij m'n eerste testte ik pas een week na nod positief, dus ga er eigenlijk een beetje vanuit dat als t raak is, die knal test pas over een aantal dagen mogelijk is.

@Esmee: Was je nog niet begonnen met de ovu testen? Die van kv schijnen niet zo betrouwbaar te zijn.

12. willemijntjes

ik hoop het voor jou/jullie! als ik zo die berichten een beetje lees van je heb je wel alle symptomen, toch?
    Ik zit nu in de 4e ronde en ik weet dat dat niet veel is, maar ik word binnenkort 35 en ik ben soms zo bang dat het te laat is... al vergeet ik soms ook dat ik in februari dit jaar spontaan zwanger werd, door condoom heen zelfs, maar dat werd een MK. Ik heb het idee dat iedereen hier in de twintig is, en dat ik te laat ben begonnen. Maar goed: ik had niet eerder dit lieve vriendje, dus laten we gewoon positief blijven!

13. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Willemijntje:
    Kan me voorstellen dat het je een beetje zenuwachtig maakt. Maar ook meiden in de 20 zijn vaak niet meteen zwanger en hebben problemen met zwanger worden. Probeer positief te blijven, maar nogmaals ik snap je wel.
    Ik was 20 toen ik m'n eerste kreeg, dwars door de pil! Was 1 dag ziek geweest in de 2e week en heb toen gespuugd. Volgens m'n gyn destijds was/ben ik super vruchtbaar.
    Nu ben ik 30 en of dat nog steeds zo is, weet ik niet. Dat komt mede doordat je zo veel negatieve verhalen hoort, maar dat lijkt ook zo denk ik. Vroeger was men er minder open over als het niet lukte en de positieve verhalen lees je minder vaak op het internet omdat men de behoefte niet heeft omdat te delen. Ik denk maar zo, 80% van de stellen is binnen een jaar zwanger.

Ik heb inderdaad wel allerlei klachten, kleine dingetjes die herken van m'n eerste zwangerschap, alleen had ik ze toen wat later of ik herkende het toen misschien niet eerder.
    Ik heb goede hoop in ieder geval :D.

14. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SabineW, Evaa en Princess86: balen!!!! Hopelijk met goede moed de volgende ronde in!

@Mopsie83: spannend, morgen of overmorgen testen. hoop dat het raak is. Jammer dat je een slecht voorgevoel hebt, het is toch eigenlijk ook verschrikkelijk he, dat wachten en die onzekerheid. Respect voor de meiden die al zo lang bezig zijn hoor!

@Steenbok29: Ik heb inderdaad met Kruidvat 2v5 getest vanwege de goede verhalen, bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt. Heel veel succes met testen morgen of zaterdag!!!! Hopelijk 2 dikke strepen!

@Poppenkop: ik heb precies dezelfde klachten als jij (krampjes, opgeblazen gevoel, rommelende darmen, brandend gevoel in borsten, en je beter voelen als wanneer je ongsteld gaat worden..). Lijkt er wel op he?! Spannend!

@Esmee1984: voor jou begint het lange wachten straks dus nog. goed klussen en veel succes!! haha.

@Willemijntjes: ik ben 33! Ook niet meer de jongste ;). Het kan nog hoor!

@princess86: ik heb het nog niet aan familie verteld, ik vind het wel verschrikkelijk moeilijk om het voor me te houden. Bij de vorige zwangerschap heb ik direct na de positieve test mijn ouders, zusje, vriendinnen etc gebeld! het lijkt me nu wel leuk om te wachten tot na een goede echo en het dan op een leuke manier te brengen. Geen idee of ik dat vol ga houden. Zaterdag komt mijn vader met zijn vriendin en haar kinderen, en mijn zusje met vriend hier eten. Daar ga ik al: geen alcohol etc. Wordt een lastige!

@Samantha: vervelend dat je zo'n last hebt dat je in bed hebt moeten liggen met een emmertje! het is inderdaad voor het goede doel!! dat maakt het dan wel weer dragelijk hoop ik!

Wat een leuk idee om hier te blijven kletsen! Gezellig!
    Ik heb vanmiddag nog maar eens een test gedaan, want zit natuurlijk nog steeds 1 of 2 dg voor NOD. De roze streep is al een stuk donkerder geworden! Ga er nu maar gewoon van uit dat echt zo is! Een broertje of zusje onderweg...
    Ik voel me goed, alsof ik de hele wereld aan kan :D Ik was bij de eerste zwangerschap super onzeker omdat ik in het begin best veel helderrood bloedverlies had. Bleek uiteindelijk allemaal goed te zijn, maar dat hakte er wel even in. Heb me nu voorgenomen vanaf het begin gewoon te gaan genieten, ik heb het toch niet in de hand.

Nou, een heel verhaal en ik zal vast mensen vergeten zijn, er wordt hier ook zoveel afgekletst! :p

Groetjes

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ artemis: dankjewel ! we gaan zeker vol goede moed de volgende ronde in :D
    jij super gefeliciteerd met je zwangerschap !!! geniet ervan

16. willemijntjes

@ poppenkop: ja, je hebt gelijk. ik ben ooit zwanger geweest dus het is mogelijk en met deze jongen, en ik neem mezelf echt voor om de ol en het plezier erin te houden en dat lukt heel goed nog. Mijn liefje is soms nog onzekerder over zijn lijf dan ik (qua zwanger worden dan). We houden er de lol in en zijn tot nu toe niet in mineur als de menstruatie want dat zou misschien een gigantische druk geven op ons leven en dat willen we niet.
    Wow en wat een verhaal: zwanger door de pil heen en dan van 1 ziek dagje! En dan nu weer 10 jaar later opnieuw. Dat is best een lange tijd, mag ik vragen of dat bewust is, de keuze van zo'n lange tijd ertussen? Als je niet wilt antwoorden snap ik dat hoor!

@ artemiss: te gek van die dikkere streep! en ik geloof er in dat als je je goed voelt, dat het dan ook goed zit. het is tenslotte allemaal 1 lijf en dat moet toch ergens met elkaar verband houden?

De rest van de dames (zouden er eigenlijk mannen op dit forum zitten? Stiekem mee te lezen met wat vrouwen bezighoudt als het om kinderen krijgen gaat?): succes met klussen en wachten en zwanger zijn!

17. willemijntjes

oja, en ik heb om mijn zinnen wat te verzetten, net een reisje naar New York geboekt. Fijne afleiding!:D:D:D:D:D:D:D:D

18. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Willemijntje:
    Wat?! New York? Te gek! Gelijk heb je, lekker doen.

Het was geen bewuste keuze. Ik ben al heel lang niet meer met de vader van mijn zoon, toen hij 2 was gingen we uit elkaar.
    Met mijn huidige man ben ik nu 6 jaar en hij was er eerder dan nu nog niet klaar voor.
    Mijn eierstokken klapperde al lang, maar het is een keuze waar je beide achter moet staan. Vandaar het grote leeftijdverschil, maar ik krijg er wel een hele grote hulp bij.

@Artmis:
    Mooi hè zo'n dikke streep, kon er bij de 1e ook geen genoeg van krijgen.
    Ook te bevestiging bleef ik testen doen, ik voelde namelijk niet zo veel.
    Ik hoop er zondag ( m'n man komt pas zaterdagnacht thuis, pffff! ) ook 1 in m'n handen te hebben.

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Artemiss:
    Heb jij trouwens ook dat als je wat eet je darmen nog meer van slag raken?

@ Samantha:
    Vervelend dat je zo beroerd bent. Sterkte! Met een paar weken voel je je vast weer de oude energieke ikke.

20. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    He meiden was ik weer. Ben een tijd niet geweest, want ben voor mijn gevoel aan t werk en aan t slapen. Ben echt zo moe, maar is een kwaaltje dus hij is welkom! Ook zit ik me heeeeel veel zorgen te maken hoe ik t mn zus moet vertellen. Haar ivfterugplaatsing is waarschijnlijk mislukt. Maar moet het haar wel vertellen want het is ook niet leuk als iedereen t weet maar mn zus niet. Heb gewoon zenuwen in mn buik. Ze zal t me echt wel gunnen, maar t gaat haar ook verdriet doen en dat vind ik zo erg... :(
    Maare hoe is t hier. Heb volgens mij heel veel gemist.. Nog positieve testen boorbij gekomen? En nog aankomende testers? We zouden een overzichtelijke lijst moryen maken wie in welke fase zit. Kan t niet meer bijhiuden haha. Zag ook dat er hoop nieuwe bij zijn, hallo! Heel veel succes met klussen en testen!

Deel Deze Pagina