Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @druufje lastig meid bij m'n schoonzus is het ook mislukt :( maar ik ben nog niet zwanger dus hoef (nog) niets te zeggen. Ik zou toch binnenkort langs gaan en het gewoon vertellen. Erbij zeg je dat je het natuurlijk heel moeilijk vind maar dan is het er maar uit!
    Succes meid!

2. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @reza ja wil het morgen gaan vertellen, want die zenuwen zijn ook niet goed voor mij. Moet een x...
    Maare zag wel dat je 2 dagen overtijd bent! En nog geen test gedaan? Hou me op de hoogte!

3. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, er is weer een hoop afgekletst, moest weer even heel wat bijlezen. Wel gezellig zo dit forum! Kan helaas niet alle namen onthouden, maar voor degene die nog in begin van de cyclus zitten, suc6 met klussen, die ook net als mij vlak voor NOD zitten, suc6 met de wachtdagen en hopelijk een positieve test!

@SabineW, Evaa en Princess86, balen dat jullie ongi zijn.. nieuwe ronde, nieuwe kansen.. :) dat dan wel weer, maar tis weer afwachten, weer hopen, weer in spanning zitten.. tja weet er alles van...

@artemiss, oh wat fijn dat je nu 2 dagen voor NOD nog steeds een positieve test hebt! Een voorzichtige felicitatie is wel op z'n plaats!

@Samantha sterkte met de zwangerschapskwaaltjes, hoop dat de misselijkheid snel over gaat...

@ druufje, vervelend dat je zo moe bent, tis wat met die zwangerschapskwaaltjes, maar op den duur wordt het minder (zeggen ze) na 12 weken gaat het meestal beter. Suc6 met het je zus vertellen, ik snap je gevoel en tis lastig, maar weet zeker dat je zus ook erg blij voor je zal zijn..

@poppenkop en reza, spannend meiden.. tja, dat wachten altijd, duurt zo lang. Je kan er helemaal gek van worden. Ik hoop op een positieve test voor jullie!

Vanmiddag trouwens een pendelberichtje gekregen, waarin stond of ik al getest had, omdat de pendel aangaf dat ik nu al zwanger zou zijn! En dat het een meisje zou worden! Oh ben zo benieuwd, het pendelberichtje was erg positief, ik hoop de zwtest dan ook! Miss dat ik morgenvroeg voor het werk ga testen (zaterdag is NOD), maar dan is m'n vriend er niet bij.. maar ja, vind het zo spannend en ochtendurine is beter, zeggen ze! Ik hoop dat de pendel gelijk heeft, maar voel me niet zwanger of zo... Ik houd jullie op de hoogte..

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik heb maandag negatief getest maar dat was 2 dagen voor NOD nu denk ik eraan om zat weer te testen... Maar zoals ik al eerder zei denk ik niet dat ik zwanger ben op een beetje misselijkheid na voel ik niets.

Spannend Mopsie!! Hopelijk is de pendel juist!

5. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Ben benieuwd Reza! Hoop het echt voor je!

Mopsie voor jou is het ook spannend dan zeg! Hopen dat de pendel gelijk heeft!

6. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo moest eerst even bijlezen ;)

Sabine + eva en princes: balen zeg !
    Artemiss; dank je en wat ontzettend leuk dat je weer een roze lijntje hebt. Hoe oud is je 1e kindje? Voor je houden lijkt me ook heel erg moeilijk.

Mopsie83 wat is een pendelbericht?? Ook via deze site?

Ook ik ga morgen testen…….voel niets maar ja voelde ik bij de eerste ook niet…pas bij 9 weken…. Ben best zenuwwachtig. Vooral omdat mijn dochtertje vorige week in mijn fotoboek aan t kijken was en zei daar zat ik in mama haar buik en toen zei ze heel zachtjes en nu zit er een andere baby in…..kreeg helemaal kippenvel…….. ik wil alleen niet teveel hopen dus ga er maar vanuit dat ik rond 47 dagen weer ongi wordt………(nu dag 44)

- Mopsie83 28-8 testen (r 2)
    - Poppenkop 28-8 testen

- Wolkje85 aug miskraam ..

- Samantha2106 zwanger, 4,5 week

- Sher 31-8 testen

- Artemiss zwanger (23-8 getest)

- Flupke88 26-8 testen

- Snuups 26-8 testen

- Dilann 24-8 testen – negatief..

- steenbok29 26-8 testen

- Princess86 25-8 ongie

- SabineW 25-8 ongie

- Eva 25-8 ongie
    - REza83 2 dagen overtijd

7. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Hey meiden, ben een tijdje niet geweest.. Heb het echt druk gehad de laatste paar dagen.. En wat is er veel gekletst zeg :D
    Moest ff alles bijlezen, haha! Alle nieuwe leden: welkommmm!!

Ahhh Sabine, wat jammer dat je ongi bent geworden.. :(
    Ook de andere dames die ongi zijn geworden, balen zegg!!! Maar goed, op naar de volgende ronde..

Wat heb je een leuke buikje Samantha, echt mooi!! Geniet er lekker van meid..

Hier kan ik niet wachten tot mn ongi voorbij is.. Haha, kan dat klussen weer van start gaan :D

De meiden die gaan testen, ga voor jullie allen duimenn.. Hoop dat we veeeeeeeeel rozee krijgen hier :D

Houden jullie ons op de hoogte?

8. Delta

Delta Niet meer actief

- Poppenkop 28-8 testen
    - Sher 31-8 testen
    - Flupke88 26-8 testen
    - Snuups 26-8 testen
    - steenbok29 26-8 testen
    - Princess86 25-8 ongie
    - SabineW 25-8 ongie
    - Eva 24-8 ongie

het het even veranderd, was gister namelijk al ongi :p

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Handig lijstje Steenbok! mooi overzichtelijk zo..

@Dilann ik ben nog helemaal vergeten te reageren op jou, maar hoe gaat het nu met jou? Jij hebt gister nega getest? Maar hoe voel jij je verder?
    Balen he steeds niet de bevestiging!
    Ik had het maandag en durf nu ook niet meer te testen.

Meiden wat ik raar vind is dat ik pas echt rond een uur of 20:00 krampjes krijg en als ik bed lig is het heftig.
    Terwijl ik overdag niets voel. Hebben meer meiden dit?
    En wie weet hoe dit zou kunnen?

10. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ooooh ik was ook gister al ongie.. Wil iemand dat voor me aanpassen? Ik ben niet zo handig! :p
    Ik ben nu echt veeeeeeel erger ongesteld als normaal! Verlies echt veel bloed.. Niet fijn.. :(

11. Delta

Delta Niet meer actief

- Poppenkop 28-8 testen
    - Sher 31-8 testen
    - Flupke88 26-8 testen
    - Snuups 26-8 testen
    - steenbok29 26-8 testen
    - Princess86 25-8 ongie
    - SabineW 24-8 ongie
    - Eva 24-8 ongie

@ sabineW: :) alsjeblieft.. wat stom dat je nu meer ongi bent ! ik niet echt... maar ja ik zie wel hoe het gaat lopen..

12. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    #672 Sasya, 25 aug 2011
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
    Misschien omdat je je dan eindelijk ontspant Reza?
    Ik hoorde van vriendinnen dat toen ze zwanger waren en in bed lagen het juist in hun buik begon te spoken.
    Jij ontspant en je lichaam reageert daar mss op?
    Tis maar een gedachte, heb verder geen idee

En hallo allemaal,
    Ik ben Sas en zit ook nu in de laatste 10 dagen :)
    Door mijn onregelmatige cyclus zal ik pas rond 31 aug /01 sept testen

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @sabine ah meid heftiger? Komt waarschijnlijk door de pil heb ik wel eens gehoord!

@sas hello to you (again ;))
    laten we het hopen, jouw bericht geeft mij wel weer hoop moet ik zeggen! Maar nadat mijn spiraal er in april uit is gehaald had ik ineens een cyclus van 47 dagen ik heb toen 2 weken in de rats gezeten... (ik weet dat er meiden zijn die langer wachten hoor)
    maar ik wil me niet elke maand gek laten maken dus probeer er niet teveel op te hopen..
    Maar heb net mn bakkie chips weggegooit omdat ik geen trek meer had... Geloof me dat is niets voor mij :D

14. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm chippies, die kan ik ook wel ff pakken :p
    Ja 47 is wel lang zeg, ik maar het is net als ontpillen denk ik?
    Je moet het proberen te laten gaan idd denk ik tot iig 36 dagen want die heb je ook 2x gehad in je cyclus

15. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @sasya inderdaad daar dacht ik ook al aan.. Maar vond zaterdag al zo ver! :( nou.... pak ik de zondag :)

16. helma85

helma85 Niet meer actief

ben nu bezich met dag 50 van cyclus. Van het weekend gaan we testen. Best spannend

17. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nieuwe meiden.
    evaa tnx voor t bijwerken en sorry voor de verkeerde datum.

zo ik ben net even lekker gaan hardlopen om mijn conditie op peil te houden...maar goed morgen testen.
    komt morgen een vriendin dus denk dati k morgenavond pas wat kan laten weten.......welterusten !

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend meiden! succes met testen, veel plezier en slaap lekker

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jemig, het wordt druk hier! Gezellig :D!

Er zijn een aantal meiden die dit weekend mogen testen, zo spannend allemaal, ik duim voor iedereen en voor mezelf ;).

Ik heb ook 's avonds meer last van m'n buik. Hij blaast zo op dat m'n spijkerbroek niet meer dicht kan. En in bed nemen de krampjes ook toe.
    Ben vandaag een aantal keer heel erg duizelig geworden, ging vanochtend bijna out in de badkamer. Is dit ook een zwangerschapskwaal?

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @poppenkop Duizeligheid is idd een kwaaltje..
    Ik heb er ook "last" van bij bukken of opstaan...
    Spannend......

Deel Deze Pagina