Reza, GEFELICITEERD!!! geniet er van! Ik werd vanochtend ook enorm verrast, manlief kwam toch een dagje eerder thuis . Dus ik heb er een test bij gepakt ( clear blue digi, zonder indicator ), geeft aan: niet zwanger ..... Jammer, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven, had ik bij m'n 1e tenslotte ook. Toen schoot me te binnen dat ik ook nog een test van Kruidvat had liggen, zo 1 met paarse dop ( de 2 voor 5 zijn hier telkens uitverkocht ) en die was wel POSITIEF! nog steeds geen knaller, maar heel licht. Zit nu te twijfelen of ik nog een clearblue met indicator zal halen, deze kun je ook 4 dagen voor nod gebruiken. Zal ik dat doen of moet ik gewoon nog even een paar dagen wachten?
Poppenkop die van CB test pas bij bepaalde hoeveelheid HCG positief. Maar dat die van kruitvat positief aangeeft is toch een heel positief bericht! Dus voorzichtig gefeliciteerd! Reza als je een bericht plaatst dan moet je op de paperclip klikken dan kan je een foto toevoegen.
@reza jAAAAAA ben superblij voor je!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Weer een roze erbij! Geniet ervan meis! @sabine, ja was heftig... Ze zijn natuurlijk heel blij voor ons maar hebben flink gehuild met zn allen. Het is wel een opluchting dat ik t gezegd heb. Eindelijk de zenuwen uit mn buik. Nu kan ik van mn buikje genieten. Had een buikband besteld en heb m binnen. En vandaag kwamen mn 2 stiefkindjes met ontbijtje op bed en 2 knuffeltjes. Een blauwe en een roze. Met de vraag of ze een broertje of zusje mogen... Ze moesten eens weten die 2 dotjes....
@poppenkop spannend meid! ik hoop dat het positief is!! @hier thanks meiden ik strooi voor de meiden die wachten wat HCG! Hopelijk kunnen we dan gauw lekker met zn alle over onze zwangerschappen praten.. Voor de meiden die geintresseerd zijn in mijn klachten: Licht haar verlies rommelige buik - beetje gevoel als ongi veel dorst beetje misselijk maar echt maar licht duizelig
Poppenkop en reza: van harte gefeliciteerd meiden!!! Super! Druufje, goed dat je het hebt vertelt meid...zulke dingen blijven moeilijk, maar nu kun je lekker gaan genieten zonder dat je je druk moet maken...dus GENIET!! Samantha, vervelend dat je je zo beroerd voelt meid, laat je maar lekker verwennen door je mannetje!
@druufje wij hebben het net tegen mijn s-ouders verteld het eerste wat ze zeiden is dat het bij mijn s-zus is mislukt.. Vond ik wel een domper maarja ook wel begrijpelijk. Ze vonden het wel heel erg leuk maar merk dat ze nog voorzichtig zijn. Zij adviseerde ons om 3 maanden te wachten voordat we het tegen onze s-zus moesten vertellen maar ik weet zeker dat ze dat niet leuk vind omdat we hun dan als laatste vertellen. Dus afgesproken met mijn man wanneer we hun zien dat we het gelijk vertellen.. Vind het ook zo moeilijk meid!
@princess86 daar ben ik vandaag ook echt mee begonnen, met genieten. Ik ga straks lekker een nieuwe buikband bestellen
@reza, als ik nu kijk hoe t bij ons ging, had ik t zelf eerder willen zeggen. ik merkte dat ze het niet leuk vond dat andere t al wisten en zij niet. Dus wacht geen 3 maanden, want het is voor haar al niet leuk dat het niet lukt, maar het is erger dat je daardoor buiten gesloten word. Dat was mijn leermomentje van gister! En t word moeilijk hoor want ik moest al huilen voordat ik t kon zeggen. Zij zei, ben je zwanger? Begon ik nog harder te brulle. En ze was zo blij voor me. Pffff als ik er aan denk krijg ik weer een brok in mn keel. En ik denk zo snel mogelijk zeggen, dan is er toch een druk van je af... Maar waarom ging je die testen spoelen?
Ow zie t al haha. Ik heb op die kv 2v5 een drupje nagellak gedaan. En ook in die van moeders voor moeders en die anders heb ik plakband om de dop gedaan.
Je kunt een test toch gewoon zo bewaren??? Dat dacht ik altijd,maarja ben een leek natuurlijk... Vervelend dat je schoonouders zo reageerde, tis toch altijd leuker als ze helemaal uit hun dak gaan natuurlijk Ik vind het een goede keuze om het wel gelijk te vertellen, want eerlijkheid wordt altijd wel gewaardeerd vind ik,dus ook jullie veel succes meid! Zo is dat druufje! Ze hebben echt hele leuke, heb toen voor mijn nichtje ook hele leuke besteld, ook een helemaal met strass... Geen idee meer waar ik ze besteld heb (op internet). Ennuh ik wil straks ook wel foto's zien hier he van jullie bolle buikies! Fijn weekend allemaal
@princess ik wil die buikband met stras en dan handjes. Vond ik zo schattig. Mn vriend wil ook dat ik met strasvoetjes neem dus ga straks eens lekker los. het is op buikbanden.com had al 1 neutrale gekocht om de maat te kijken. En je kunt de testen wel bewaren maar de streepjes worden toch wat lichter. @iedereen die positieve test had? Doen jullie allemaal mee aan moeders voor moeders?
@ reza: gefeliciteerd! @poppenkop: wat een verassing!!! En een streep is een streep! Super leuk voor jullie! Geniet er van! Begint een vruchtbaar topic te worden, ik blijf nog ff hangen, wellicht straalt het door op ons