He meiden, Ik las hier berichtje van iemand die nieuwsgierig was naar het pendelen... Nalia pendelt vandaag tot 15.00uur.. Als je haar een priveberichtje stuurt met voor en achternaam en geboortedatum en je vraag pendelt zij voor je... Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/298444-maar-eens-proberen-2.html
Hallo meiden, Ik heb vandaag niet getest, ga morgen maar eens een digitale proberen. Heb zo af en toe krampjes in m'n buik, en die darmen hè, dat begin ik nu toch wel zat te worden! Maar als 't er bij hoort, soit! Ook ben ik heel moe, lig een beetje doelloos op de bank. @Reza: spannend, snap dat het heel moeilijk is, maar ga je aub niet schuldig voelen! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Liefs!
Wat grappig, in t geval van mijn zoon klopt het! En als ik nu zwanger ben, dan wordt 't weer een jongen....
@princess: thanx! Ik vroeg dat laatst idd! Heb haar meteen een berichtje gestuurd! Bedankt voor de tip!!
Graag gedaan wolkje...laat je even weten wat ze pendelt Reza, hoe is het gegaan meid? Veel succes! Liefs
Jammer Snuups!!! We duimen voor de volgende ronde! @princess ik heb haar ook een berichtje gestuurd! Heb er al 2 die meisje hebben gependeld dus ben benieuwd want volgens jouw berekening is het ook een meisje haha.
@ Poppenkop en reza: Wow !!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! @ Reza: begrijpelijk dat je het moeilijk vind om het aan je s-zus te vertellen,,lijkt me ook lastig, maar denk dat het vast een opluchting is als je het straks verteld hebt! @ snuups: balen van je negatieve test, op naar de nieuwe ronde dan maar..en hopelijk mag je dan zo snel mogelijk zwanger zijn! Hier gisteren getest, maar spierwit, op controle streepje na dan..Maar ben ook nog niet ongi..irritant! Ik heb nu zoiets van laat dan ook de ongi maar komen dan kan ik ook de nieuwe ronde in..En stiekem hoop ik ook nog wel op een late positieve test..PFFFF wachten duurt lang!!
Misschien ben ik toch niet ongesteld. Toen ik vanochtend ging plassen, kwamen er een paar druppels bloed mee, bij het afvegen zat er niks aan m'n papiertje. Nu ging ik net weer, zat er niks in m'n maandverbandje en rossig slijm bij het afvegen, wat gek. Ik heb dit normaal nooit! Als ik eenmaal ongesteld ben, nou dan ben ik ongesteld ook hoor.. En hoe! Nja, niet te veel hopen en even afwachten. Wou het toch even met jullie delen! Fijne dag!
@princess, ze pendelde een tweeling voor me! haha hoe leuk is dat @flupke irritant is dat he.. Kan je maar beter gewoon duidelijkheid hebben.
Ik heb nadia ook een berichtje gezondn om te pendelen, ben benieuwd! Wie hebben ook een berichtje gestuurd? We houden het idd spannend, heb toch liever duidelijkheid haha, Pietje ongeduld ben ik
Hoi Meiden, Nou net terug van mijn s-zus. Men wat was ik zenuwachtig!! Had echt een hartslag van heb ik jou daar.. Na een uur in spanningen te hebben gezeten vroegen ze hoe het bij ons ging en toen vertelde mijn man dus dat ze oom en tante worden. Ze hadden al een vermoeden maar mijn s-zus kreeg wel tranen in haar ogen en ik een brok in mijn keel. Ze vonden het erg leuk voor ons en ze vonden dat we er van moesten genieten..! Heb twee boeken gekregen dus ga mij even goed inlezen hahah... @druufje een tweeling!! *slik* ben benieuwd hoor... @poppenkop,snuups en flupke jullie maken het inderdaad spannend.. Ik hoop het voor jullie meiden...!!
@reza.. Gelukkig maar he! Dat het zo is afgelopen! Is wel een opluchting he, als je het kwijt bent... Nu idd lekker gaan genieten!
Snuups: oehh nou ben benieuwd, misschien toch geen ongi...wat is voor je gependeld? Zie mijn handtekening voor pendeluitslagen Heb er 4 voor september. Druufje: waaaaa dat zou leuk zijn een tweeling, en dan nog een jongen en meisje ook! Spannend!!! Reza: goed meid dat jullie het verteld hebben, en ze zullen jullie eerlijkheid vast waarderen... Liefs
@reza: wat een opluchting voor je! Kun je nu echt lekker gaan genieten!! @ snuups:..vervelend he, die onduidelijkheid!!..Ik heb ook liever gewoon een beetje meer duidelijkheid! @druufke: een tweeling nog wel!! nou ben benieuwd!!! Ik heb hier nu ongi krampen, maar dat is eigenlijk al een dag of 3 zo..Blegh! En ik denk ook gewoon dat ik ongi ga worden, maar wanneer is de vraag.. Zijn jullie bekend met verhalen van meiden die pas een aantal dagen na NOD nog posi testen? Of is het eigenlijk altijd wel zo dat je op je NOD posi test?? Hoeveel maanden zijn jullie gestopt met de pil??
er is dus stiekem nog een beetje hoop.....We zullen zien!!. Ik denk dat ik nu even wacht met testen tot eind van de aankomende week..(als dat lukt)..Ik denk namelijk dat het ontpillen is..Dit is pas mn tweede maand na het stoppen met de pil..