Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Haha wat grappig om te lezen, als we een doel voor ogen hebben sleuren we ze mee naar bed! @reza hoop dat t raak is na die moeite! @wolkje heb t ook die krampjes maar nog steeds geen bloed! Maar vandaag is mijn NOD en die is nog nie om. Dus kan nog vanalles gebeuren. Twijfel ook of ik dit weekend al zal testen of nog moet wachten. Heb ze natuurlijk gewoon in de kast liggen! @zoemeisje, wat balen dat ie er dan net niet is. Maar t kan ook raak zijn als je 1 of 2 dagen voor en/of na je eisprong sex hebt. Ik heb die hele week hard geklust haha manlief kon zn lol niet op! Maar gezellig om hier een clubje meiden te hebben om het erover te hebben, mn hubby maakt t toch wat anders mee dan wij als meiden!

2. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ik ben maar even afleiding gaan zoeken.. Heeft niet echt geholpen.. Mijn buik is erg aanwezig en af en toe een steekje in mijn boobies.. ;)

Oké kruidvat is dus een aanrader.. Die ga ik morgen dan maar even halen.. Voor het geval ik het niet meer kan houden :p

Leuk om te lezen dat jullie ook zo ongeduldig zijn.. En eigenlijk hetzelfde denken als ik.. :D

Slaap lekker !!

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Trouwens.. Nu ik hier toch ben.. Wat slikken jullie allemaal ?? Ik slik alleen foliumzuur van de Etos.. Moet ik ook iets van vitamine ??

4. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Hee nog 1 die nog niet slaapt. Haha zit er ook zo aan te denken! Wanneer was jou NODdag? De mijne vandaag. Hoop zo dat er morgen nog geen bloed is! Heb wel nog steeds ongigevoel in rug en buik... Als je morgen gaat testen effe wat laten horen he! Ik ga voor je duimen!

5. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0

6. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @druufje

Oooooooooh wat spannend !! Mijn laatste pil dag was altijd op zondag dus maandag geen pil meer (toen ik nog slikte) maar dan werd ik vrijdags pas ongesteld.. Dus weet het nu helemaal niet want dit is mijn eerste pil loze maand..

Wanneer ga je testen ??

7. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Ja das idd lastig. Ik slikte ook altijd op ma de laatste en dan vrijdag ongesteld. Mijn cyclus werd eigenlijk meteen 31 dagen dus dat is wel fijn. Weet je ongeveer wel waar je eisprong is. Dit is mn 3de ronde en vandaag is dus die 31ste dag dus zou vandaag er geweest moeten zijn. Ben bang dat als ik morgen wakker word ongesteld geworden ben omdat die krampjes wel blijven in mn buik. Ik denk als ik morgen nog niet ongesteld ben dan zondag ga testen. Zei eerst maandag maar dat duurt te lang haha en dan moet ik daarna gaan werken. Dus is nie zo fijn. Nou ik ga gauw slapen, is t sneller morgen en weet ik t ook eerder ook! Haha logica he... Ik ga voor je duimen en als ik ongesteld ben geworden of getest heb laat ik t weten! slaap lekker!

8. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ik slik gewoon foliumzuur verder niet. Dat is het belangrijkste. Eventueel kan je in de zwangerschap wel vitamines voor moeder en kind geloof ik. Pff heb ok best last van de steekjes in mijn buik. Het word wel spannend nu. Trouwens ff een vraagje voor diegene die als ze gaan testen en getest hebben foto`tje zouden willen plaatsen hier? Ik zal m zeker hier plaatsen!

9. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Meiden, ik ben ook zoooo ongeduldig!!!!
    Wil het liefst vandaag al testen :) Was er een paar dagen niet, kon ik gelijk een aantal pagina's lezen :D.
    Ik slik zelf ook foliumzuur, maar zodra ik zwanger ben stap ik over naar gravitamon.. Daar zitten meer vitaminen in!
    Zijn er nog meiden ongi geworden? Hoop van niet natuurlijk!!

We gaan met zn alle voor ROZEEEEEEEEEE

10. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik slik foliumzuur en magnesium. Deze maand zullen we merken of magnesium helpt anders stop ik daarmee en ga ik misschien "zwanger worden" van de Etos slikken.

11. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen !!

Nou ik kan er gewoon niet van slapen.. Hahaha !! Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn (de eventuele teleurstelling is dan natuurlijk alleen maar erger) maar ik kan het niet tegen houden.. Ik ga vandaag de test halen bij de Kruidvat maar ik probeer me in te houden tot maandag.. Maar eigenlijk weet ik in mijn achterhoofd dat ik eigenlijk vrijdag pas kan testen of zelfs nog een week later..

@Babyliefde: Zit er in gravitamon ook foliumzuur ?? Want dat moet je blijven slikken de eerste 12 weken las ik.

@Druufje: Hoe is het ?? Nog niet ongesteld hoop ik ??!?

12. samantha2106

Haha ja ik zou t liefst ook nu al testen maar jah 8 dagenvoor NOD is denk ik toch echt te vroeg...:( Ik heb wel last van steekjes in m`n buik en liezen en tot m`n verbazing zag ik vanmorgen donkere aders op m`n (.)(.). Weet iemand wat dit kan zijn ben ook maar een leek hihi. Zijn er al testers? Ik hoop ook op hèèl hèèl hèèl veel roze!!!

13. samantha2106

Waarvoor dient Magnesium voor dan ik heb van de apotheek begrpen dat foliumzuur goed is. Hmm tjah nou ik denk dat als deze maand niet roze is ik nog 2 maanden afwacht en dan miss ook die pillen van de etos ga halen ik heb gelezen dat daardoor ookje cyclus regelmatiger word?

14. samantha2106

Ja maar als je iets graag wilt zet je je zinnen er op. Ik hoop wel dat je je kan inhouden en anders koopje kruidvat 2 voor 5 dan heb je er maandag (als ie niet positief is omdat je niet precies weet waneer je ongi moet worden) er nog een over voor de week erna. Ik vind het ook moeilijk me in te houden hoor en ikheb ze al in de kast liggen. En als ik dan denk aan de kwaaltjes di ik heb denk ik ja ik kan wel testen maar dan bedenk ik m dat mijn lichaam me ook voor de gek kan houden en dat ik toch even wacht met testen.

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Jaaa het is erg lastig om me in te houden. Ik ga inderdaad maandag testen. Als de test dan negatief is en ik vrijdag nog niet ongie ben dan test ik vrijdag ook nog een keer.. We blijven aan de test ;) Er zal vast wel een keer iets roze te zien zijn :D

Wat betreft die kwaaltjes, volgens mij wil ik ze gewoon graag hebben/voelen.. hahahaha Inderdaad je lichaam is maar iets vreemds eigenlijk..

Jij ook succes met ''rustig'' afwachten..

16. samantha2106

Haha "RUSTIG" ik wil wel maar vind t zo spannend. Ik voel m soms net als vroeger, als ik naar de kermis mocht dan had ik ook zo een gespannen gevoel en kon ik haast niet wachten:D

17. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Jaaa of de avond/nacht voor je verjaardag, of pakjesavond.. Hahahaha !!

18. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ja hoor, daar zit ook gewoon foliumzuur in samen met andere vitaminen..

Heb vandaag erg last van mn onderrug :( Ben bang dat het dit keer ook niet gelukt is :(

Hebben jullie nog ergens last van meiden???

19. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Hey meiden! Het is idd zo een gevoel! Loop heel de tijd met kriebels in mn buik! Ben nog steeds niet ongesteld gelukkig! Maar ik zie blijkbaar spoken... Vanmorgen om 6 uur werd ik wakker en zei ik tegen mn vriend zal ik toch ff testen, want ja ben toch echt 1 dag overtijd. Hij dacht dat t te vroeg was, maar jaa kon ECHT niet wachten tot zondag of maandag wat eerst mn plan was. Nou, aan de slag met de test. Mn vriend zag geen streepje. Ik zag een heeeeeeeeeel licht streepje. Maar hij denkt dat je t altijd licht ziet, maar ja we hebben dus niet gekeken voor we gingen testen, of je dat streepje een klein beetje ziet. misschien is t dan toch echt dat ik te graag wil en zelfs positieve testen ga zien... Dus jaaaa we wachten maar "rustig" af.... #zucht#

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoi dames,

Ik heb de hele nacht ontzettend raar gedroomd..

Magnesium heeft een gunstige invloed op je zwangerschap maar slik het nu al omdat het ook goed is tegen PMS klachten.

Nog steeds een branderig gevoel in m'n onderbuik snap echt niet waar dat vandaan komt en waarom ik dat al vanaf ovu heb.
    Ik hoop maar dat het een goed teken is..

@babyliefde pijn in onderrug kan ook de eerste symptomen vN zwangerschap zijn dus er hoeft nog niet aan de hand te zijn wat duivels betreft!

Ik blijf duimen meiden!

Deel Deze Pagina