Nog 10 te gaan...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by samantha2106, Aug 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snuups

Snuups Actief lid

Aug 18, 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Helaas meiden! Het is toch los gebarsten!

Op naar de volgende ronde! Ondertussen duim ik voor degene die nog kans maken!

2. Snuups

Snuups Actief lid

Aug 18, 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Oh en ik heb trouwens helemaal geen antwoord gehad over het pendelen :(

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    Aaaah jammer meid...
    Stap maar in mijn bus, gaan we een hoop hcg inslaan, en hopen dat het volgende maand voor meer meiden roze is ;)

Je pendeluitslag zul je nog wel krijgen dan...hun krijgen echt mega veel aanvragen...

Liefs

4. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Voor de meiden die ongi geworden zijn balen zeg maar hopen de volgende ronde vruchtbaar word. En ik heb me wel laten pendelen zie onderschrift. Vandaag heb ik weer 2 pendel aanvragen gedaan nog geen antw maar goed ze hebbenhet druk dus ik heb geduld. Druufje een 2ling spannend. Hier hebben we het vermoeden van een 2ling maar dat weten we over een week of 6.

Verder voel ik me vandaag wel wat beter dus hopen dat het zo blijft..:D maar het kan morgen zo weer anders zijn natuurlijk.

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb een berichtje van het pendelen: dec een meisje!
    Ben benieuwd maar hoop stiekem wel eerder hoor!!!

:)

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Jammer Snuups helaas kun je het niet tegenhouden hè meid...
    Ik wens je alle geluk voor de volgende ronde!

@Samantha ik zag dat je al een leuk buikje had, is dat al van het kindje of je darmen? Mijn buik is ook opgezet maar komt echt van m'n darmen...

7. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

May 18, 2011
    463
    160
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Dag meiden, was ons topic ook al kwijt, dus maar even via mijn laatste berichten opgezocht en wat lees ik nu, we zijn een clubje! :D Leuk! Er viel weer een hoop bij te lezen... maar het forum is ook zo verslavend! Het liefst zat ik er de hele dag op, maar doordeweeks op het werk is dat niet zo handig en soms is het beter om even wat afstand te nemen (tenminste als ik even voor mezelf spreek, want ben er zoveel mee bezig). Heb vandaag ovutesten besteld, om m'n ei op te sporen de a.s. maand.

@reza83: gefeliciteerd meid! Je bent gewoon zwanger! Wat superleuk nieuws! Jammer dat je schoonouders wat matig reageerden, je wilt toch graag dat ze helemaal superblij zijn.. Maar desalnietemin, weet zeker dat ze het heel leuk voor je vinden. En wat een leuke reactie van je ouders, leuk als ze zo helemaal emotioneel zijn. Fijn dat het bij je schoonzus mee viel! Gelukkig! En nu lekker genieten van je zwangerschap... :)

@poppenkop: wat leuk meis! Iedereen roept hier, een streep is een streep, dus een voorzichtige gefeliciteerd is zeker op z'n plaats! Maar morgen dan een testje van CB doen, daar staat het digitaal op. Laat je het ons even weten?! ben erg benieuwd.. Maar dat gaat vast helemaal goed komen!

@snuups: balen meid dat je ongi bent geworden.. We gaan gewoon voor de volgende ronde!

@wolkje: fijn dat je voor een nieuwe ronde kunt gaan, ik wens je veel suc6 en een vruchtbare maand toe (voor ons allebei :)).

@princess86: wat leuk dat rekensommetje, ik ga dat zeker gebruiken tegen die tijd als ik zwanger ben! Ben erg benieuwd of dat dan gaat uitkomen! Jouw pendels beloven wat voor de maand september! Ben erg benieuwd!

@ druufje: ben wel erg benieuwd naar je pendel met die tweeling! Dat is wel heel bijzonder!

@flupke88: je houdt het wel spannend.. ben benieuwd..

@samantha: vervelend dat je zo moe bent. Doe het rustig aan meid! Maar waarom heb je een vermoeden dat het een tweeling wordt?

Het is een mooi roze topic aan het worden, maar zwangeren: strooi nog maar even door met dat HCG voor september! Suc6 allemaal dames met de volgende ronde en een fijne avond nog..

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jammer Snuups!

Even vraagje aan de zwangere meiden:
    Hebben jullie ook van die witte bultjes/vlekjes op je tepels?
    Was mij nog niet eens zo zeer opgevallen, bestudeer nou niet iedere dag m'n tepels, maar mijn man zei het vanochtend.
    Ook heb ik wel honger maar nergens trek in, na het eten doen me darmen ook zo'n zeer en blaas ik helemaal op, misschien dat dat er mee te maken heeft.

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @poppenkop wat jij beschrijft zijn wel echte zwangersschapskwalen hoor! Wat mijn ook opviel was een droge mond en veel dorst en haar uitval. Ik heb pas posi getest 4 dagen na NOD dus wie weet meid!

10. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @Mopsie bedankt voor je reactie :) ik strooi even wat HCG voor jou/jullie!!
    Begrijpelijk dat je af en toe even afstand neemt er teveel mee bezig zijn put ook uit...

De reactie van S familie is jammer maar gelukkig reageerde mijn Fam. Razend enthousiast. Ook mijn man is er erg mee bezig dus daar ben ik ook heel blij mee vooral omdat hij er naar mijn inziens erg nuchter tegenover stond...

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Reza: ik wil zo graag de bevestiging lezen op zo'n venstertje, ben ook zo ongeduldig hihi.
    Veel dorst heb ik ook, haaruitval gelukkig niet , heb al niet zo'n weelderige bos :D.
    Ik wacht gewoon nog een paar daagjes, die kunnen er dan ook nog wel bij ;).

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @poppenkop ik wilde ook zo graag maar kon de teleurstelling van nega even deze maand niet meer aan.. Dus dat motiveerde mij vooral om te wachten.. Weet je al wanneer je weer gaat testen?

13. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ik was voor een aantal weken geleden nog plat als een dubbeltje en last van me darmen heb ik niet. Dus ik zeg dat het echt van de zwangerschap is. Maar anderen zeggen weer dat het van je darmen komt dus ik weet het ook niet meer...:D Poppenkop ik heb ook van die witte plekjes erop. Wie het vroeg weet ik niet meer:):) maar ik heb een voor gevoel dat het er 2 zijn heb er zelfs over gedroomd...

14. steenbok 29

Aug 6, 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik heb weer even moeten bijlezen...ik dacht al dat t aan mij lag dat ik ons forum niet meer kon vinden. gelukkig stond hij nog in mijn mailbox
    snuups: balen zeg !!

flufke: idd afwachten, wij zitten in t zelfde schuitje

poppenkop spannend hoor, ik heb nog niet getest met kruidvat denk pas van de week..wil niet teveel hoop hebben maar ja het is best lastig he om te wachten. vind het super leuk voor jou (en de andere zwangeren)

hier dus verder nog geen nieuws.
    zitten op dag 47 van cyclus....2 cyclussen geleden werd ik rond deze tijd ongie dus afwachten...

15. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Oh Samantha wat spannend! Heb je al een afspraak bij de vk staan?

@ Reza: ik heb nog 1 gewone digitale van CB en 1 met indicator. Die laatste schijnt gevoeliger te zijn, twijfel of ik deze morgen ochtend zal gaan doen....of zal ik nog even wachten? Pffff, ik word wel zo moe van mezelf.....

16. steenbok 29

Aug 6, 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    moeilijk he poppenkop.....ik zal gewoon morgenochtend testen...als je dan een licht streepje hebt kan je toch altijd naar de ha en daar nog een test laten doen ?(deed mijn nichtje ook voor de zekerheid...)

17. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Steenbok: ik heb alleen nog maar digitale die keihard: NIET ZWANGER of ZWANGER aangeven :D.
    De met indicator schijn je net als die van kv al 4 dagen voor nod te kunnen gebruiken.
    Maar ik maak traag hcg aan, is gebleken bij m'n vorige zwangerschap.

18. flupke88

flupke88 Lid

Jun 20, 2011
    26
    0
    0
    @ poppenkop: Spannend!!

@steenbok: wij zitten inderdaad in hetzelfde schuitje,,alleen vind het niet zo'n leuk schuitje:p Weet liever gewoon waar ik aan toe ben!

19. Artemiss

Artemiss Lid

Aug 23, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reza, van harte gefeliciteerd!

Poppenkop, volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger ;). Combi van een streepje op de test en de klachten die jij hebt!! Ik heb die witte bultjes ook op mijn tepels, net als de overactieve darmen, met name als ik iets gegeten hebt. Ben erg benieuwd naat je test morgen!!

Steenbok, lijkt me erg frustrerend, een witte test en ook geen ongie. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en dan in positieve zin natuurlijk! Sterkte met wachten..

Balen dat er weer een paar meiden ongesteld zijn geworden, veel succes in de volgende ronde!

Princess, bij mij klopte je rekensommetje ook! Ik heb een zoontje en nu zou het dan weer een jochie worden. Lijkt me leuk hoor, 2 kleine donderstenen! :D

Hier gaat het goed, vind het weer net zo spannend als de eerste keer. Zal zo blij zijn als de eerste weken voorbij zijn en de echo is geweest. Ik voel me nog steeds goed, ik sta fit op. Maar rond de middag slaat de moeheid toe, loop de hele tijd te gapen en heb het gevoel zo in slaap te kunnen vallen. De moeheid van de eerste weken staat me ook nog het meest bij van de vorige zwangerschap.
    In de loop van de week maar eens de VK bellen en MvM.

Ik heb hier volgens mij nog gezegd dat ik het de eerste 3 maanden voor me wilde houden en het dan op een leuke manier wilde vertellen. Compleet mislukt. Heb het er dit weekend toch uitgeflapt! Familie en een goede vriendin zijn nu op de hoogte. Geen spijt van!

Fijne avond, liefs!

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    Mopsie83: jazeker! Dit moet 'm worden denk ik in september, ben benieuwd!!!
    I hope so! En ook voor alle niet zwangeren natuurlijk!

Liefs

Share This Page