Hoi meiden, nou toch snel even naar de kruidvat gegaan en getest en ben weer helemaal gerust gesteld - zie foto: Toch een wijze les om je dus niet te snel op te geven voor MvM. @Poppenkop ik had ook last van mn onderrug dat verbeeld je jezelf heus niet.. Ben je toevallig ook wat dorstiger?
@reza:wat een knaller!! Joepie!! Niet gek laten maken dus En toen ik zwanger was, was ik ook enorm dorstig! Dronk veredel water! Had net ook even een raar momentje: heb de verloskundige afgebeld... Had afspraak nog staan op 12 sep zag ik. Vreemd om te doen! Hopenlijk dit weekend ei, dus lekker klussen
Goed zo Reza!!! Niks om je zorgen om te maken dus! Ik heb woensdag ook MvM langs gehad. Ik had een geconcentreerd plasje dus streepje was wel donker en ik kon meteen beginnen met plassen volgens haar. Toen ik zei dat ik had gelezen dat je pas vanaf 6 weken mee kon doen zei ze dat heel veel vrouwen die al verder in de zwangerschap zijn dan ik nu ben veel lichtere streepjes hebben. Dat is dus heel normaal, en daarom doe je normaalgesproken ook pas mee na 6 weken. Dan komt het HCG pas echt in grote hoeveelheden in je urine. Snel die foto mailen! Poppenkop, wat een rare arts!!!! Balen dat je nu nog niets weet. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zwanger zou zijn. Je hebt werkelijk alle klachten, ik herken het allemaal zo! Het enige dat nog ontbreekt is die tweede streep. Hoop voor je dat de week voorbij vliegt en je snel bij je eigen dokter zit voor hopelijk een bloedtest. Steenbok, wat jammer dat je test negatief blijft en dat je ook nog niet ongesteld bent. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Hier alles ok. Nog steeds weinig klachten. Een keer 's ochtend overgegeven, verder niet misselijk. Alleen nog steeds af en toe koud en moe. Borsten gevoelig, ene dag meer als de andere. En de darmen maken nog steeds overuren. Rommelt de heel dag door. Opgezette, gespannen buik heb ik ervan. Ik kan de weken tot de echo wel vooruit kijken! Wat gaat het langzaam. Zwanger worden bestaat toch voornamelijk uit wachten, wachten en nog eens wachten. Lang leve het forum!
Idd! Dat is het allerleukste aan zwanger proberen te worden! Hoop alleen dat m'n ei wel snel komt, ban er zegt wel oer 2 dagen, maar weet niet of dat weer meteen zo is na de mk! Maar ik zal het merken! Vk zei wel nogmaals dat ik meteen weer kon gaan proberen als ik wou! Dus: joepie!! Fijn weekend allemaal, dat gaat hier vast lukken
@artemiss fijn dat het bij jou wel allemaal goed was gegaan. Ik heb me echt rot gevoeld nu gaat het wel weer maar was al echt afscheid aan het nemen van Bob (baby on board).. Nu wel opgelucht maar zie beetje tegen morgen op dan moet ik weer over die ellendige test van mvm plassen. Denk niet dat ik een foto van kv kan opsturen?? Die klachtjes die jij beschrijft heb ik ook voornamelijk de darmen.. Pfff
@reza Ik geef ook voor mvm en ik was al zenuw voor die streep voor ze begon met testen en toen zei ze al tegen me dat als er een te lichte streep uit kwam dat ik me geen zorgen hoefde te maken en daarbij liet ze me ook een grafiekje zien met wanneer je weinig heb een piek en dan weer weinig. Dus dat ik dan nog voor die piek zou zitten. DUs beetje jammer dat die vrouw jouw dan onzeker maakt! Ze had ook aan de telefoon gezegd dat ik ochtendurine moest bewaren zodat het beter zichtbaar is. Dus geen zorgen!!! En trouwens wat lief van je moeder!!! Echt leuk!! @ wolkje... Jeetje wat een moeilijk moment om te bellen... Valt niet mee he. Kunnen mensen zeggen 'het was nog niks' maar denk voor ons gevoel zodra het bevruchte eitje daar zit is het toch al ons kindje he! En je hebt helemaal gelijk hoor dat je er meteen weer voor gaat. Misschien wel in je hoofd houden dat de kans dat het weer in 1 x raak is klein is zodat je de druk minder in je hoofd hebt en minder stressig bent. maar kan me heel goed voorstellen dat jullie er gewoon weer lekker helemaal voor gaan! Klussen is leuk haha dus das niet erg om te doen! Zet em op! @samantha ik heb er ook last van, van die afscheiding. Klinkt miss erg vies maar had vandaag zo een vieze drel en was helemaal bang dat t iets geks was... haha klinkt erg lekker... Ik denk ook dat het daar mee te maken heeft. In t normale leven hoor ik weinig mensen met een miskraam en hier staat het helemaal uitgebreid beschreven bij iedereen waardoor ik ook wel eens bang ben... Maar denk ook wel dat het te maken heeft met als iemand zoiets meemaakt en daar natuurlijk veel verdriet van heeft het op deze manier van zich af wil schrijven, dat je het daardoor dus veel leest en bij degene waarbij het goed gaat dat zie je niet echt... Maar het is en blijft spannend! Denk dat je je vanaf nu altijd zorgen maakt. Nu voor het vruchtje straks voor hoe het uit de bevalling komt, dan of het babytje goed eet enz en als ze 16 zijn maak je je zorgen of ze wel veilig uit de stad komen! Dus welkom in het leven van de zorgen!! Hahaha. Ik ben trouwens ook super vergeetachtig!!! Vergeet alles!!! Is gewoon te schokkend haha. Af en toe zit ik echt diep te graven in mn hoofd maar komt t gewoon nie meer terug...Ennuh zoiets heet een mobile En mn neus, ik ruik ALLES.. Zit net op de bank, en mn vriend is in de keuken een sigaretje aan t pakken (zit bij ons aan de woonkamer) en ik zit op t forum druk te lezen en ineens ruik ik iets.. Dus ik zeg 'heb jij de koelkast open gedaan?' Had hij net drinken uit de koelkast gepakt, maar dan rook ik de zak bbqvlees. Hij zei 'das echt niet normaal hoor, dat je dat ruikt!!!' haha hij rook t nie eens. Dus ben nu een goeie speurneus @poppekop, nog niet opgeven he! Er is nog geen bloed! En je hebt alle symptomen! Misschien komt die streep gewoon een tijdje later... En als je volgende week bij de dokter bent geweest kan hij je misschien meer duidelijkheid geven... @sabine Ik weet niet of t van t ontpille komt. Ik had heel erg last van puistjes toen ik stopte met de pil. En ik werd dikker Maar verder had ik nergens last van.. @hier... t zelfde, moe, moodswings, en blij dat t weekend is!!! Lekker genieten met mn menneke! Ondertussen zit ik de dagen af te tellen tot de echo is, wil het zooo graag zien! Zit te denken om zo een ding te kopen waar je je kindje kan horen... Hoorde ik van een vriendin van me. Iemand van jullie er ervaring mee?
Ja idd, ook al was het nog weinig, het was wel ons kindje! Maargoed, we gaan gewoon met frisse moed verder! Ik werd trouwens ook wat bang hoor, toen het bij mij mis ging, juist omdat je zo veel verhalen leest hier! Maar denk dat je gelijk hebt; mensen die dit meemaken hebben waarschijnlijk mee behoefte om er over te praten of er info over te Zoeken en komen zo hier terecht. Iemand waarbij alles goed gaat zal minder snel iets op een forum er over zetten. Zijn toch in verhouding denk ik meer mensen hie waarbij iets mis is gegaan, die moeilijker zwanger worden, die er meer dan gemiddeld mee bezig zijn, etc dan in de "normale" wereld. Maar dat is helemaal niet erg! En ook als het wel goed gaat maar je wilt gewoon lekker je ei kwijt: heerlijk dat et hier kan. Ik hou idd wel in m'n achterhoofd dat t niet meteen weer raak hoeft te zijn nu. Ik was er vorige week echt heel erg veel mee bezig, maar merk dat dat wat afzwakt nu, tot een iets gezonder niveau zeg maat maar zal wel te maken hebben gehad met de hormonen nog. Nu zit het niet meer de hele dag in m'n hoofd en zit ik hier meer voor de gezelligheid en uit interesse naar jullie dan dat ik zelf nog een mega drang heb vragen te stellen (hier of in andere onderwerpen) zal over een weekje wel weer komen, zodra de nod weer in zicht begint te komen Nou meiden, ik ga lekker de stad in en genieten van een biertje op het terras, wie weet wel m'n laatste! Slaap lekker alvast en tot morgen!
poppenkop ik ken dat helemaal hoor dat je je zo voelt en dat je ongie zo lang weg blijft en geen positieve test. wij zitten hier alweer op dag 53, woe voor laatst getest en denk dat ik ook niet meer ga testen. donderdag naar ha....naar een nieuwe dus ben benieuwd. ik had gister onwijs last van mijn buik en dacht nu ga ik ongie worden, wel veel wit slijm maar geen ongie. succes ermee meid !!
He meiden, Was super druk afgelopen week, dus niet zo veel op t forum geweest. Wel alles weer gelezen! @Druufje: fijn te lezen dat je nog niet zo veel klachten hebt.. kan me voorstellen dat je daardoor af en toe wat ongerust wordt, maar ik denk dat je vooral moet proberen te genieten van deze luxe. Zwanger en nergens last van J De echo over 2 weken zal vast fijn zijn, als je kunt zien dat alles goed is. @Steenbok 29: jeetje.. dat is vervelend, die onzekerheid. Hoop dat de huisarts wellicht wat duidelijkheid kan geven. @Princess86: gelukkig zag het er allemaal normaal uit bij het onderzoek. Hopen op een goede uitslag van het uitstrijkje. @Samantha: Fijn dat alles goed gaat. En super leuk he om het aan iedereen te gaan vertellen. Leuk dat jouw schoonmoeder zo enthousiast is. @Wolkje85: Goed dat je er weer voor wilt en kunt gaan.. die rollercoaster aan emoties zijn heel herkenbaar. Binnen no time van extreem blij omdat je zwanger bent, naar een enorme teleurstelling. En dan heb jij ook nog het verhaal met jouw vriend vooraf gehad. Dat je door de vmk alleen nog maar zekerder weet dat je samen voor een kindje wilt gaat herken ik ook heel erg. Ergens is dat ook wel fijn om te weten en dat gevoel samen te delen. Nu gewoon weer lekker klussen en je ziet het wel.. bij mij lijkt het nu toch gelijk weer raak te zijn. (overigens waarschijnlijk wel een latere eisprong gehad) @Reza: gelukkig, geen zorgen dus! @Poppenkop: die onzekerheid is zo naar.. ik heb dat afgelopen maand ook gehad. Op een week na NOD nog een spierwitte test, maar ook geen ongi. Vandaag op 11 dagen na NOD ineens ander nieuws Dus wie weet ik hoop voor je dat het raak is.
Hier lijkt het erop dat ik misschien dan toch al wel weer zwanger ben... heb vandaag op 11 dagen na NOD getest en er verscheen tegen alle verwachtingen in een licht streepje. Na het weekend dus nog maar eens proberen en kijken of het streepje donkerder wordt. Spannend! Afgelopen dinsdag nog getest (week na NOD) en helemaal wit. Had eigenlijk de hoop al laten varen.. en nu dit.. ben er nog een beetje ondersteboven van. Durf nog niet te enthousiast te zijn.. ook gezien de vmk van vorige maand... maar goed we zullen zien. Het ziet er in ieder geval al weer een stuk rooskleuriger uit dan afgelopen week.
Dilann! wat gaaf! Spannend meid. Een streep is een streep, er is HCG aanwezig dus.. Reza, ik wist niet dat je een testje van MvM had gekregen om nogmaals te doen. Heb je 'm vanmorgen gedaan? Op de verpakking van de MvM test die ik had stond >25 iU/l. Dat is toch hetzelfde als die van kruidvat? Moet goed gegaan zijn dus! Hoop het in ieder geval!
Dilann: wat een gaaf nieuws! Ik ben super benieuwd voor je!! Spannend! Ik hoop voor jullie dat je meteen weer zwanger bent, hoe mooi zou dat zijn! Ik wacht op m'n ei, nog geen tekenen, maar we klussen mooi elke 24-36 uur wel (niet op de klok maar komt gewoon zo uit ) dus ik ben benieuwd. Hou je ons op de hoogte?
Hallo allemaal, moest weer heel wat pagina's bijlezen, was al een paar dagen niet meer op het forum geweest. Er is weer een hoop gebeurd.. Hier alles rustig, ben momenteel bezig met ovutesten om m'n ei op te sporen.. @poppenkop: wat vervelend dat je nog steeds niets weet.. je geduld wordt wel echt op de proef gesteld. Ik duim voor je. @dilann: wat spannend meis dat je al 11 dagen na NOD een lichte streep hebt, dat zou wel superleuk zijn! Ik duim ook voor jou! Ik hoop dat je de streep houdt en dat die alleen maar duidelijker mag worden. @de rest van de dames: de zwangeren: geniet lekker van je zwangerschap, de niet zwangeren: suc6 met zwanger worden en hopelijk voor ons snel allemaal een positieve test! Geniet van het zonnetje vandaag!
@Dilann wat een verassing voor je, alvast voorzichtig gefeliciteerd meid! @Artemiss dat zag ik ook al op het pakje van die 25. Toch zijn de uitslagen van die testen bij mij duidelijk verschillend. De gyn zei ook dat de testen anders zijn maar hoe anders dat weet ik niet. Maar vanmorgen dus toch gelukkig een donkerder streepje zie foto de linker was van gister en de rechter van vanochtend. en mag dus vanaf nu ook plasjes verzamelen. @mopsie Ook lekker genieten van het zonnetje, hij is zo lekker!! @druufje hier ook nog steeds niet zoveel klachten hoor, probeer er maar gewoon van te genieten @all: Fijne dag vandaag en geniet van de zon!
dilann wat een goed nieuws !! dus er is toch nog een klein beetje hoop voor mij (en poppenkop) al moet ik je eerlijk zeggen dat ik voor mezelf niet durf te hopen...
Thanks allemaal!! @steenbok29: ja er is dus zeker hoop!! De vorige test was dus een week na NOD en was helemaal wit! Tuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar sluit de optie nog niet uit!! @ mopsie: ik vind 11 dagen na nod behoorlijk lang eigenlijk.. en het voelde nog veel langer! Vorige x testte ik al positief op 3 dgn voor NOD.