dilann tnx voor je positieve bericht. ik moet don naar huisarts al weet die niet waarom ik kom hoor. vorige x zei ik dat tegen de assistent (3 mnd geleden) en toen zei ze dat een telefonische afspraak wel voldoende zo zijn..toen werd ik 1 dag voor dat consult ongie (46 dagen) maar nu heb ik gewoon een afspraak gemaakt. Nu dus op dag 54 en als ik donderdag nog niet ongie bent dan op dag 58 dan doe ik s ochtends eerst wel even een test..
Slim dat je nu niet hebt aangegeven waarom je komt.. nu tenminsten de mogelijkheid echt even je verhaal te doen. Blijven afwachten maar... kan me voorstellen dat dat ontzettend vervelend is.. pff 54 dagen en dan nog geen enkele duidelijkheid. Ik hoop het beste voor je!
Oeps.. heb verkeerd gelezen. Haha, weet niet wat ik dacht dat ik gisteren gelezen te hebben, 11 dagen voor NOD (dat kan noooit!) sorry, werd denk ik verblind door de zon, maar 11 dagen na NOD is idd heel lang! Maar ben wel erg blij voor je! Superleuk nieuws! Fijne dag!
Goodmorning ladies! Dilann: heb je nog weer opnieuw getest! Echt zo leuk dat je zwanger bent!!! Ik neem jou nu als voorbeeld Verder nog spannende ontwikkelingen hier? Ik heb m'n ei nog niet gehad voor m'n gevoel, dus afwachten!
@Mopsie: hahaha dat dacht ik al... vond het wel grappig hoor. Voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid @Wolkje: maar onze situaties lijken ook wel een beetje op elkaar.. dit is ook pas mijn 3e ronde. En jij gaat nu ronde 2 in toch? Wat dan misschien handig is om te weten, is dat mijn eisprong vermoedelijk laat was. Ik heb vanochtend een clearblue test met indicator gedaan en die gaf aan zwanger 1-2. Dus 1 tot 2 weken na bevruchting. In dat geval zou mijn ei zo'n 10 dagen later zijn geweest dan normaal. (ik heb voor mijn "normale" cyclus de eerste dag vd laatste -grote- bloeding van de vmk aangehouden als 1e dag cyclus) Hoeft natuurlijk allemaal niet hetzelfde te zijn.. maar je weet maar nooit. En ja, ik heb dus vanochtend weer getest.. kon me niet inhouden... Heb dus een clear blue test gedaan en een kv2v5. Die was alweer een stuk duidelijker dan gister. (zie foto - in het echt zijn beide testen nog wel iets duidelijker gelukkig )
Dilan: gefeliciteerd meid! Jeetje wat zal je door 't dollen heen zijn! Ik ben nu 8 dagen overtijd, ga dinsdag maar weer eens testen denk. Ik heb geen goede hoop meer . Snap t ook niet! Als je een eisprong hebt gehad dan is zijn er 2 opties, of je eitje is bevrucht en je bent dus zwanger of je wordt ongesteld. Bij mij is het geen van beide, dus ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad.
Heee meiden, Hier ben ik weer een keer.. Ik heb alles bijgelezen !! Pff was een hele klus !! Hier is de klusperiode weer begonnen.. Begin maar optijd want ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb.. Als ik 33 dagen aanhoud heb ik mijn ei maandag.. Nu gaat manlief een weekend weg aanstaand weekend Ik probeer weer wat vaker hier alles te lezen.. maar zoals ik eerder al in een berichtje zette ik ben zoooo moe de laatste tijd.. En heb last van stemmingswisselingen en van puistjes !! Niet normaal.. Komt waarschijnlijk allemaal door het ontpillen.. Fijne zondagavond nog !!
@dilann: thanx voor de tip! We zitten nu idd in ronde twee. Ik heb dag van de miskraam gerekend als eerste dag can mm cyclus. Het bloeden duurde ook niet lang, maar 5 dagen dus ik heb m gewoon gerekend als dat ik 5 dagen later ongesteld ben geworden en zo doorgeteld. Volgens de banner hier zou ik vandaag ei hebben, volgens m'n programmatje morgen. Maar denk zelf ook dat ie wat later komt, dus ergens komende week ofzo. We zullen zien; ik hoop dat ik m voel zoals anders en ook de afscheiding duidelijk opmerk. Ik ben benieuwd. We blijven gewoon regelmatig klussen, zo krijgen we m wellicht wel te pakken Super dat t meteen weer raak is bij je! En je ent zo te zien je moeilijke datum al voorbij (ik zou zelf de volgende keer schrik hbben als ik even ver ben als met de mk denk ik) dat ben je al lekker voorbij! Geniet er van meid! En dat je streep na een dag al duidelijk eenstuk donkerder is, is hartstikke goed! En engeltje: let wel goed op jezelf hè! Genoeg eten en als je vaker flauw valt ff naar de ha! Misschien kun je vast vroeg testen dmv een bloedtest zodat je de nodige aanvullingen kunt gaan slikken aan ijzer of iets dergelijks. Doe rustig aan! Slaap lekker allemaal!
Zo, ik zat gisteravond al te slapen, heb hier gisteravond gereageerd op engeltje, maar die zit op een andere topic Pfff heb zo slecht geslapen vannacht!! Gele nacht wakker gelegen! Kan dat een teken van eisprong zijn?
@poppenkop: misschien had je een late eisprong deze maand? Maar kan me voorstellen dat dit wachten frustrerend is... Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! @wolkje: nou ik weet dus niet precies hoe ver ik ben. Banner gaat uit van normale cyclus. Ik denk alleen dat ik iets minder ver ben... Dus ergens tussen de 4 en 6 weken. Maar heb er nu wel een beter gevoel over dan vorige x, ook geen last van bloedingen. Dus probeer het maar niet teveel met elkaar te vergelijken... Hoe lastig dat soms ook is... Want die vmk zit idd nog vers in mijn geheugen!
@dilan: ja dat begrijp ik maar al te goed. Je gaat je toch wat meer zorgen maken nu als je iets voelt. Maar als je er zelf al een beter gevoel bij hebt schept dat ook wat rust. Bij mij had ik verspreid over een paar dagen steeds maar hele lichte testen, dus denk dat het toen al mis was aangezien het niet meer werd. Ik denk dat ik de volgende keer ook veel ga testen, alleen om te zien of die streep dikker wordt Maar voor jou dus wellicht al een opsteker, je streep is duidelijk dikker na een dag al, dus dat ziet er goed uit! Ik heb trouwens een vermoeden dat ik vandaag m'n ei heb! Heb wat krampjes a la ongesteldheid! Zaterdagochtend en gisterochtend nog een keer dus hoop dat we m te pakken hebben! Ik heb trouwens wel gelezen dat je ook niet te vaak moet klussen ws gezoende kwaliteit van het sperma daar niet beter van wordt. Iets van eens in de 36-48 uur maar. Weet iemand hier meer van?
Die laatste zin was nogal vaag, mijn telefoon maakt soms gekke woorden als je iets niet goed typt. Maargoed, jullie begrijpen vast wat ik bedoel! Hoe gaat het verder met iedereen vandaag: alle zwangeren en niet zwangeren en wachtenden op nod??
@Dilann: ik denk niet dat dat het is, had een positieve ovulatietest op 12 augustus. Dus m'n ei is de 13e of de 14e gesprongen....althans dat zou normaal gesproken wel zo moeten zijn. Naast dat de onzekerheid heel irritant is, maakt het me een beetje bang. Bang dat er lichamelijk wat mis is, misschien heel onterecht, maar ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen. 2 x van de pil afgeweest en meteen weer een regelmatige cyclus van 28/29 dagen en 1 x na de mirena en ook gewoon regelmatig.
hey Poppenkop, Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat het misschien wat voorbarig is. Je was toch bij je eerste ook laat met positief testen? En wanneer was je nu gestopt met de pil? Je lichaam verandert natuurlijk ook met de jaren (helaas....), dus misschien is e.e.a. toch een beetje in de war. Ik heb makkelijk praten natuurlijk, ik ben niet 9 dagen over tijd. Je MOET op een gegeven moment uitsluitsel krijgen: of je krijgt een positieve test, weer een late dan dus, of je wordt ongesteld, en dat hoop ik natuurlijk niet voor je. Sterkte! Ik was een weekend offline, op een festival op Vlieland. Over 4 dagen kan ik testen maar ik denk dat ik maar gewoon een doosje OB ga kopen ipv een test, want ik voel minder dan niks. Zelfs geen boobies deze maand, terwijl ik die toch elke maand wel voel. Op naar ronde 5 dan maar weer. Raar en ingewikkeld ook, omdat mijn vriendje en ik stiekem toch onzeker worden terwijl we een halfjaar geleden dachten fluitend opnieuw zwanger te kunnen worden. Ik las dat als je boven de 35 bent (nog een maandje en dan is het zover), dat je dan al na 6 maanden proberen naar de huisarts kunt. Maar ik ben natuurlijk al eens zwanger geweest, dus ik ben bang dat hij zal zeggen: probeer gewoon maar lekker verder. En ook ik moet me niet aanstellen, want 4 rondes is niet veel, maar het is frusterend dat je niet weet waarom dan niet! Ik vrij op tijd, leef gezond, ovuleer volgens de test netjes op dag 15, drink geen alcohol, rook niet: waarom gebeurt er dan niks??? zo, dat was even een rondje klagen van mij! nu hou ik er mee op.
Hallo meiden, Even een paar daagjes niet geweest maar zie dat er een aantal dames zijn die weer druk geklust hebben en nu weer moeten afwachten. Dillan gefeliciteerd met je zwangerschap! Poppekop hoe is het met jou inmiddels al weer getest? Hier gaat het wel redelijk ben de gehele dag misselijk en een raar gevoel op de maag ik hoop dat dit snel overgaat het is niet erg prettig dat gevoel. Hoe gaat het met de rest van de zwangere dames?
Hee meiden, Vandaag zijn mijn verstandskiezen getrokken.. In juli ook al geweest voor de andere twee, deze vielen heel erg mee maar vandaag was het erg pijnlijk.. Gelukkig hoefde ik vandaag geen foto te maken want dat is niet goed voor als je zwanger bent of wilt worden.. Maaaaaar ik moet nu wel pijnstilling slikken.. In de bijsluiter staat dat je die niet mag slikken als je in de eerste drie maanden zit van je zwangerschap en in de laatste maanden van je zwangerschap en dat het niet goed is voor de vruchtbaarheid Heb ze wel echt nodig dus waarschijnlijk gaat er weer een kans verloren deze maand.. Zo dat moest ik ff kwijt..
@ sabine, wat vervelend, dat is inderdaad een pijnlijk klusje.... maar ik zie dat je nog wel wat dagen hebt to je ei? anders er proberen zo min mogelijk te nemen maar bijv wel een voor slapen of sochtends zodat je er over een paar dagen niet meer hoeft te gebruiken. dan ben je er voor je ei vanaf (als het niet van tevoren al invloed heeft gehad) gewoon zo kort mogelijk? ik heb ondertussen vandaag mn ei (denk ik) gisteravond en vandaag flinke steken die ik herken als mn ei pijn. weet niet of ie dan nu ook al komt, of morgen, maar het zit er dus tegenaan. al met al maar een paar dagen later dan normaal. mn banner hier zei zondag en mn eigen berekening zei gisteren, maar is dus maar echt een dag later dan normaal. fijn! Nu weet ik dat mn lichaam het dus gewoon nog doet allemaal, of tenminste, daar ga ik van uit. afgelopen dagen goed geklust en net manlief nog even mee naar boven gesleept (hihi, ja het idee om een kindje te maken doet gekke dingen met me) aangezien hij de hele avond weg is en pas laat thuis komt vandaag. nu begint voor mij dus weer de tijd van afwachten en symptomen spotten... zucht! kan het niet vast over twee weken zijn? samantha: ik hoop dat je je snel beter voelt! lekker je rust nemen, op tijd naar bed en ik heb gehoord dat het goed helpt als je af en toe kleine dingen eet in plaats van grote maaltijden. andere dames: allemaal succes! hoe ver is iedereen in de cyclus?
Hoi meiden! Heb er weinig tijd voor het forum! Afgelopen weekend enorme chaos bij m'n schoonzusje en zwager, waardoor wij nu de zorg voor ons 14 maanden oude neefje hebben! Het is een enorm geregel en het is vooral voor hun verschrikkelijk ***, maar tussen het regelen en de chaos door genieten we wel van dit voorproefje. Kan niet wachten tot we een eigen kindje mogen krijgen. @druufje; heb nog geen tijd gehad om eea voor je uit te zoeken. Wat ik wel weet is dat je bij een advocaat moet beginnen. Het juridisch loket is leuk, maar kunnen uiteindelijk niets voor je doen. Een dergelijk verzoekschrift moet door tussenkomst van een advocaat. Woont je vriend/man zijn ex alleen samen of ook getrouwd/partnerschap? Wij gaan bijna de klus periode in! Spannend! Zijn er nog testers geweest?
hadden we niet een lijstje met alle data? ik kan volgens banner over 12 dagen testen, maar denk zelf pas over 14 dagen. (ga ff kijken of ik m aan kan passen!)
hey snuups! wat een gedoe voor jullie! wel leuk zo'n kleine in huis, maar de omstandigheden natuurlijk niet. succes daar mee! en vast veel plezier met klussen!