@reza wat voor ingreep krijgt ze dan? Ja om zulke momenten is het extra moeilijk om van je eigen geluk te genieten.. Ik heb trouwens gereageerd op je foto's wat een liefie joh! @wolkje daar heb je wel gelijk in... Nu kun je weer echt aan een nieuwe ronde gaan starten! Met frisse moed!
@druufje Ze krijgt weer een punctie. Ik welk traject zit jouw zus? @Sabine spannend ik zie dat jij bijna kan testen! Heb je al Klachtjes?
@reza ze heeft haar laatste punctie (die vergoed word, dus de derde) gehad en daar zijn 2 terugplaatsingen mee gedaan en nu zijn er nog een paar eitjes van over die nu in de vriezer liggen. Ze hebben nu een pauze ingelast en willen eerst gaan trouwen want ze is er echt van in de war aan het raken en erg gefocust dat het alles beheerst dus ze wil even adempauze.. En dan kunnen ze denk ik nog 2 terugplaatsingen doen. DUs het is hopen dat 1 van die 2 aan gaat slaan want daarna kost het dacht ik 3000 euro per punctie. Das niet te betalen als het dan nog een paar x niet lukt. Plus dat er dan nog een financiele last op je schouders ligt en je dus helemaal lastig kan ontspannen... Het is zo ontzettend lastig en ik hoop zo dat het misschien wel gewoon spontaan raak kan zijn in de komende maanden omdat ze dan aan de bruiloft denkt. Het is niet leuk om je grote zus zo te zien! @sabine laat je het ons weten als je gaat testen! Succes!!!
Nee dat is ook niet leuk en je bent zo machteloos ook. Maar het zou dus nog wel spontaan kunnen lukken? Bij m'n szus is dit namelijk niet het geval. Zij beginnen nu ook aan de laatste punctie. Maargoed nu leuke dingen!! Wij hebben gister een babyfoon gekocht met camera!! Een Luvion.. Lijkt me gerustellend als de kleine straks aan het slapen is en je het beneden kan bekijken.
@reza er is idd bij allebei niets mist. Het nestelt alleen niet in... Maare idd iets leuks! Ik heb toevallig gister ook zitten kijken naar dezelfde! Mn vriend en ik zijn ook overtuigd dat dit m gaat worden haha. Waar heb jij hem gekocht en wat koste hij daar? Durf m alleen nog niet te kopen.. miss stom maar wacht maar even de 12weken echo af. We weten al precies wat we allemaal willen hebben en zouden het liefst al aan de gang gaan met de kinderkamer en alles!
@Samantha: Jeetje, wat een nieuws! Wel een beetje dubbel natuurlijk... maar ik hoop dat het gelukkige gevoel van deze zwangerschap mag overheersen en je er ook echt een beetje van kan genieten! Ik blijf het wel bijzonder vinden dat jij destijds al zo sterk aanvoelde dat het een tweeling was... zo zie je maar, je eigen lichaam en je eigen gevoel ken je zelf toch het beste..
Wij hebben deze bij babyfoonstore.nl gekocht en kostte daar 199 euro. Wij waren voor de eerste echo ook voorzichtig nu gaan we langzaam spulletjes kopen. Komt echt wel van pas. Wel wachten we met de inrichting vd babykamer. Maar heb wel ideeën.
Pfff hier heerst weer spanning !! Voel ik iets ?? Voel ik niets ?? Ik weet het niet hoor.. Haha.. Ik wacht ongeduldig af Hahaha Reza ik zou ook niet kunnen wachten met vanalles kopen Lekker doen meis !!
Het is idd erg dubbel, tuurlijk zijn wij hardstikke blij dat we nogg steeds zwanger zijn. Maar we vonden het wel erg bijzonder als we een tweeling zouden kijgen. Helaas mocht het niet zo zijn dat het 2e kindje overleefde maar toch was het wel ons kindje dus dat zullen we ons beebje misschien ook wel vertellen als het hij/zij ouder is. Toch is het vreemd want zoals nu vragen wons toch af zou het een of 2 eiig zijn. Maar denk dat dat ies is wat miss ook bij het verwerken hoort. En we gaan zeker genieten van de zwangerschap want deze is toch erg bijzonder vinden wij. Maar nu snappen wij wel wrm ik zo misselijk ben e dus al snel positiekleding moest kopen. Nu word er wel gezegd dat t komt door je darmen. Maar heb het gevraagd aan de vk en die zij dat het idd door de zwangerschap kan komen dus ja dt nemen wij dan maar aan. Op 5 oktober hebben wij de intake en ook nog een extra echo om te kijken hoe het zit met het andere vruchtzakje want die zat er namelijk nog wel. En er was ook nog iets te zien maar de vk vertelde dat dit alleen maar weefsel was. Dus wij geloven het maar omdat er nauurlijk ook best verschil zat kwa groei (beebje 1 9 weken beebje 2 6,6 weken). Heb verder ook niet echt verstand ervan dus hetzal wel kloppen denk ik zo. Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal heb er veel kracht uit kunnen putten en daardoor een beetje optimistisch kunnen blijven!
Hoihoi! @Samantha; weet niet goed wat ik moet zeggen, wil even reageren. Aan de ene kant is het ontzettend fijn dat er 1 nog in leven is, aan de andere kant is het heel sneu dat de 2e het niet gehaald heeft! Heel veel sterkte en probeer toch te genieten! Ik heb deze week totaal geen trek. Normaal kon ik heel goed eten, deze week echt niets. Ik heb 2 avonden een ceaser salade gegeten en een keer bij mijn moeder en gister geen avondeten. Had 6 boterhammen over heel de dag! Denk dat ik het eten vanavond ook over sla.. Heb ook ineens een voorliefde voor thee, terwijl ik normaal echt een koffie leut was. En m'n buik.. Alsof ik al 4 maanden ben zo opgezwollen! Ik hoop natuurlijk dat het bingo is, maar ja.. Heb elke maand wel het idee van zou het.. Afwachten maar weer! Dinsdag is mijn NOD! Ga nu nog even lekker shoppen met een vriendin, het liefst zou ik de baby afdeling van de h&m en de Hema al leegkopen, hou het nu nog even bij kleertjes voor mezelf en de kleine man, ook heel fijn . Fijne avond!
Hmm Snuups klinkt wel allemaal heel verdacht! Ben benieuwd dinsdag spannend!! Dus veel dorst? Dat viel bij mij iig ineens op. Nou heel veel geluk gewenst voor dinsdag.
He girls, Woow wat is er weer veel gekletst hier zeg! Ik heb niet alles bij kunnen lezen,maar samantha meid wat erg dat 1 kindje het niet gered heeft! Klopte je vermoeden toch... Ik weet niet of er al zwangeren bij zijn gekomen,maar hoop van wel! Hier de ongi weer doorgezet sinds gisteren,heb nu de etos zwanger worden pillen gehaald,zitten allemaal goede vitamines in. Succes allemaal meiden! Liefs
zo, weekend, ik heb ook weer even tijd. Mijn feestweekend is weer begonnen: al twee dagen een vet positieve ovulatietest dus mijn liefje en ik hebben elkaar weer flink lief deze dagen! Anders ook wel hoor, maar ik vind het zoooo leuk om die vruchtbare dagen toch even wat specialer te laten verlopen op dat ene vlak! Wel heb ik het idee dat ik ongelooflijk veel HG hormoon aanmaak, want volgens de gebruiksaanwijzing zou ik eergiser al positief zijn, maar de test wordt steeds donkerder, nog even en het teststreepje is zwart! ik weet dus eigenlijk niet wanneer ik ovuleer en ga nog maar even door met feesten in bed tot de spreep weer langzaam afneemt. ik ben erg blij Samantha dat je in ieder geval nog zwanger bent. en wij jou maar niet geloven toen je het had over een tweeling, schaam ik me voor. ik kan me het dubbele gevoel eromheen niet goed voorstellen, en daar bedoel ik mee dat het me lastig lijkt om blij en verdrietig tegelijk te zijn. Bij mijn miskraam was dat wel gewoon duidelijk: niet blij. Wolkje: wat jammer dat je ongesteld bent geworden. maar misschien is zo'n tussenmaandje wel niet voor niets. en Snuups: dat klinkt hoopvol! ben benieuwd. bij mij in de buurt (amsterdam) heerst wel een buikgriep. ik had het 'gelukkig' in de periode dat ik zeker niet zwanger kon zijn, dus ik kon er ook geen hoop uit putten. hopen dat het bij jou iets anders is. fijne avond allemaal, en succes maar weer!
Haha Sabine! Zit je op verjaardag en heb je mega dorst.. Als ik niet beter zou weten is die zin grappig om te lezen.. @willemijntjes geniet van deze dagen
ik heb ook mega veel dorst! (maar volgens mij komt dat door die halve zak chips die ik net niet kon laten liggen...)