Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik moet nog ff wat kwijt. Mijn man drinkt best veel bier, althans dat vind ik.
    (elke avond 3/3,5 l)
    Omdat hij verder geen slechte dronk heeft en gewoon zichzelf blijft heb ik er nooit een punt van gemaakt.
    Ik vind het alleen ongezond.
    Nu heb ik wel aangegeven dat als de kleine er straks is en wat groter is ik het niet leuk vind dat hij biertjes ddw blijft drinken.
    Geen goed voorbeeld.
    Gister zei m'n man ineens valt je niet iets op?
    Had hij al 5 dagen geen bier meer gedronken en wilt helemaal stoppen ook niet in de weekenden voorlopig.
    Toen ik vroeg waarom hij dat deed gaf hij als reden dat hij de laatste tijd slecht slaapt en last heeft van z'n maag maar volgens mij doet ie t voor onze bob.
    Ik ben super trots op m'n man hoe stom het ook klinkt en hopelijk houdt hij het vol!!
    Als kado mag hij van mij (ons) volgende maand een loopband kopen want die wilt hij hebben..
    Dat terwijl hij helemaal niet zo sportief is haha..
    Blijft me verbazen die vent van mij :)

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi reza,
    Wat lief van je mannetje! Moet zeggen dat ik wel even schrok toen ik zag hoeveel hij dronk. Lijkt mij echt best veel! Maar als je zegt dat hij niet vervelend drinkt en er geen last van heeft snap ik jouw houding wel. Maar wat goed van hem dat ie is gestopt! Inderdaad een goed voorbeeld voor jullie kleine nu straks! En daarbij: ook als hij geen vervelende dronk heeft etc, het is toch een hele hoeveelheid en het lijkt me ook een stuk gezonder voor hem om minder te drinken; je wilt toch een gezonde papa voor je kindje!
    Dus ik snap helemaal dat je trots op m bent!!! En is ook erg lief van hem!
    Dus lekker die loop and voor m aanschaffen, dan zijn julle straks allebei in topshape als jullie kleine komt!

Hier zijn de klusdagen weer aangebroken, dus we doen hard ons best! ;)

3. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

hier wordt het nu toch wel spannend. Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik ongesteld ga worden. ik heb steeds minibloed, maar meer alsof er 'daar' een wondje is. Het gekke is: ik herinner me dat van mijn vorige keer. en ik heb veel slijm. en verder veeeeeel krampen. Gek, dit is voor het eerst in die 6 maanden dat ik herinner hoe ik het voelde de eerste keer. Alleen was die keer veel onbewuster omdat we niet probeerden om zwanger te raken maar het gewoon werden.
    Ik wil niet te veel hopen, aan de andere kant denk ik ook: niet hopen is bang zijn voor de teleurstelling en daar is nooit iemand gelukkig van geworden. Als ik over 10 minuten ongesteld word, of over 2 dagen wat dan eigenlijk zou moeten, dan is dat even kut en gaan we weer door.

Oja, gister getest en dat was negatief.

duimen dus!

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Wolkje heb een beetje overdreven hij drinkt 1/1,5 L. Ik ben geloof ik niet zo'n rekenwonder :( maar elke dag en daar gaat het mij om.

@willemijntjes spannend meid! Grappig dat je het gevoel ineens herkent. Zou toch wel iets moeten betekenen!
    Wel jammer van de nega test maar misschien nog te vroeg als je Nod zaterdag is...

@snuups Hoe was de echo?

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ reza: ah ok, dat scheelt alweer, maar ik snap het idee! en ik vind het nog steeds schattig van m :)

@ willemijntjes: wat spannend meid! Ik vind trouwens dat je helemaal gelijk hebt! ik las je bericht en ik had echt even een openbaring! ik loop me de hele tijd maar in te dekken met opmerkingen van: ja ik voel dit en dat, maaaaaar niet teveel hopen. of : ik voel dit en dat, maar dat zal vast niet.... terwijl het heel normaal is om iets te hopen!! en hoop doet leven zeggen ze niet voor niets! We kunnen wel allemaal krampachtig gaan lopen doen hier, maar als je ongesteld wordt is dat sowieso KUT, ongeacht of je het heel erg hebt gehoopt/hebt verwacht/ of jezelf in bescherming hebt genomen. je voelt je dan sowieso klote, en dat is vaak na een dag weer over. dus kunnen we beter de dagen tot NOD zo leuk mogelijk laten verlopen voor onszelf en je gewoon lekker laten gaan en meegaan in je hoop en verlangens. dat is vast veel lekkerder als je de hele tijd maar krampachtig klein houden zodat je niet zo teleurgesteld bent. dat ben je toch wel!
    Ik zeg: goed gezegd willemijntjes! Mijn ogen zijn geopend :)

dus deze maand: ik ga lekker openlijk hopen dat ik zwanger ben!!!!

(en dat betekent niet dat ik mezelf helemaal gek ga maken, maar meer met het idee dat als ik iets voel gewoon lekker denk: oeh ik hoop dat het raak is, in plaats van: zou het? nee dat zal wel niet)

ik ben klaar met het voorzichtig zijn!

IK HOOP DAT IK ZWANGER BEN DEZE MAAND EN IK HOOP JULLIE OOK ALLEMAAL!!!

en ik juich alle vage kwaaltjes van harte toe! Hoezee!!

zo, ik kan er weer even tegen! nu nog even werken, lekker eten en vanavond naar dansles. en daarna een flink potje baby's maken, YEAH!!

:)

6. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    he meiden!

hier onze echo; http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54460-albums7983-picture46505.jpg

was spannend joh! maar zover ze al iets kan zeggen gaat het goed. Het hartje klopt, dat zei ze gelijk :). Zijn wel terug gezet. Volgens haar ben ik nu 8 weken en 1 dag, viel ff tegen .. haha. maargoed! Geeft niets :) We komen er wel ;).

vrijdag de 18e mogen we weer en dan kan ze precies zeggen hoelang we zijn! spannend joh!

ben nog op mijn werk, dus ga nog even verder.

fijne avond! x

7. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @reza en willemijntjes:

IK HOOP OOK DAT JULLIE ZWANGER ZIJN EN IEDEREEN!!!!!

:):)

8. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Haha Snuups jij zegt het ik dacht het alleen je bedoelt niet Reza ;)
    Maar wat een schattige echo!
    Ik was ook teleurgesteld dat ik een week teruggezet was maar bij de laatste echo was ik in totaal weer een week vooruit gezet dus kan alle kanten op.

Maar meiden ik vind het een goede instelling!
    Wolkje veel klus plezier!
    En Willemijntjes veel plezier deze spannende dagen voor NOD zal het, zal het!!

9. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Ohhh sorry! Ik bedoelde wolkje! En iedereen natuurlijk!!!

10. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    he meiden!

Kom net van mijn schoonzusjes en broertje vandaan. Zij zijn vandaag naar Rotterdam geweest. Viel tegen. De darmpjes en blaas zijn er wel, zitten alleen niet in het lichaam .. Maandag moeten ze weer terug voor een punctie. Ik begrijp er nog niet veel van, hun zelf ook niet geloof ik. Het blijft afwachten.

Wil ook nog even zeuren hoor. Op den duur vroeg mijn schoonbroertje aan mn schoonzusje; wat wil je eten? Dus ik zei gohh hebben jullie nog niet gegeten? Nee. Ik zei; de kleine man toch wel? Wist ze niet! WIST ZE NIET! ik dacht dat ik van mijn stoel af viel. en het mooiste was dat ze daarna aan de kleine man vroeg; wil je eten? nee knikte die. Dus hij kreeg geen eten.

Zal de schrik en hectiek van vandaag wel zijn .. maar toch!

11. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jeetje wat een schok zal dat zijn en klinkt ook erg ingewikkeld.
    Als ik het goed begrijp hadden ze nog geen avondeten gehad en wisten ze niet zeker of hun kindje wel/niet eten heeft gehad?
    Dat is wel vreemd natuurlijk, maar zal het de shock zijn?
    Ik ken natuurlijk hun situatie helemaal niet dus moeilijk om te beoordelen maar is dit het zelfde kind als uit huis was geplaatst bij jullie?

12. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Ongesteld. :(

maar ach. ik voel me er niet zo rot onder vandaag.

keep up the good works!

w.

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Balen willemijntjes.... Maaaarrr: we houden de moed er in! Hop de volgende ronde in met frisse moed! Komt helemaal goed!
    We blijven lekker positief met z'n allen!
    Fijn weekend meiden!

14. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jammer Willemijntjes hoop dat je positiviteit invloed heeft op de volgende maand en dat het raak mag zijn.

Wij hebben lekker geklust de afgelopen dagen maar de spullen zitten in elkaar oftewel de babykamer is bijna klaar.
    De ledikant, kast en komode zitten in elkaar.
    Lekker vroeg maar was nu nog goed in staat om mijn mannetje te helpen met in elkaar zetten. :p

Zie fotos:

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/50417-albums8283-picture46620.jpg

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/50417-albums8283-picture46622.jpg

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/50417-albums8283-picture46623.jpg
    Ik wil zelf nog een hemeltje in elkaar knutselen.

15. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    hoi meiden!

@reza; is idd de kleine man die eventjes bij ons was geplaatst. ik lag goed en wel in bed donderdag, belde ze .. of ik de kleine man aub kon komen halen. ze zagen het niet meer zitten. hopp, mn bed uit. kleine man halen. vragen of hij ondertussen al gegeten had, nee had ie niet .. ze hadden geen potje in huis, geen brood niks. ik ook niet. dus daar stond ik dan om half 12 nog aardappelen en boontjes te koken..

morgen gaan ze weer naar Rotterdam, ik ga mee. Ze moet voor een punctie en verder weet ik weinig. ze stellen zelf ook geen vragen en onthouden de helft. dus ik ga die artsen het hemd van het lijf vragen en dan kijken we verder.

en Reza! wat een mooi kamertje heb je! echt leuk! nu de aankleding nog! wacht je daarmee tot je weet wat het is? of willen jullie dan niet weten?

fijne zondag! x

16. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jeetje ze zijn wel wat makkelijk als ik eerlijk mag zijn.
    Gelukkig heeft hij nog zo'n lieve tante!
    Voor hun is het wel fijn dat je meegaat omdat jij wel vragen stelt.
    Jij zelf ook succes hé in r'dam.

Nee we gaan nog voor meer aankleding houden het neutraal want willen het geslacht nog niet weten.
    Wil nog een grote boom behangetje uitzoeken en hier en daar wat vlinders plakken.
    Maar daar heb ik nog voldoende tijd voor de basis is in ieder geval gelegd.
    Blijft een uitdaging, zo neutraal mogelijk.
    Maar wel een leuke uitdaging, het heeft wel wat.

Fijne zondag!

17. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey dames, tis ook al even geleden dat ik hier wat heb neergezet, maar ik lees jullie berichtjes wel hoor, maar ben alleen wat minder actief, om wat meer afstand te nemen. Hier nog een paar dagen afwachten tot NOD en dan weten we weer meer.. Ik hoop zo dat het raak is, wil zo graag! Fijne avond nog allemaal ladies! Enne voor de (nog) niet-zwangeren, ik duim ook voor jullie!

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    hey snuups, wat een gedoe weer zeg....
    wel enorm fijn en lief van jullie dat je de kleine man weer opvangt. maar dat ze niet weten of het kindje gegeten heeft.... en het dan vervolgens aan hem zelf vragen of hij wil eten... kom op zeg! dat mannetje was 1 ofzo? dat kan dan toch gewoon niet!!!

Ook met het vragen in het ziekenhuis. je bent toch stom als je niks vraagt of niks opschrijft etc... maar goed dat jij meegaat en het voor ze oppakt. maar als ik alle verhalen van de afgelopen tijd zo lees vraag ik me toch af of deze mensen wel nog een kind moeten nemen. zorg eerst voor de kleine man, en pas als dat goed gaat nummer twee... klinkt misschien een beetje hard hoor! maar zo te horen zijn het niet de meest snuggere types en dan zal je zien dat ze dan wellicht ook nog een "zorgenkindje" krijgen straks. dat kan gewoon niet goed gaan denk ik dan.

Jeetje, wat krijgen jullie zo een hoop te vertsouwen zeg. Maar meid: 1000000 punten voor jou dat jij het zo goed voor ze opneemt in het ziekenhuis en dat je zo lief voor hun mannetje zorgt. hij kan er immers ook niets aan doen. echt heel knap van julie!

@ mopsie: spannend weer hoor! hoe voel je je verder? denk je dat het raak zou kunnen zijn?

@hier: Ik begin sinds het weekend weer flinke pijnlijke boobs te ontwikkelen... nu moet ik zeggen dat sinds die miskraam nog geen 1 cycus zo is geweest als daarvoor (qua kwaaltjes enzo) dus ik kan heel moeilijk beoordelen of dit nu anders is dan anders of niet. maar ik weet wel dat ik normaal gesporken pas een paar dagen voor nod pijnlijke boobs kreeg en de afgelopen twee maanden zelfs 1 keer helemaal niet en de laatste keer pas een iniminibeetje paar dagen voor nod. Nu is het dus echt al vanaf een paar dagen na ei.... en dat had ik toen ik zwanger was ook. ik herinner me namelijk dat dat me enorm opviel: je kunt pas 2 weken na ei een test doen, maar blijkbaar weet je lichaam al heel snel na ei dat er wel degelijk iets anders is. het doet dus wel wat vermoeden. en zoals we vorige week hebben beslorten ga ik me niet te veel indekken, en hoop ik er dus gewoon lekker op dat dit een goed teken is!!

Ik doe vandaag de naam van dit topic weer eer aan: nog 10 dagen!!!

fijne dag allemaal meiden!

19. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @wolkje: spannend hoor! Het blijft afwachten met die symptoompjes. Ik hoop voor je dat het raak is! Zal voor je duimen!
    Hier ook pijnlijke boobs, maar dan voornamelijk alleen rechts :( Ik heb dat de laatste paar maanden vaker, meestal net als jij, een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden, maar nu heb ik het ook vanaf m'n ei ongeveer. Maar dan alleen rechts, dat is toch ook raar? Soms denk ik van, zou dat van die zwangerschapvitamines komen?

Ik hoop natuurlijk dat het raak is, maar m'n gevoel zegt weer van niet :(

20. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @wolkje; thnx voor de credits! Doet me goed. Ik voel me af en toe echt een bemoeial of een betweter..

Je hebt gelijk hoor. Ze zijn ook suffig. Vanaf het begin dacht ik al 'dit wordt niks'. Zij was 17 hij net 19 en woonde allebei nog thuis. Hadden een maand of 3 een relatie en opeens moest ik om de koffie komen. Ik voelde al dat er wat was en jahoor, we zijn zwanger riep ze heel blij. M'n achoonbroertje begon te brullen als een gek. Ik riep gelijk 'ah joh komt wel goed! Je hebt hulptroepen aan alle kanten'. Dat het nu. 2 jaar verder zo zou zijn.. Nooit gedacht natuurlijk.

Afijn, zijn geen steek verder gekomen. Ze moest een 3D echo en een punctie. Allebei konden ze nog niets zeggen. Moest eerst besproken worden etc. Ik heb wel duizenden vragen gesteld op een paar kreeg ik antwoord maar op veel ook niet. Ze gingen telefoon nummers controlen en m'n achoonbroertje is afgesloten ( waarom vind ik dat nou niet gek?). Zei m'n schoonzusje; anders kan je haar wel bellen en wees naar mij. Vond ik geen goed idee en die vrouw gelukkig ook niet.

Op de terugweg vroeg m'n schoonbroertje of we even langs de koffeeshop konden. Toen knapte er iets. Ben helemaal uit m'n tentje gegaan. Heb alles gezegd wat ik al doe tijd al dacht en vond. Schrokken ze nog al van. Kan me niks schelen. Ik was woest! Luchtte wel op. Of ze er iets mee doen weet ik niet, maar ik ben het iig kwijt!

Ohh, mijn gezwets toch elke keer hier. Sorry!!

Wolkje en mopsie; Hoop dat jullie voortekenen goed zijn! Spannenddd ik ga voor jullie duimen!!!

Slaap lekker x

Deel Deze Pagina