Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh snuups! helamaal niet erg dat je hier je hart lucht, daar zijn we hier toch voor!!

Maar wat een verhaal weer.... en die coffeeshop: echt heel begrijpelijk dat je uit je slof schoot zeg! goed om ze eens even op hun nummer te zetten, ze mogen best weten dat ze echt super slecht bezig zijn zo. en dat ze voorstellen dat jij maar contactpersoon moet zijn voor t ziekenhuis in plaats van henzelf.... OMG! dat je dat voorstelt! Je wilt toch zelf weten wat er aan de hand is met je kindje en dat laat je toch niet via een ander lopen.
    Ik wist overigens niet dat ze nog zo jong zijn. verklaart natuurlijk wel een hoop. 17 en 19 bij de eerste dus en nu dan 19 en 21? pfff...

Mag ik iets heel gemeens zeggen? (sorry als ik iemand hier mee beledig, dat is niet mijn bedoeling) maar je zou bijna voor ze hopen dat het echt niet goed is met het kindje en dat er niks gedaan kan worden.... echt, ik bedoel het niet vervelend! Maar als ik dat zo hoor hebben die twee het al zo moeilijk en lijdt hun kleine mannetje al super onder hun gedrag. en om er dan een tweede kindje bij te hebben, waar hoogswaarschijnlijk ook nog iets mis mee is, als het al geboren wordt (tenminste wat ik van je hoor klinkt niet echt goed...), dat is echt een slecht scenario....

ik kan me ook moeilijk voorstellen waarom ze er voor hebben gekozen nog een kindje te nemen? je zou toch denken dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat hun situatie veree van ideaal is....

Mmmm, nou ja, ik ben natuurlijk ook maar een buitenstaander. :)

Bij mij blijven de pijnlijke boobs en wordt het elke dag wat meer. merk ook dat ik iets meer moet plassen. maar of dat nu toeval is omdat ik misschien meer heb gedronken? Ik had wat last van mn blaas, dus heb gisteren flink gedronken en vandaag ook stiekem wel weer een lading thee op. de komende dagen maar eens in de gaten houden, kijken of dit zo blijft. Ik vind het wel weer rete spannend!!!

Ik zat eigenlijk te twijfelen of ik dit hier moest vertellen, maar vind het eigenlijk toch wel leuk om te delen: Mijn moeder gaat af en toe ( 2 keer per jaar ofzo) naar een vrouwtje wat kaarten legt en dingen voorspelt. geen tarotkaarten, maar gewone speelkaarten. ze doet het ook niet voor dr werk, maar alleen voor vrienden/bekenden. niet zo'n wannabe medium dus, maar iemand die we al jaren kennen en die eigenlijk altijd dingen goed voorspelt. ik ben zelf ook ooit bij haar geweest en ik werd er ook heel veel wijzer van. ze kijkt naar een stukje verleden/heden/toekomst en ik kreeg er veel inzicht door. ze heeft toen ook veel dingen verteld die allemaal zijn gebeurd. anyway; mijn moeder is daar vorige week geweest en op het einde mag je altijd een vraag stellen voor een ander. mn moeder heeft toen gevraagd of alles goed is met mij en toen vertelde ze dat ze heel blij nieuws zag binnenkort. mn moeder heeft daarop verteld wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd en toen zei ze: "nou, ze gaat sneller aantellen dan ze zelf denkt" en het gaat heel erg goed. ik wordt goed in de gaten gehouden medisch, maar het zou wel allemaal goed gaan en blij aflopen. en het zou een meisje zijn. mn moeder belde dus ook met de vraag van: ben je zwanger? dus ik verteld: nee, nog niet. maar t mooie was dat ze dus 1 dag voor mijn eisprong bij dat vrouwtje was. dus wie weet is het nu wel raak!!! ik snap dat sommigen dit misschien bullshit vinden, maar ik vind het heel fijn om te weten. het geeft me rust en ook het feit dat als het raak is, het heel goed zou gaan geeft me enorm veel rust. dat neemt een hele zorg weg. en door de jaren heeb hebben we zo veel dingen gehad waarbij zij het goed heeft voorspeld, dat ik er ook op durf te vertrouwen!
    Mijn stiefpa heeft ook licht voorspellende gaven (hij kan ook met dieren communiceren en geeft daarin consulten in zn vrije tijd). hij wist de vorige keer al bijna twee weken voor mn positieve test dat ik zwanger was.... en hij zegt nu dat als hij er aan denkt, hij iets ziet met de kerst en veel blijdschap (rond die tijd zouden we het dan aan de families vertellen) en dat hij augustus ziet. als ik nu zwanger ben zou ik eind juli zijn uitgerekend, dus aug kan dan goed.

ik twijfelde of ik het hier zou vertellen: ik ben altijd bang dat je het "jinxt" (weet het nederlandse woord er niet voor) als je dit soort dingen zegt. dat het niet meer waar is als je het er over hebt ofzo. maar ik blijf achter mn uitspraak van vorige week staan: ik hoop gewoon lekker dat het uitkomt en dat het zo is! Ik vind het in ieder geval heel speciaal allemaal!

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Mooi wolkje! Goed dat je het gewoon verteld hoor!! Leuk toch juist!
    Ben heel benieuwd of het uitkomt en wanneer.
    Want eerlijk is eerlijk wat is binnenkort?? Haha..

Ik ga zo naar de huisarts.
    Merk toch wel dat ik het erg zwaar heb met de situatie van m'n 's-zus. Ik betrek het heel erg op mijzelf en merk dat ik er stress van heb.
    Ik wil graag met iemand praten die los staat van deze situatie.
    Vriendinnen kiezen toch mijn kant en ik wil het van iemand objectiefs horen hoe ik het beste met deze situatie om kan gaan.
    Ben helemaal geen prater en al helemaal geen dokter ganger maar wil uitsluiten of de spanning negatieve gevolgen heeft voor het kind.
    Ik zie ook echt geen uitweg gewoon mijn man is simpel en zegt doodleuk ze zoeken het maar uit! Maar ik kan dat niet, niet door alles wat zij meemaken.
    Ik had gister gebeld met de dokter en vanmiddag moet ik dus heen. Eerlijk gezegd wel een beetje spijt want straks kan hij niets betekenen en voel ik me weer een zeur.
    Ik houd jullie op de hoogte!

3. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Wolkje Ik geloof wel in zulke dingen, mijn moeder heeft ook een zo'n gave, zei heeft mij wel vaker dingen gezegd die later waar bleken te zijn! Hoop dat ze over mij ook gelijk heeft, ze heeft al een tijd geleden voorspelt dat ik in november zwanger zou zijn!

@Reza Hoe was het bij de ha?

4. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Snuups was net even aan het terug lezen en zag dat je bij de Rechtbank werkt! Wat leuk ik ook! Wat doe je precies?

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoi dames

@sher nou bij de dokter geweest en die nam m'n verhaal gelukkig serieus, vond het oprecht een vervelende situatie. Ik moest toch proberen het los te laten. Ik heb ook de verantwoording voor de kleine in m'n buik en dat mag de buiten wereld best weten. Toen hij zei dat ik deze in bescherming moest nemen voelde ik me bijna weer schuldig dat ik dit niet genoeg doe en mijzelf zo gek laat maken. Aangezien het loslaten toch lastig zal gaan ga ik toch even contact opnemen met een maatschappelijk werkster. Ik wil gewoon weten hoe ik het beste met de situatie om kan gaan voor beide partijen.
    Hoef niet weken in therapie hoor maar gewoon een paar goede adviezen.
    Bedankt voor de interesse!!
    Hoe is het verder met jou?

6. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @wolkje; wat lief, dankje! je hebt gelijk hoor. Ik denk er ook zo over! deze is niet gepland (zeggen ze ..). ik weet niet of ik het geloof. de eerste was, nu achteraf blijkt, wel gepland en toen zeiden ze ook van niet. op de een of andere manier denken hun dat dit ook een jongentje is en mijn schoonbroertje wilt graag een jongentje. met een meisje kan hij niks. toen we gister bij die echo zaten zei hij tegen mij; kijk! het pieletje. toen meost die mevrouw lachen, ze zei ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar dat kun je nu nog neit zien. het kan net zo goed een meisje zijn. nouuuu, je had zijn gezicht moeten zien. wastie niet blij mee!
    en ohhh, ik wil je niet opjutten of blij maken met een dooie mus .. maar je zei dat je last van je blaas had. ik had op het begin van mijn zwangerschap (toen ik nog van niets wist) blaasontsteking! dat schijnt heel vaak voor te komen bij beginnende zwangerschappen.
    ben heel benieuwd of de kaarten legster gelijk heeft/krijgt. ik heb er zelf niets mee, maar kan me voorstellen dat jij/mensen er iets in zien. ook omdat je zegt dat ze in het verleden vaker gelijk heeft gehad. spannend joh!

@reza; goed dat je naar de ha bent geweest! fijn dat hij je serieus nam en dat je naar een maatschappelijk werken kunt. hoop dat het klikt met die persoon en dat je lekker je ei kwijt kunt en dat hij/zij goede tips voor je heeft! je bent heus geen zeur! verstandig juist! Je komt op voor jezelf en vooral voor het beepje!

@sher; wat toevallig! misschien ben je mijn collega wel! hahaha. ik werk op de familiekamer. jij?

@hier; vandaag voor ons zelf naar Rotterdam geweest. was gelukkig allemaal goed (voor zover ze nu kan zien natuurlijk). volgens mij heb ik het al verteld maar mijn vriend had bij zijn geboorte een vernauwde maagopening en dr was iets met zijn rode of witte bloedlichaampjes. mijn vader had een zusje die ook vanalles mankeerde dus voor de zekerheid zijn we doorgestuurd naar Rotterdam.
    moest een inwendige echo en daar heb ik het niet op. ik ben heel preuts. ik ga bijvoorbeeld ook nooit naar de dokter als ik last heb 'down there'. mijn vriend moet van mij altijd eerst even kijken en als hij zegt nou ziet er niet goed uit, dan ga ik .. jankend wel te verstaan.
    dus dat vond ik helemaal niks! was ook nog een stagiaire, helemaal verschrikkelijk. heb haar ook verzocht even te vertrekken.
    maargoed! haha. de echo was helemaal leuk! 'het' was al gegroeid joh! was erg aan het swingen en zwaaien. super leuk!
    we moeten goed kijken of er niet te veel vruchtwater is en of zijn maagje gevuld is. en bij de bevalling zijn er (door die bloedplaatjes van mijn vriend) een aantal dingen die niet mogen, bijvoorbeeld zo'n zuignapding .. weet ff niet hoe het heet! haha
    met 20 weken mogen we weer terug, en tussendoor kunnen we gewoon hier in onze woonplaats. leuk leuk leuk!

zijn er nog overtijd'ers? het wordt tijd voor nieuwe bewoners op onze roze wolk!!!

fijne avond meiden! x

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @ Reza Praten kan altijd, het is fijn als een buitenstaander naar je luistert en je goede raad geeft!
    Hier alles goed.. en aan het wachten op mijn ei :D

@ Snuups Werk nu nog op fez maar ga vanaf 1 december naar straf!

8. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @sher; ohhh! ook last van die fusies? FEZ wordt gecentraliseerd nu he, ga je daarom naar straf? Lijkt me heel leuk hoor straf! collega is sinds kort werkzaam bij straf. wij zijn maar een heel klein rechtbankje, dus eigenlijk doe ik alle voorkomende familiezaken. erg leuk!

ik ga slapen, ben kapot! ben al laat voor mijn doen .. pffff ;).

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @reza: goed dat je naar de huisarts bent gegaan hoor! Je bent geen zeur, je denkt juist goed aan je beeb, en dat je niet wilt dat de hele situatie invloed op hem of haar heeft. Goed bezig! En idd goed om misschien naar een maatschappelijk werkster te gaan. Al krijg je een paar goede adviezen, dan ben je al een eind geholpen toch!

@snuups: ..... Dat gezicht had ik ook wel willen zien :) maar het is echt een vreemde situatie... Hoe ziet het er nu uit voor het beebje? Hoe ver is ze trouwens?

En leuk dat je zelf weer een echo hebt gehad, fijn dat alles er goed uit ziet! Ik hoop dat alles lekker goed blijft gaan en dat alle erfelijke dingen jullie beebje bespaard blijven!

En die blaas... Ik heb al jaren last van veel blaasontstekingen enzo, allerlei onderzoeken gehad maar komt maar steeds niets uit, dus op zich is het niet heel gek dat het wat gevoelig is. Moest gisteravond en vandaag overdag wel echt heel veel plassen (geen pijn). Ds of dat een teken is; paar dagen eens op letten.

En van die dame: het is niet zozeer dat ik er vanuit ga dat het nu ook al raak is,aar het is meer dat ik haar in zoverre vertrouw dat het idee dat zij zegt dat ik überhaupt zwanger ga worden heel erg prettig is. Het gaat dus lukken! En ook het feit dat het heel goed gaat is na die miskraam erg fijn! Niet dat ik er heel erg aan hang, maat het geeft me heel veel rust, voel me er heel fijn onder. En hoe positiever je bent hoe beter voor je lijf denk ik dan maar.

Maarja, wachten wachten wachten :)

@ sher: succes met wachten op je ei! Ben benieuwd of het bij jou uitkomt! Zou leuk zijn!! Ik hoorde wel vandaag nog van m'n moeder dat een vriendin van haar daar ook altid komt en dat die bij haar beide dochters ook had voorspeld wanneer ze zwanger zouden worden en dat dat elke keer klopte. Ben dus wel benieuwd!

Net flink gesport, ben kapot! Lekker kopje thee en in bed! Slaap lekker meiden!

10. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Wolkje ik hoop t zo voor je! En kan me goed voorstellen dat t een geruststellend gevoel is!
    Reza je hebt gelijk hoor dat je naar huisarts bent gegaan. Je moet er echt iets aan doen voor jezelf want kk weet idd zelf hoeveel stress t geeft voor de kleine baby!
    Snuups wat een ellende zeg allemaal met je schoonfam. kan me voorstellen dat je ze ff flink op hun nummer heb gezet want dat kan echt nie he. Ik had ook nog vraagje aan je over die alimentatie. Heb je daar al tips over voor me want we willen er nu toch maar eens mee aan de slag gaan voordat de kleine er ineens is want t gaat zo hard!
    Ik ga lekker slapen. Voor alle testers..... SUCCES!

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Snuups Ja idd heb geen zin om naar Utrecht te gaan! Zit ook bij de infobalie, en vond straf het leukst om te doen! Toen er een functie vrij kwam bij straf heb ik meteen gesolliciteerd. En het geworden gelukkig!
    Maar ga jij altijd zo vroeg naar bed?

@Wolkje Hoop voor je dat de dame het ook gelijk heeft over jou!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ha dames!
    Hoe gaat het vandaag met iedereen?
    zullen we weer een lijstje bijhouden? lijkt me leuk om wat beter op de hoogte te zijn van iedereen, in welke ronde je zit als je nog niet zwanger bent en wanneer je nod is en voor de zwangeren wanneer ze uitgerekend zijn en na hoeveel rondes ofzo. ideetje?

Wolkje: 17 nov NOD - Ronde 4

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    dames,
    heeft iemand trouwens ooit nog iets gehoord van samantha/kimmetje? Ik krijg haar berichten ook niet teruggevonden?

of heb ik iets gemist?

14. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    He wolkje, ik heb haar idd ook al even niet gehoord... Zou diegene die haar hier volgde nu ook deze naam hebben ontdekt? Ben benieiwd hoe het met haar is!
    En zo een lijstje is idd weer een goed idee! Vind t ook wel makkelijk.om.zo te zien hoe of wat bij iedereen! Ik ben zwanger geraakt in de derde ronde en ben 21 april uitgerekend van een meisje. Ik geef t maar zo door want weet niet zo goed hoe ik zo een lijstje moet starte :D

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Sabine: 25 nov NOD - Ronde 4
    Druufje: Zwanger - Ronde 3 - 21 april uitgerekend (meisje)

16. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey wolkje, leuk idee van dat lijstje. En wat een mooi en bijzonder verhaal. Ik geloof daar zeker in en ik denk dan ook dat die vrouw gelijk gaat krijgen over jou. Niet dat ik zo'n zweverig type ben, maar ik denk zeker wel dat er mensen zijn die een 'extra gave' hebben. Zelf ben ik ook wel eens naar een vrouw geweest, die n.a.v. voorwerpen dingen over iemand of jezelf kan vertellen en dat klopte aardig en niet dan zo'n algemene dingen, terwijl ze mij niet kende. Dus ja, ik vind het niet raar of zo en denk dat die mevrouw gelijk gaat krijgen over jou :D Nog even afwachten en dat weet je het! Ben benieuwd!

Ik zal mezelf ook even toevoegen in het lijstje!

Fijne avond allemaal dames!

17. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mopsie83: 11 nov NOD - Ronde 5

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Sher: 28 nov NOD - Ronde 6

19. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Oeh mopsie! Das bijna! Spannend!!!

20. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @sher; normaal gesproken ging ik niet al zo vroeg naar bed, maar sinds de zwangerschap ben ik echt super moe! ga lekker vroeg naar bed en als ik wakker word heb ik nog het idee niet geslapen te hebben. jammer is dat!
    alhoewel ik vandaag energie voor 30 heb! hoop dat dat vanaf nu zo blijft :)

@wolke; ik vroeg me ook al af waar 'Kimmetjuh' gebleven is. hoop dat ze binnenkort of misschien wel pas over een paar maandjes toch weer terug komt!

@druufje; ik heb je een poosje geleden al een privé bericht gestuurd. blijkbaar heb je die niet ontvangen. vond het al vreemd dat je geen reactie gaf omdat er wat vragen in staan. de tekst staat op de computer op mijn werk. zal proberen te onthouden dat ik morgen opnieuw het berichtje stuur!

Sher: 28 nov NOD - Ronde 6
    Snuups; zwanger - ronde 13 (?) - 14 juni uitgerekend

@hier; gaat wel goed vandaag. heb echt super veel energie. heb ook de luchtverfrissers uit het stopcontact gehaald en dat is echt een verlichting joh! hoef niet meer te rennen naar de wc ;). jammer dat ik het pas na 2,5 weken ontdekt heb haha. jammer dat vriendlief ziek is. ik ben daar een beetje allergisch voor haha. mannen doen ZO extreem zielig als ze ziek zijn. haren in mn nek gaan dr van overend staan! echt sneu, haha. want als ik iets heb of hij ook maar denkt dat ik iets heb doet ie zo lief. voel me soms wel schuldig. gelukkig weet hij dat ik er echt een beetje niet tegen kan en vind hij het niet zo heel erg.

ik ga nog een paar wasjes wegwerken nu ik toch energie heb ;).

fijne avond! x

ps; BIJNA WEEKEND! YES YES YES

Deel Deze Pagina