Hoi lieve meiden! Hoe gaat het met iedereen? @mopsie: morgen nod! Spannend!!! Ga je morgen testen? Of wacht je wellicht nog even tot t weekend? @snuups: wat fijn dat je je zo goed voelt! Lekker gebruik van maken en die mannen.... Als ze ziek zijn zijn ze zoooo zielig! Uche uche ik hen zo'n pijhijn!!! Hihihi! Moet zeggen dat die can mij nooit ziek is, los van die kanker natuurlijk in aug. Merk wel dat hij daar nog heel erg moe van is soms, maat soms denk ik ook: kom op! Van dingen ondernemen krijg je ook weer meer energie. @hier: vandaag een bleuuh dag. Voel me alsof ik griep ga krijgen, beetje weeïg, geen honger, beetje hoofdpijn, moe, moeite met concentreren... Maar of dat verband houdt met een evt zwangerschap durf ik niet te zeggen. Ik heb ff een weerstands dipje, dus dat ik iets oppik is niet gek. Vandaag ook gehoord dat het echt heel erg slecht gaat tussen mijn moeder en stiefvader. M'n moeder is er een week tussenuit en het blijkt nu toch dat mijn stiefpa hoogstwaarschijnlijk vreemd gaat met die (ex)vriendin van mijn moeder. (had ik een tijdje geleden hier al over verteld toch?) haar man blijkt nu ook sinds dit weekend bij dr weg te zijn, dus er zal echt wel meer zijn tussen mijn stiefpa en haar. Drama dus! Dikke kans dat m'n moeder dus weer gaat scheiden. Niet iets waar je op zit te wachten als je 56 bent... En voor mezelf ook niet leuk. Balen dus! Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ik me zo prut voel. Had ik trouwens hier gehoord dat een van de zwangeren dacht dat ze een schimmelinfectie had voor ze wist dat ze zwanger was? Ik heb sinds twee dagen veel meer afscheiding (ruikt niet anders ofzo) maar heb ook af en toe een licht schraal/ geïrriteerd gevoel down there. Terwijl het al een jaar of twee terug is dat ik voor t laatst een schimmelinfectie had. Vaag! Nou ik ga lekker in bed duiken, hopen dat deze dag snel voorbij is!
@wolkje, wat erg voor je moeder als je stiefvader daadwerkelijk vreemd gaat! Verschrikkelijk! vanochtend een zwangerschapstestje er tegenaan gegooid en dat bevestigde eigenlijk al wat ik dacht, niet zwanger. Hij bleef omowit. Nu vanavond begint m'n ongi door te komen, wat roze afscheiding, dus morgenvroeg zal het wel helemaal doorzetten (daar kan ik de klok op gelijk zetten helaas), wordt ronde 6 dus.. Hoe doen jullie dat niet-zwangeren? Proberen los te laten en niet te denken nadat je sex hebt gehad, zou het lukken, zouden de zaadjes de goede kant op zwemmen? Ik vind het zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn.. Hebben jullie tips om die gedachten uit te bannen? Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op.. truste ladies..
@wolkje; dat was ik! Ik had op het begin blaasontsteking en nierstenen. En daar had ik toen medicijnen voor gekregen. Een van de bijwerkingen was een gistinfectie. Toen ik ging googlen stond dat je dat kon hebben aan het begin van je zwangerschap. Dus of het toeval was weet ik niet, maar ik had het wel! Balen joh van je moeder. Geloof dat ik het stukje gemist heb. Maar shit joh! Hoop dat ze even een 'time out' nemen en alsnog beseffen dat ze van elkaar houden en samen blijven. @mopsie; balen! Is je ongie doorgezet? Een omo test hoeft niets te betekenen hè, wil je geen valse hoop geven, maar ik testte ook pas ander halve week na NOD positief. Ik duim nog even, tot we definitief antwoord hebben . Het ongesteld worden is voor mij nooit echt een triest moment geweest. Leuk vond ik het niet, maar had met mezelf afgesproken dat als ik echt zou moeten brullen dat we dan al te ver gingen. Meestal is het moment dat je 'opgeeft', het moment dat je ineens zwanger bent. Ik had bedacht dat als het weer niet zou lukken, m'n vriend een vruchtbaarheidstest moest gaan doen en opeens bingo! Hoop dat het snel lukt! Vandaag nog even werken, bluhh! Bijna weekend!!! Fijne dag! x
Haha snuups hij gaat lekker! Maar heb m binnen nu! Alleen gingen mn hersenen even op hol dus lees m morgen als ik thuis ben even goed en kan ik eens proberen te berekenen. Heel erg bedankt! Is me nu wel een stukkie duideijker! Ik vind t gewoon zo een ingewikkeld gedoe. Zal blij zijn als we dit stukkie achter de rug hebben!
Hoi meiden, @mopsie hé jammer weer meid voelde je je erg rot? Succes gewenst in ronde 6!!! @snuups: Fijn dat het allemaal goed was in Rotterdam. Toch altijd super spannend. Ik ga ook vroeg naar bed maar slaap snachts voor geen meter. Overdag heb ik daar gelukkig niet zo'n last van maar tegen een uur of 19:00/20:00 stort ik in. Ik kan ook heel slecht tegen als mijn man ziek is hahah... @wolkje spannend meid nog 5 dagen en dan horen we of die mw gelijk heeft. Ben benieuwd wanneer je gaat testen. Sterkte met je griepje, ik hoop dat het meevalt. En sneu voor je moeder dit zijn geen leuke situaties. @S of K als je dit leest, geef eens een teken @druufje: dokter zei wel dat de stress niet meteen negatieve effecten heeft op de baby. Er zijn mensen die veel ergere dingen doen met hun lichaam en die krijgen ook een gezond kind. Je kind zit goed verpakt in vruchtwater dus die zal het niet zo merken. Er is wel bij mij een knop omgegaan toen de dokter zei dat dit juist een tijd moet zijn dat we van de zwangerschap moeten genieten en ook toen hij zei dat ik nu niet alleen de verantwoording had voor mijzelf maar ook voor de beep in mn buik en dat ze dat best mogen weten dacht ik ja dat is ook zo! @hier: Thanks voor de support en de lieve woorden. Ik heb nog geen contact opgenomen met maatschapelijk werk en kijk het nog even aan, de woorden van dok hebben ook wel wat met me gedaan. Laatste week MvM ook wel weer fijn hoor. Verder voel ik me ook energiek. Wolkje: 17 nov NOD - Ronde 4 Sabine: 25 nov NOD - Ronde 4 Druufje: Zwanger - Ronde 3 - 21 april uitgerekend (meisje) Mopsie83: ? NOD - Ronde 6 Sher: 28 nov NOD - Ronde 6 Snuups; zwanger - ronde 13 (?) - 14 juni uitgerekend Reza: Zwanger - ronde 2 - 3 mei uitgerekend. Op naar nog meer rose meiden!! Ik ga ff filmpje kijken. Fijn weekend!
Goedemorgen meiden! Ik werd vanmorgen wakker en voelde me echt mega prut. Even een testje gedaan.... Zie een streepje!!!! Heel licht, maar hij zit er! Zit nog 3 dagen voor nod, dus het is ook nog wel erg vroeg! Durf t nog niet te geloven... Even afwachten tot donderdag nog!! Zal vanmiddag een fotootje plaatsen!
@wolkje, wat leuk! en wat spannend! Volgens mij mag ik jou alvast voorzichtig feliciteren! Ben benieuwd naar de foto!
hoi meiden, hier istie dan: het streepje! zien jullie m ook? of ben ik misschien toch scheel? in het echt iestie donkerder, maar krijg m niet echt goed op de foto.
Ik zie inderdaad een heel licht streepje! Voorzichtig feliciteer ik je alvast en ik duim voor een alsmaar donker wordende streep en een plakbaby!
Ohhh wolkje! Ik zie het ook! Spannend! Probeer over een paar daagjes nog een digitale! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zag in het lijstje dat er iemand in april, mei en juni is uitgerekend dus er nog een juli baby nodig! Spannendddd!!
Als het echt zo is sta ik op 26 juli! Blijf de komende dagen gewoon elke dag lekker testen, heb er nog genoeg liggen! En dan zaterdag een digitale denk ik!
Aaaaaah wolkje! Ik zie m ook! En een streep is een streep! Weet je nog dat die eerste van mij ook superlicht was en toen zeiden jullie dat ook! ik denk toch echt wel een gefeliciteerd!!! Superblij voor je! Ben benieuwd naar donderdag!
@druufje hoe is het met jou? Kun je het kindje al voelen? dat zal 1 dezer dagen ook wel komen. enne ben je nog gaan zwemmen
dank dank dames! Maar ik ga pas echt juichen als ze positief blijven! maar t voelt goed! @poppenkop: al een tijdje niet meer gezien hier! hoe gaat het met je? verder alles goed met alle dames hier?