Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    snuups: hoe is het trouwens met je? en met de hele situatie met je schoonbroer en zus?

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend Wolkje, ik heb er ook een goed gevoel voor je.

Ik ben begonnen met clomid, dit moet een eisprong opwekken. Ik moet daarom de aankomende weken elke week in het ziekenhuis melden. Er wordt elke week gekeken hoe t er voor staat en bloedgeprikt.
    Als het goed is heb ik deze week m'n eisprong.
    Het gaat wel oké, beetje last van moodswings en leuk is allemaal anders, maar ik hou ons doel voor ogen en dat is zwanger worden en daar heb ik t voor over.

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @poppenkop: ik kan me voorstellen dat het niet de leukste manier is om zwanger te worden! Maar het einddoel telt: zwanger zijn! Komt vast goed meid!
    En als je dan nu een eisprong hebt, moet je dan verplicht klussen ofzo? Of wordt je geïnsemineerd? (ik weet er verder niks van hoor, dus weet niet of dit een stomme vraag is :))
    Collega van me kreeg ook dit soort medicijnen en toen was het heel snel raak!
    Ik duim voor je!

@hier: net weer een testje gedaan en het streepje is alweer ietsiepietsie donkerder! Blijf nog lekker een paar dagen testen!

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Is geen stomme vraag hoor :)!
    Gelukkig mogen we het wel op de normale manier verwekken, maar wel verplicht aan de klus.
    Hoop dat deze "rompslomp" maar 1 cyclus nodig zal zijn :).

Joehoe! Je test wordt donkerder! Ben blij voor je meid!

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ga voor je duimen meid!

ik ben vandaag nog maar fijn een dagje thuis gebleven, ben echt nog niet fit. lig nu lekker op de bank en ga dalijk lekker Harry Potter kijken, maar t beste maken van ziek zijn!

en af en toe lekker naar de testjes kijken :)

6. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @wolkje: ik zie ook echt een streepje! Wat fijn! Gefeliciteerd! En wat een mooie tijd om dan uitgerekend te zijn, lekker in de zomer met verlof! :)

7. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @wolkje; spannend joh! ik heb goede hoop voor je :D!

@poppenkop; jammer dat het zo moet, maar als het dan toch bingo kan zijn, zou toch super mooi wezen! weten ze op je werk al van je plannen/situatie? Hoe regel je het met je werk? Hebben ze een beetje begrip?

@hier; ben nog steeds elke dag doodmoe. lekker op tijd naar bed en verder valt er weinig aan te doen. heb wel een stuk minder eetlust. zaterdag had ik zelfs helemaal geen trek en ik maakte me stiekem een beetje zorgen. ik voelde me zoiezo niet lekker en dan nog de gedachte dat er iets mis zou kunnen zijn helpt natuurlijk ook niet. vrijdag hebben we weer een echo, dus het is afwachten.
    van de 'schoonkant' hoor ik helemaal niets! geen eens mooi weer praatjes. vind het heel raar, maargoed. ben er ook een klein beetje klaar mee .. mn vriend zette me weer even in de realiteit en zei dat ik er veel een veel te veel mee bezig was. is ook. ik maak me bekant drukker als zij. heb besloten even 'afstand' te nemen en kijken wat hun zouden doen. nou, niets dus. ze zouden binnen 2 weken iets van die punctie horen, dus als ik maandag niets heb gehoord ga ik polshoogte nemen. misschien zijn hun ook wel klaar met mij, na die preek van laatst. agh, ik weet het ook even niet. als er nood aan de man is weten ze me gauw genoeg te vinden. geen bericht is goed bericht zeggen ze toch?

vandaag heel de dag cursus gehad voor mn werk. doodsaai natuuk! helemaal gesloopt. ik ga lekker op de bank hangen, gtst en oh oh cherso kijken (dat vind ik toch zo hillarisch) en dan lekker naar mn bedje!

fijne avond! x

8. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    ik heb trouwens kaartjes besteld voor de huishoudbeurs, daar staat ook de negenmaandenbeurs. heb een linkje voor 2 kaartjes voor de prijs van 1, voor de liefhebbers;

Huishoudbeurs | 2=1=_

je moet wel uiterlijk morgen bestellen!

x

9. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    @poppenkop spannend joh.. Is niet makkelijk he als t zo moet gaan. Merk t bij mn zus ook met die ivf. Het is natuurlijk superfijn dat het allemaal mogelijk is maar je hoopt natuurlijk altijd dat t gewoon op de 'natuurlijke' manier gaat! Ik ga voor je duimen!

@wolkje wanneer ga je nog x teste??? spannend hoor.. Ik denk dat dit m is!

@snuups jeetje zeg dat is ook lastig hoor! Wel knap van je dat je afstand hebt genomen, zal wel heel moeilijk zijn omdat jij toch het beste voor hebt met de kleine man. Moeilijke situatie.

@reza het gaat goed hoor! Heb de baby 1 x gevoeld... Was heeeel leuk en speciaal en nu zit ik elke avond netjes met mn handen op mn buik vol concentratie te voelen of ik wat voel bewegen in mn buik. maar sinds toen niks meer. Verloskundige zei dat t heel normaal was want ze zit heel diep nog weggekropen. Haar hartslag was ook effe goed zoeken. Dus ze zit beetje weggekropen en ze zou nu steeds wat hoger komen te zitten dus hoop zo dat ik snel weer wat voel!
    Ik ben niet meer wezen zwemmen. Mn vriendin dr badpak was te klein dus nu heb ze een nieuwe en nu gaan we donderdagavond naar zwangerschapszwemmen dus ben benieuwd!! Hoe is het met jou?

xxx

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @snuups: vaag dat je niks meer hoort... maar inderdaad: goed om afstand te nemen. je kunt de dingen niet voor ze blijven regelen. jullie hebben al voor hun kleintje gezorgd, dat is al een super opoffering van jullie geweest! Laatst had je m nog een nachtje toch? is hij daarna weer gewoon naar huis gegaan?

en je moet ook aan jezelf en je beeb letten hoor! dat gaat nu toch echt voor! fijn dat je snel weer eene cho hebt, dan is je bezorgde gevoel misschien weg!

@ druufje: wat bijzonder dat je de kleine al gevoeld hebt! lijkt me heel speciaal!

@ hier, vanmorgen weer een testje gedaan: weer een streepje! Ik blijf gewoon vrolijk doortesten hoor :) heb nu ook steeds zoiets va": Oeh! ik ben zwanger! en dan moet ik stiekem giechelen :)
    mn vriend en ik hebben ook al een "werktitel" bedacht voor de kleine: "Kromo" naar Kromowidjojo, de zwemster. vonden we wel grappig :) eerst vond ik kromo een beetje gekke naam, maar ben er al wel aan gehecht nu :) hebben jullie ook al een naam voor de buikbaby?
    we willen trouwens niet weten wat het wordt....

oh en nieuwe foto in mn album van testje van vanmorgen!

11. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Hoorde jullie die krak? Dat was mn klomp die brak, of eerder m'n hart..

Belde net m'n schoonzusje. Ik vroeg of ze nog was gehoord hadden van het ziekenhuis. 'ja' zei ze.. Ik zei ohh, jammer dat je dan zelf niet even belt, wat zeiden ze? Zegt ze; ja euhh, je hoeft toch niet alles te weten?

Ik heb zonder iets te zeggen opgehangen. Ik ben even in de war. Ben gewoon beduusd, of flabber gasted of weet ik het wat. Wat een idioot tering wijf is dat zeg (sorry voor mijn woorden). Ik heb bijna altijd wel een antwoord terug op iets, maar nou ff niet.

Dat ze het bekijken!!

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jemig Snuups wat een peststreek! Logisch dat je pissed bent.
    Poeh dan moet je ook engelen geduld hebben.
    Die slechte eetlust had ik ook! Komt als het goed is vanzelf weer goed. Nu lust ik alles weer en geloof ik eet veel!!

@wolkje leuk dat jullie het ook niet willen weten!! De onze heet b.o.b. Baby on board :)

@Druufje ik voel soms wel wat maar of dat bob is?? Maar hoor wel vaker hoor dat er zomaar weer wat dagen of weken tussen kan zitten voor je weer wat voelt.

Meiden ik hou t even kort. Lig op bed en tik op m'n phone :(

Trusten all!

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    @snuups, wat een k.u.t streek zeg!! Snap je reactie heel goed!!

Hier wat doorzichtige afscheiding gisteren en al vanaf maandag steekjes, krampjes in onderbuik.. Mijn ontlasting is niet wat het geweest is.. Normaal twee keer per dag, nu soms een dag niets.. Verder pijn in onderrug en trekt in mijn bil en benen die vermoeid zijn.. Who knows!! :)

Slaap lekker!!

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen meiden!

@ snuups: wat een klotestreek! Je mag wel alles voor ze regelen maar als jij dan interesse toont... Wat een achterlijke mensen. Lekker laten zitten als ik jullie was! Volgende keer als zij bellen gewoon niet toehappen, laat ze het maar lekker zelf uitzoeken!

@sabinew: spannend! Hoeveel dagen tot nod?

@hier: ik was gisteravond zo beroerd!! Ik kwam thuis van werk, ben op de bank gaan liggen en werd steeds misselijker. Avondeten kreeg ik drie happen in anderhalf uur weg en een mandarijntje. Heb niet hoeven overgeven maar voel me steeds alsof ik dat bijna moet. Kotsmisselijk naar bed gegaan. Vanmorgen om half 6 klaarwakker, kon niet meer slapen. Nu weer kotsmisselijk! Moet vandaag eigenlijk naar m'n hoofdkantoor maar dat is een reis van bijna twee uur enkele reis. Normaal rijd ik met een collega mee, maar die is vandaag vrij. Durf het hele stuk gewoon niet te rijden zoals ik me nu voel... Werk dus maar thuis vandaag. Deze week kom ik er nog wel mee weg omdat ik al ziek thuis was maandag en dinsdag, maar ben zo bang dat ik zo misselijk blijf de hele tijd!!

Hoe doen jullie dat? Ik heb het nu pa voor de tweede dag maar en nu al bang dat dit de eerste twaalf weken blijft!!
    Wil verder niet zeuren hoor, want ben heel blij! Maar toch...

Goede nieuws: ik heb eindelijk m'n knaller te pakken! 1 dag na nod eindelijk een dikke vette streep en hij kwam gelijk met de controlestreep! Joepie!!

15. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @wolkje probeer toch te zorgen dat je maag gevuld blijft.
    Dus crackers, ontbijtkoek. Ook al ben je misselijk met kleine hapjes beginnen dan voelde ik het rustig naar de achtergrond verdwijnen.
    Ik ben niet zo heel misselijk geweest ook hoor mijn piek was wel tussen 7 en 11 weken. Na 11 weken voelde ik het minder worden en na week 12 was het helemaal weg.
    Maar mijn tip is dus echt blijven eten van kleine porties.

@Sabine spannend meid! Ben ook benieuwd over hoeveel dagen je mag testen.

16. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Als ik uitga van 28 dagen dan over 3 dagen en als ik uitga van 33 dagen dan over 8 dagen.. Ik voel vanalles.. Maar houd me lichaam me voor gek? Het zou kunnen!

17. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wanneer zouden jullie testen als jullie mij waren?
    De ene keer heb ik een cyclus van 33 dagen en de andere keer van 28..

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik zou persoonlijk van de langste cyclus uitgaan. Dus 33 dagen.
    Maar als je echt niet meer kunt wachten kun je ook over 3 dagen testen :)

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Sabine!
    Ik zou halverwege tussen die twee gaan zitten als je je niet meer in kunt houden :) ik heb drie dagen voor nog heel licht positief getest al, dus je weet maar nooit!

20. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Okee dan! Ik ben deze week vrij dus de testdrang zou wel erg groot zijn.. Dat word testen inslaan! Hahaha :)

Deel Deze Pagina