Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @wolkje; super gefeliciteerd meid! echt super leuk! als ik je een tip mag geven .. als je naar de huisarts gaat, dan moet je net doen alsof je niet weet hoelang je zwanger bent. dan mag je lekker gelijk voor een echo! als ik dat van te voren had geweten, had ik ook net alsof gedaan. nu moest ik 3 weken wachten ofzo..

met mn schoonzusje ben ik helemaal klaar. dat ze het weet niet wat krijgen. vind het heel moeilijk voor de kleine jongen, maar met zulke ouders .. wordt het voor hem even onmogelijk gemaakt.

vandaag weer voor een echo geweest! gelukkig was alles goed, voor zover ze kan zien dan :). 'het' was zich weer lekker aan het uitsloven. wiebelen en zwaaien. echt leuk! ik zal 2 foto's plaatsen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54460-albums7983-picture47348.jpg

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54460-albums7983-picture47349.jpg

nu ben ik helemaal gesloopt en kapot. dus ga heerlijk in de douche zitten met mn krukje (ohhh, ik hou er van! haha) en lekker op de bank hangen!

fijn weekend meiden! x

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @snuups: wat een mooie echo's weer! gaaf hoor!
    Ik heb uiteindelijk gisteren de vk maar vast gebeld, vond het veel te leuk om vast te doen. 14 dec de eerrste echo en de 19e intake. ze zei wel dat ik ietsjes eerder mocht omdat ze wel dacht dat het ivm met de mk wel fijn zou zijn zo snel mogelijk te kunnen zien of alles goed was. anders had ik bijv pas een week later gekund en dan tegelijk met de intake. mag nu dus op precies 8 wkn. spannend! maar nog wel lang wachten... wel eng dus!
    maar je tip komt dus net te laat, shit! volgende keer doe ik dat zeker ;)

hier wel een goede dag gehad, voel me goed en ben niet meer zo misselijk geweest. merk nu wel dat ik aan het einde van de dag wat lichte krampjes heb, van die soort ongi krampjes. weet dat dat erbij hoort, maar vind het stiekem wel een beetje eng. ik hoop gewoon maar dat alles goed is en blijft gaan. gaan we maar gewoon van uit!

fijn weekend meiden!

3. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Vanmorgen een testje gedaan.. Kon het niet laten.. Omo wit.. Ik word denk ik meteen gestraft voor mijn ongeduldigheid.. Kotsmisselijk en t gevoel dat ik ongie ga worden.. :(

4. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wat is het hier toch stilletjes.. :(

Hier nog geen ongie :)

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    spannend Sabine zal het toch nog raak zijn?
    Misschien toch te vroeg getest gister?
    Mijn test was 3 dagen voor Nod ook omowit.
    Pas na 3 dagen had ik opnieuw getest en toen een heel licht streepje.

6. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga het vol proberen te houden tot vrijdag denk ik.. Of ik moet ongie worden.. Vind het wel heel spannend hoor :p

7. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Balen Sabine van je witte test. Er is nog hoop! Ik testte pas 1,5 week na NOD positief. Geen bloed, hou moed ;). Succes!

8. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Uuuh volhouden tot vrijdag is niet gelukt :p
    Vanmorgen een testje gedaan want voel me zo zwanger !! Zelfs mijn man zei misschien heb je wel een beebje in je buik.. Nou die zegt zo'n dingen niet gauw, geloof me..
    Uitslag test: OMO WIT !!!! :mad: Ik snap er niks van !! Houd mijn lijf me dan zoooo voor de gek?

Symptomen:
    - Maagzuur
    - Misselijkheid met vlagen
    - Puisten !!!
    - Met vlagen pijnlijke borsten (vooral 's nachts)
    - Raar gevoel in onderbuik (steekjes, krampjes, bubbeltjes)
    - Honger maar eigenlijk ook weer niet..
    - Hoofdpijn..

We wachten af.. Geen bloed is goed toch? :)

Hoe is het met jullie ??? :D

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Sabine,
    Wat kan je lichaam gek zijn hè! Welke testen gebruik je? Het kan schelen in de gevoeligheid dat je wellicht nog niet posi test. Maar je lichaam kan zich zo vreemd gedragen soms.... Ik hoop wel voor je dat het raak is! Zou super leuk zijn!

Hier gaat het goed, ben wel erg moe en af en toe misselijk, maar dat is vaak 's avonds vooral. Hoop dat dat niet veel erger gaat worden, want lekker is het niet. Gelukkig nog niet over gegeven dus dat is fijn. Borsten doen echt enorm pijn! Twee blauwe plekken!
    Verder zwelt mijn buik savonds enorm op, darmen gaan als een dolle tekeer! Savonds een mega buik, 's ochtends gaat dat weer weg, maar broeken beginnen al wel strak te zitten! Weet iemand of dit weer wegtrekt, zo'n darmenbuikje of blijft dit zo tot de buik verder groeit door de beeb? Want dan pas ik dalijk al nergens meer in, haha!

Hoe gaat het verder met alle dames!
    Kimmetjuh/Samantha: leef je nog??

10. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Wolkje; ik gebruik kruidvat 2 voor 5, anders word het een duur grapje voor mensen zoals ik.. hahaha !! TESTDRANG !! ;)

11. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    hey meiden hoe is het hier?

@Sabine heb je de testdrang een beetje onder controle en heb je nog nieuws? :)

@Wolkje:
    Ik heb vanaf het begin af aan een darmenbuik gehad en eigenlijk heb ik vrij snel een positiebroek gekocht gewoon omdat ik anders aan het eind van de dag echt een krampenbuik had.
    Deze wisselde ik af met broeken met elastiekjes.
    Die buik is eigenlijk nooit meer helemaal weggegaan totdat mn baarmoeder er in de plaats voor kwam.
    Nu heb ik afgelopen dinsdag lekker inkopen gedaan bij de prenatal en zelfs van die walgelijke onderbroeken gekocht.
    Je moet er wat voor over hebben maar sexy is het niet ;)

@hier:
    Ik ben gister weer bij de gyn geweest en die heeft even gevoeld aan mn baarmoeder en hartje geluisterd, alles was goed.
    Wel een lage bloeddruk van 110/50 maar beter laag als hoog.
    En ik moet mn bloed controleren op voldoende bloedplaatjes vanwege trombosegevaar.
    Ik was wel hevig teleurgesteld dat ik geen echo kreeg keek er zo naar uit om bobje weer even te bewonderen.
    Over 2 weken een pretecho dus nog even afwachten.

Hoe is het met de overige dames?

12. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Reza, wat jammer dat je geen echo kreeg!

Ik heb vanmorgen weer getest maar kei negatief !! Witter kan niet !! Ik word er kierewiet van.. Fijn als je vakantie hebt.. kan je er lekker veel aan denken.. En als ik er even niet aan denk dan herinneren mijn borsten me er wel weer even aan met flinke pijnscheuten.. :(
    Het enige wat ik kan is afwachten..

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden!
    Reza: wat fijn dat alles goed ging bij de vk! Jammer van de echo, nog even geduld dan... Ik ben ook al aan het aftellen voor mijn eerste echo: spannend!!! 14 dec mogen we :)

Sabine: balen dat je nog steeds niks weet! Wat klote!! En dat je borsten maar zeer blijven doen is wel apart.... Op welke dag zit je nu? Want je bent best regelmatig, dus echt veel later dan anders nu. Ben je al naar de dokter geweest?

Hier gaat alles goed. Ben heeeeel erg moe en m'n Boobs doen zo'n pijn! Maar verder voel ik me goed, dus niks te klagen. Nog steeds wat last van een schimmelinfectie volgens mij. Morgen eens naar de ha.
    Buikje is er wel echt, smorgens wel minde dan savonds, maar hij zit er echt. Vreemde gewaarwording! Dit weekend eens een foto maken en gaan wegen, ga ik dat eens bijhouden :)

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wolkje; Ik ben 24 oktober ongesteld geworden tot 28 oktober
    Dus dan zit ik nu op dag 32 toch ??

Dus als ik mijn 33 dagen cyclus aanhoud kan ik morgen testen.. Maar ik heb vanmorgen getest en hij kon niet witter.. Raar ding dat lichaam he..

Die eerste twee cyclussen was ontpillen (33)

15. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Sabine: vervelend zeg wel signalen maar geen positieve test. Wil je ontmoedigen maar ontpillen kan wel een jaar duren. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat dit dit niet is en je hartstikke zwanger bent.

Hier te horen gekregen dat de clomid niet z'n werk doet :(. Met andere woorden, alsnog geen eisprong. Ik ben zo teleurgesteld, verdrietig en voel me machteloos! Even tot volgende week aankijken of er ontrekkings bloeding gaat plaatsvinden en waarschijnlijk door met een hogere dosis.
    Wordt weer vervolgd......

16. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @poppenkop jeetje wat een teleurstelling meid!
    zit je al in de medische molen en dan werkt het ook nog eens niet naar behoren. Hopelijk slaat de zwaardere dosis dan wel aan.
    Heb je veel last van bijverschijnselen van de Clomid?

17. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    @poppenkop; dat is even ontzettend balen zeg! Hopen dat het zijn werk nog gaat doen en anders de hogere dosis! Mocht dat ook niet werken is er dan nog een mogelijkheid?

@Sabine; balen van al die witte testen. Als je collega's na je vakantie vragen 'en wat heb je allemaal gedaan?' ohh zeg je dan. Alleen naar zwangerschapstesten haha. Hopen dat je er dan achteraan kan zeggen dat je ook een positieve hebt gekregen!

Wij gaan vanavond om een kinderwagen haha. M'n vriend zei vanochtend; leuk hè, vanavond om je nieuwe auto. Hahaha.
    M'n humeur is niet alles de laatste dagen. Gister zei die 'Jezus, dit is de laatste keer dat we zwanger zijn hoor, dat humeur van jou' haha. Het kwam er super geinig uit en hij bedoelde het niet vervelend dus moest er erg hard om lachen.
    Mijn moeder was m'n schoonzusje tegengekomen. Na een preek gegeven te hebben vroeg ze wat het ziekenhuis had gezegd. Punctie was positief, geen verdere afwijkingen. Ze moesten een nieuwe afspraak maken voor hoe of wat verder met die darmen. Ik hou me dr buiten. Ze hebben me 100x gebeld, maar ik neem niet op. Ben nog steeds kwaad. Ze weten waar m'n huis woont, dus een excuus komen ze maar recht in m'n gezicht vertellen. Tot die tijd kunnen ze het bekijken. Ik had het niet verwacht, maar het geeft me toch een hoop rust zo!
    We moeten morgen een weekendje weg met de familie, hun gaan ook mee. Ben heel benieuwd! Ik ga iig in de negeerfase. Ik kan het gelukkig wel op zo'n manier dat het voor de rest niet opvalt of vervelend is.

Nu douchen en naar het werk, echt geen zin!! Fijne dag! x

18. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @snuups; whahaha zoiets.. Ik krijg er beelden bij.. Ik op de badkamer bedolven onder de testen hahaha!!

Wat vervelend dat hun ook mee gaan dat weekend.. Ik zou dat niet kunnen.. Succes ermee!!

Grappig die nieuwe auto, wel met kinderslot hè?! ;)

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Pfff.. vandaag dag 34.. jullie zullen er om moeten lachen maar wederom een testje gedaan.. NIETS !! Ik snap er echt niets meer van..
    Ik test s ochtends met mijn eerste urine maar ik drink wel veel s avonds omdat ik zoooo dorstig ben de laatste dagen.. En ik test met KV 2v5.. Gelukkig, anders was ik nu failliet geweest :p Wat denken jullie ?? Een ander moment van de dag? Andere test? Gewoon afwachten? (nouja gewoon?:p)

@Snuups; en is de cabrio aangeschaft ?? :D

20. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Oh en hoe gaat het weekendje?? Hopelijk een beetje soepel??

Deel Deze Pagina