Nog 10 te gaan...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha2106, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @Sabine ik doe niet lachen hoor begrijp de wanhoop om het maar even een woord te geven.
    Dat je dorstig bent is wel een goed teken. Maar je test momenten zijn gewoon prima!
    Nog maar even afwachten meid meer kun je helaas niet doen ben ik bang. :(

2. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Je mag best lachen hoor Reza, moet ik stiekem zelf ook een beetje.. Zit nu op dag 35.. Vanmorgen negatief.. Ik denk dat ik toch ongie ga worden terwijl het niet zo voelt.. Of al die symptomen kwamen door mijn veel te late eisprong?? Als het dan zo moet zijn dan laat maar komen die handel, kunnen we tenminste weer klussen :):p

3. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    hoi meiden!

ons weekendje was echt super leuk! stiekem had ik helemaaaaaaal geen zin, maar toen we er eenmaal waren was het echt leuk! we zaten in een soort bed and breakfast. en luxe dat het was, LUXE! niet normaal!! wij hadden een slaapkamer, nou die was zo groot als onze woonkamer thuis haha. en een mooie badkamer! ik ben verwend want wij hebben thuis een stortdouche en die was daar niet, maartoch, super mooi was ie wel!

ik heb ze compleet links laten liggen! denk niet dat iemand er hinder van heeft gehad. zij zei niks tegen mij en ik niks tegen hun, dus ik hoefde ook niet geen antwoord te geven of kortaf te doen ofzo. mn vriend heeft wel gewoon met zn broertje gepraat, moet hij zelf weten, vind ik helemaal prima zolang hij maar niks van mij verwacht.

ben nu lekker koekjes aan het bakken en mn vriend is de auto´s aan het wassen, lekker burgerlijk! ik hou er van!

sabine al nieuws?

hoe is het met de rest?

fijne zondag nog! x

4. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Wat fijn dat het goed ging en je zo genoten hebt!

Zijn jullie nog geslaagd voor een kinderwagen?

Hier nog geen verandering..

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden!
    Ik ben t weekend even offline geweest, druk geweest! Maar wel met allemaal leuke dingen!
    Ben zaterdag met twee vriendinnen wezen winkelen in den Bosch en daar een high tea gedaan, dat had ik voor m'n verjaardag gekregen nog, erg gezellig!
    Wel grappig want zij weten nog van niks en ik moest echt even een nieuwe bh, m'n borsten doen zon pijn dat die beugels flink knellen. Dus toen m'n vriendinnen een bepaalde winkel in gingen, ik snel de hunkemoller in en tegen dat vrouwtje gezegd: ja ik ben met zwanger en wil even opgemeten worden maar m'n vriendinnen zijn in de winkel hiernaast en weten nog van niks :)
    Dus snel opgemeten en een bh aangemeten gekregen, man: een verademing!!! Heerlijk! Niet eens een maat groter maar gewoon een model met wijdere cups en heerlijk zacht. Super! Dus ik ben blij :) en dat terwijl ik maar een b-tje heb, dus niet eens mega jetsers, maar pijn doen ze echt enorm!

Zaterdag avond bij vrienden in Amsterdam gaan eten, was ook super! En gisteren ben ik lekker met m'n moeder op pad geweest naar Utrecht, zijn naar de musical Miss Saigon geweest, ook nog voor m'n verjaardag. Super mooie musical, heftig verhaal en heel indrukwekkend.
    Verder heb ik t goede nieuws gisteren aan m'n moeder verteld! We gingen van tevoren lekker lunchen en heb toen gezegd: kijk mam, ik wil je nog een leuke foto laten zien! En toen liet ik haar de foto van de test zien op m'n telefoon! Het uurde even voordat t kwartje viel, wan ik had haar maar gezegd dat ik ongesteld was geworden, ze wist nl m'n cyclus. Maar ze wad helemaal blij en gelukkig en moet bijna huilen. Ook helemaal trots dat ze de eerste was die het weet. Komend weekend gaan we t mijn stiefvader ook vertellen (heb hemet surpise dus ga iets in het gedichtje zetten, doen trouwens maar surprise met z'n 4tjes) en zaterdag voor de Sint bij m'n schoonouders vertellen we het tegen hen. Leuk leuk :)

Dus een druk weekend gehad, maar wel erg leuk! Alleen ben ik nu echt kapot! En op het werk is het niet leuk druk nu, dus ik ben er echt even klaar mee. Net m'n laatste vrije dagen ingepland, komende vrijdag een dag vrij en de twee weken er na een middag en voor de kerst nog een hele dag. Heerlijk vooruitzicht!!

@ Sabine: al nieuws??

@ snuups: fijn dat t weekendje leuk was!! Weet bij jullie trouwens iedereen t al?

6. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ongie :(
    Hele bloedproppen (sorry)..

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ohh das balen Sabine...
    Hopen dat het de volgende ronde wel raak is!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè bah Sabine... Balen!!
    Maar wel fijn dat je uit de onzekerheid bent. Lekker paar dagen balen en weer op naar de volgende ronde :)
    *knuffel*

9. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het is inderdaad balen maar fijn om uit de onzekerheid te zijn! Heb wel een lange cyclus gehad.. Heb nu maar ovulatietesten besteld want ik kan er geen touw meer aan vast knopen wanneer ik mijn ei heb..

Dankjewel voor de knuffel :) Hoe is het met jullie ??

10. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Hoi meiden!

Wat raar, ik krijg geen mailtjes meer dat er hier een nieuwe reactie is gezet .. vreemd zeg!

@sabine; balen meid! al een klein beetje over de eerste teleurstelling heen? het komt goed hoor! nog even en dan zitten we hier met zn alle op de roze wolk! ik geloof er in ;).

Ik was gister precies 12 weken zwanger! mn banner klopt niet, krijg het niet voor elkaar ook! maargoed. de spannendste tijd is nu dus voorbij.. ik heb pas met 20 weken weer een echo, maar ga straksjes de VK bellen om te vragen of ik er niet nog eentje mag .. bij mn schoonzusje is het ook ontdekt bij 12 weken .. dus, wil gewoon even kijken!

bij ons weet iedereen het inderdaad al. heb het gister op facebook gezet. wat een reacties joh! had ik niet verwacht haha. ik krijg dan ook altijd van die meldingen op mn telefoon, dus het ging van pling pling pling!

vrijdag ga ik met mijn omatje om zo'n belletje aan een ketting .. weet even niet hoe het heet haha. dat wou ze graag voor ons kopen.

onze kinderwagenjacht is op niks uitgelopen. ik wou graag de quinny 2011, maar die is dus niet meer te krijgen .. omdat die stomme 2012 er al is. maar ik vind die bak van de 2012 zo foeilelijk .. dus hebben we 93284 rondjes met andere wagens gereden .. mn vriend en ik zitten echt niet op 1 lijn haha. kennen jullie het boek shopaholic en baby (moet je echt lezen, super leuk!!) nou, zo voelde ik me ook een ebetje. daar gaan de hoofdpersoon en haar man ook op jacht, 0395 rondjes .. op den duur koopt ze er 5 geloof ik. nou, ik snap dr best hahahaha.

maargoed, uiteindelijk met lege handen naar huis. wou kijken op de 2011 op internet te krijgen is. is er wel, maar ben toch een beetje bang voor een miskoop of iets, want weet nu natuurlijk niet hoe die rijdt enzo ..

miss zeurpiet gaat nog even werken haha.

fijne dag meiden!!!! xx

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Sabine het is lastig hé als je niet weet wanneer je ei is...
    Als het deze maand niet raak is bij ons ga ik ook ovulatietesten bestellen. Zou graag willen weten wanneer mij ei is, denk het wel te voelen, maar misschien is er wel helemaal geen ei!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @snuups: misschien kun je op internet outet shops zoeken? daar hebben ze juist alle oude modellen. vriendin van me heeft daar ook een nieuwe quinny maar van het jaar daarvoor gekocht. scheelt ook nog eens flink wat geld.

13. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
  14. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Nice ride Snuups! Fijn dat je wat gevonden hebt! Alleen die bak onderin lijkt mij iets te klein maar dat is net wat je zelf handig vind natuurlijk.
    Verder ziet hij er sportief uit.
    Welke kleur hebben jullie?
    Zei ik niet dat het vanaf week 11 beter zou gaan? :)
    Fijn hè het tweede trimester is energie!
    voel me ook echt fit nog hoor!
    Heb alleen last van m'n bloeddruk die erg laag is en ben daarom maandag flauw geworden maar dropje er in en toen ging het weer.

Lekker weekend! Wij gaan morgen tegen alle wetten in een kerstboom kopen :p
    Heb nu al zin om ons huisje warm en gezellig te maken voor de kerst!
    Nog mensen Sinterklaas vieren?
    Veel plezier in ieder geval het weekend!

15. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Snuups; Mooi hoor !! :)

16. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ooh haha ik zit te slapen.. Wilde ook nog ff vertellen hoe het hier is.. Hier nog steeds ongie.. :( Ik ben 1 toiletbezoek heel erg geschrokken !! Ik had een heeeeeeeeeeeele grote ''klodder'' dikke slijm echt van wel 5 bij 5 cm ongeveer !! Ik heb wel vaker bloedpropje/slijm maar deze was wel heeeeel groot..
    Ik heb ovulatietesten besteld.. Maar nu weet ik niet vanaf welke dag ik moet beginnen met testen.. Ik heb er tien.. Wanneer zou ik beginnen want ik heb dus niet echt een regelmatige cyclus tot nu toe ??

Fijn weekend girlssss !!

17. Snuups

Snuups Actief lid

18 aug 2011
    125
    0
    0
    Zeeland
    Hoi meiden!

Nog even een laat berichtje. Het beebje van m'n schoonbroertje en zusje is overleden. 3,5 weken geleden is het hartje er mee gestopt. Ze hadden vandaag een echo .. Vind het sneu voor ze, maar heb een dubbel gevoel. Broertje belde overstuur op naar m'n vriend die aan het werk was. Vriendlief belde mij en toen ben ik er meteen naar toe gegaan. Hoe kwaad ik ook was, dit moest ik doen. Ze vonden het superfijn dat ik kwam, heb zelfs excuses gehad.

Het beebje zit er nog wel in. Woensdag krijgt ze 2 pillen, en dan moet haat lichaam het af gaan stoten. Lijkt me vreselijk!

Ik heb pas met 20 weken weer een echo, maar ga toch maandag even bellen en een extra echo eisen. Gewoon voor de zekerheid..

Slaap lekker x

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Toch een schok! Maar snap je dubbele gevoel..
    Hoe dan ook is het voor hun natuurlijk kl%te!
    Goed dat je gelijk naar je broer bent toegegaan anders blijft het toch maar zitten tussen jullie.

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Dames ik ben zwanger!
    Kan het haast niet geloven! Eigenlijk helemaal nergens last van, alleen als ik iets te snel op sta, of hoest ik een steek in mijn lies heb!
    Voorgaande maanden van alles gevoeld, maar bleek niks te zijn, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg!

Bekijk bijlage 203594

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Sher wat fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd meid!
    Was je overtijd of nog voor Nod getest?
    Geniet ervan meid!

Deel Deze Pagina