Kon het niet laten om ook nog even een Clearblue te halen! Is toch mooi om ook echte te zien dat er ZWANGER staat! Bekijk bijlage 203639 @Reza wist eigenlijk niet wanneer ik het beste kon testen omdat mijn cyclus tussen de 28 en 34 dagen zat, dus heb op dag 36 getest!
Sher, proficiat! Wat een superleuk nieuws! Dus je had deze ronde helemaal geen kwaaltjes of iets dergelijks en waarschijnlijk dan ook niet gedacht dat je zwanger was? Of had je het wel aan iets gemerkt? Zo zie je maar, er is nog hoop voor de niet zwangeren, ook al voel je vrij weinig. Geniet ervan meid!
Heb alleen steekjes in de lies als ik moet niezen of snel op sta. Verder gelukkig nog nergens last van @Mopsie zie dat jij over 2 dagen kan testen, spannend! Zal voor je duimen!
Dames, net een test gedaan, maar weer negatief.. een half jaar voorbij en tot op heden zonder resultaat. Word er radeloos van, voel me echt ff k@t.. en verdrietig. Wanneer komt onze tijd nou?
Ik wou dat ik het je kon zeggen Niet leuk die teleurstelling steeds.. Hopelijk heb je straks door kerstdagen even wat anders aan je hoofd en helpt dat? Of lekker ontspannende dingen rond je ovu.. Ik heb bijv wat vaker een bad genomen..
Meid maak je geen zorgen, het komt echt wel! Zo dacht ik ook vorige maand, en zie nu mijn banner Heb er vertrouwen in!
@Sher, Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!! @mopsie, ik begrijp je gevoel.. Ik heb dat deze maand ook heel erg.. Iedereen om me heen is zwanger.. De mensen die het dichtsbij me staan.. We houden vol!
Hier precies 't zelfde, iedereen om me heen wordt binnen een poep en een scheet zwanger! Ze zeggen dat 1 op de 4 stellen verminderd vruchtbaar is, nou ik weet niet hoe ze aan dat aantal komen, in mijn omgeving lijken wij de enige ! 4 vriendinnen van mij, en dan bedoel ik goede vriendinnen, m'n zus, m'n schoonzus, 5 (!) collega's! Hoe bedoel ik word overal met m'n neus op de feiten gedrukt? Maar we blijven lachen hoor, zijn maar weinig mensen die namelijk echt begrijpen hoe 't is om in de MMM te zitten!
Dames, bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed. Ik had nog een klein btje hoop vandaag, omdat ik nog niet ongi was geworden, maar net al btje bruinverlies. Dus ongi komt eraan . We gaan gewoon door, al valt dat niet altijd mee. Voor de nietzwangeren, ik hoop dat jullie ook snel een positieve test hebben.. gelukkig kunnen we hier ons hart luchten en elkaar een btje steunen.. Fijn weekend dames.
Hoi Meiden, Hoe gaat het met iedereen? Staat de kersboom al? @Snuups: Ben je weer een beetje jezelf nu je in de tweede trimester zit? Zie je al een buikje? @druufje: Hoe gaat het ondertussen met jou? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? Heb je last van kwaaltjes en voel je de beep nog steeds lekker schoppen? @Mopsie: En bleef het bij bruinverlies of heb je nog hoop? @Sher: Hoe voel jij je? Heb je al een echo gepland? @poppenkop: Hoe gaat het nou met de Clomid? Merk je veel van de verhoging en wanneer wordt je weer getest op resultaat? Spannend meid ik duim voor je! @Sabine: Wanneer is jouw NOD? En lukt het met de ovulatietesten? @willemijntjes: Ben benieuwd hoe het met jou gaat meid. @wolkje: Hoe voel jij je ondertussen, ben je nog erg misselijk? @hier: Ik heb vandaag mijn schoonzus eindelijk weer eens gezien en gesproken na het conflict wat we hebben gehad over de mail. We hebben er niet meer over gesproken en eigenlijk was het gewoon gezellig. Merk wel dat ze niet echt over ons durven te praten en het gesprek ging dan ook meer over hun maar dat vind ik verder ok. Morgen heb ik een pretecho dus ben natuurlijk erg benieuwd hoe de kleine is gegroeid. Mijn ouders gaan dit keer mee. Zijn er nog meer meiden die ook voor een 4D echo gaan? Je hoort dat mensen het eng vinden maar je kunt je eigen kind toch niet eng vinden? Mijn buik groeit lekker en heb soms wel last van mn rug. Ik heb een lage bloeddruk en een laag HB maar verder voel ik me echt prima! De kleine begin ik ook steeds vaker en harder te voelen. Nou fijne avond!
@Reza; Wat fijn dat je het kindje voelt !! Ik ben met een vriendin mee geweest naar de 4D echo en wat was dat gaaf zeg !! Je ziet echt al heel goed hoe je kindje eruit komt te zien !! Mijn vriendin was toen wel al 27 weken.. Met de ovulatietesten lukt het wel.. Tis nie zo moeilijk he.. Heb nu drie keer een licht streepje gehad.. Ben benieuwd wanneer het een knapstreepje word.. Als ik weet wanneer mijn ei is kan ik pas bepalen wanneer mijn NOD is.. Hier staat de kerstboom !! Of beter gezeg; hier staan twee kerstbomen !! Wat is dat toch een gezellige tijd he met al die lichtjes en kaarsjes !! Ik had alleen de opa en oma's graag een kleinkind gegeven onder de boom.. maar helaas.. Misschien een nieuwjaarsgeschenk ?? Mijn vader is overleden en we steken ieder jaar een wenspijl aan met oud op nieuw.. Afgelopen keer heb ik op het wensbriefje onder andere geschreven of het dit jaar een vruchtbaar jaar mocht zijn.. Voor mijn vriendin maar ook voor ons.. Bij mijn vriendin is het uitgekomen maar voor ons nog niet.. Misschien net op de valreep ?? Ik hoop het !!
@Reza nee we hebben nog geen echo gepland! Heb 29 december intake bij de vk en dan krijg ik een doorverwijzing voor de echo, hoop dat dat dan wel een beetje snel zal zijn. Kan haast niet meer wachten!
Hoi dames! Hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag de eerste echo gehad! Helemaal geweldig! Alles was goed en het beebje is precies even oud als we dachten! 7 weken en 6 dagen. Konden heel goed een lijfje en een hoofdje onderscheiden en hebben het hartje gezien. Wat was dat mooi! Echt een van de meest geweldige momenten uit mijn leven, zo speciaal! Er groeit echt een mini mensje in me en het leeft! Er klopt een inimini hartje binnen in m'n buik... Ik ben er nog steeds helemaal van ondersteboven! Zal kijken of ik morgen of vrijdag de foto even kan posten! Verder ben ik nog steeds met vlagen beroerd. De ene dag gaat het goed, de andere dag belabberd, er is geen pijl op te trekken! Nog steeds niet over gegeven, maar gewoon kotsmisselijk. Gelukkig gaat het met werk nu wel beter, kan dan echt heel regelmatig en gestructureerd eten en dat scheelt heel veel. In het weekend slaap je uit en ben je daardoor ook meteen uit je ritme met eten en dat merk ik meteen. Verder lijkt het wel alsof ik deze week iets minder moe ben! Nog steeds heel moe hoor, maar lig nu pas om 10 uur in coma in plaats van 9 uur al! Slaap lekker dames!
Hoi meiden! Jemig wat vliegt de tijd! Wolkje, wat heerlijk meis, geniet er van! Reza, hoe was je echo en weet je wat het wordt of wil je dat niet? Hier gaat het oké. Heb een aantal dagen van zware migraine en afzien achter de rug. Ook de opvliegers zijn niet van de lucht, maar dat vind ik minder erg. Ik had er een hard hoofd in dat ik m'n ei zou krijgen ondanks de verhoging van de dosis clomid. Maar nu had ik vanochtend een onwijze temperatuurdip en vanmiddag begon de ovulatiepijn. Ik zit nu op dag 17, dus het past binnen de clomid normen. Hopelijk ga ik een verhoging zien aankomende dagen en heeft clomid nu wel z'n werk gedaan. Fingers crossed......
@Sabine en worden de strepen al donkerder? Wat heftig dat je je vader bent verloren. Waar aan is hij overleden als ik vragen mag? Bijzonder om een wenspijl in de lucht af te steken voor hem. Het jaar is nog niet om meid, dus wie weet! @Snuups/Poppenkop De echo was reuze leuk al liet de kleine zich niet goed zien. Hij was helemaal opgerold, net een rolmops. Erg knap! Een echte acrobaat. Hij heeft in ieder geval mijn voeten want bij mij is mijn tweede teen langer als mijn grote teen en dat heeft de kleine ook Ik schrijf hij maar dat is puur gemak. Wij weten namelijk nog steeds het geslacht niet. We laten het kadootje nog even ingepakt al is het soms afzien hoor. @wolkje leuk van je echo! En wat betreft de misselijkheid heel herkenbaar. Vanaf week 11/12 hield het bij mij op en had ik weer eetlust. Dus hopelijk bij jou hetzelfde en nog even volhouden dus. @Poppenkop i'll keep my fingers crossed spannend hoor! Je hebt wel goede tekenen van een ovulatie, hoe is dat nu inmiddels merk je een temp stijging? Las laatst van iemand die hetzelfde heeft en die kreeg door medicijnen een tweeling, is de kans bij jou ook groot? @hier: Volgende week weer naar de gyn voor een 20 weken echo. Dan wordt dus gekeken of alles goed gaat, wel weer spannend! Ook komt woensdag de kraamzorg langs voor een intake. Verder werd ik een paar nachten geleden snachts wakker van ritmisch geschok in mn buik bleek dat het kleintje de hik had... erg vreemd maar wel weer bijzonder. Nou de kerst kados zijn hier inmiddels allemaal binnen en liggen gezellig onder de boom. Ik ben twee dagen met kerst de sjaak wat diners betreft maar dat vind ik helemaal niet erg. Dag 1 ga ik geconfijte parelhoenbout maken met rode portsaus en aardappel/pastinaak puree. En voor dag 2 heb ik een visschotel besteld. Fijne en warme dagen gewenst voor iedereen!
Meiden !! Ik heb al twee dagen een positieve ovulatietest !!! Ik ben zo blij !!! Hahahaahaha !! Het lijkt wel of ik zwanger ben !!! Nee maar ik ben erg blij, dat betekend iig dat de testjes bij mij werken Het was ook overduidelijk.. Het begon met het bekende doorzichtige rekbare slijm, en nu voel ik gewoon mijn eisprong.. Hopelijk met een gezond eitje Gisterenavond geklust en vanavond denk ik weer, ookal zeggen ze dat zaad 48 uur nodig heeft om zich aan te vullen.. Misschien zit er nog een restje Whahahaha wat een vieze praat he !?!? Of zullen we het niet doen ?? Niet geschoten is altijd mis Letterlijk en figuurlijk in dit geval.. En hoe moet ik nu verder tellen ?? Wanneer kan ik dan testen ?? Dikke knuf van een super blije Sas Moet je nagaan hoe ik ben als ik ooit zwanger raak
@ Reza; Mijn vader is 8 jaar geleden overleden aan kanker.. Heel triest.. Mis 'm mega !! De wenspijl gaat ook dit jaar zeker de lucht in !! Wat gezellig al die cadeautjes !! Hier ligt het ook vol.. Wij zijn ook de sjaak dit jaar Nee hoor, vinden we hardstikke gezellig !! Fijne kerstdagen allemaal !! Xxx Sas