@poppenkop, hoe is t met jou? Wij zijn de enige die nog niet zwanger zijn in dit clubje volgens mij..
@Reza; kwaaltjes.. daar doe ik niet meer aan Ik voel vanalles maar ben er wel achter dat je lichaam gewoon een spelletje met je speelt.. Mijn stiekeme kwaaltjes; veel plassen, gisteren kotsmisselijk naar bed gegaan, gevoelige borsten (niet continue) kleine steekjes ennn het lijkt wel of ik een ballon onder in mijn buik heb.. Maar dat kan ook al het kerst eten zijn misschien komt het ook door het kersteten dat ik niet zo heel goed meer naar de wc kan de laatste dagen.. Maaaar verder doe ik niet kwaaltjes hahahahahaaha
Spannend Sas! Ik duim voor je! @ Reza: Over kansen zegt de gyn vrij weinig, 8 op de 10 vrouwen reageert op Clomid, ik zit misschien bij de 2 die resistent zijn. Ik hoop het beste van deze dosis, kan niet anders dan me er aan overgeven.
Ik hoop t poppenkop... Onze wens is zo groot !! Ik irriteer me vandaag aan alles en iedereen die zwanger is of wat er wat mee te maken heeft !! Zelfs aan de reclames op tv over pampers.. Zullen de hormonen wel zijn..
Heel herkenbaar hoor! Het lijkt wel of iedereen zwanger is of in het binnen een poep en een scheet wordt! Frustrerend! Weet je welke opmerking mij het meest irriteert: "Wees blij dat je al een kind hebt" Grrrrr!!!!! Tuurlijk ben ik daar heel erg blij mee! Maar een tweede mag je dan niet ook heel erg graag willen? Zo een stomme opmerking! En helemaal van mensen die er zelf meer dan 2 hebben. Of wat dacht je van: "het komt wanneer het komt". Goh....je meent het.... Of in mijn geval, "misschien moet je er niet zo mee bezig zijn". Oke, bedankt voor de tip! Krijg ik dan wel een eisprong? En ik zal doen alsof de gyn de groenteboer is waarbij ik 3 keer in de week kom.
Allemaal nog de beste wensen! Wat is het hier stil geworden hé.. Ik heb leuke feestdagen gehad alleen was wel erg moe daarna. Verder gaat alles ok ben al een beetje aan het aftellen want kan niet wachten op mn verlof. Duurt alleen nog wel even. Hoe is het verder met alle dames?
Hey dames, gelukkig nieuwjaar! Dat het voor iedereen maar een mooi, gezond en vruchtbaar jaar mag worden. Mijn nieuwjaar begon niet zo leuk, 1 Jan ongi.. Inmiddels in ronde 8 beland.. zucht.
Hee meiden, Gelukkig nieuwjaar !! Het is hier inderdaad stilletjes.. Ik ben ook mega ongesteld het nieuwe jaar ingegaan.. Ik kan wel iets vrolijkers bedenken.. Heb er echt een dag heeeeeeeeeeeeeel chagerijnig en verdrietig door in bed gelegen.. Ik was blij dat ik weer kon gaan werken.. Een beetje afleiding.. Totdat er een derde!! collega kwam vertellen dat ze zwanger was !! Ennnn ik werk in de kinderopvang bij de baby's ook nog.. Haha !! Ik hou van die kleine liefkes hoor Achjaaa we zijn weer aan de klus gegaan en deze ronde zonder ovulatietesten denk ik.. Gewoon om de dag klussen denk ik.. Of wanneer we zin hebben.. We zien het wel !! We proberen positief te blijven.. Ik zie hier ook meiden die al veeeeeeeeeeeeeeeel langer bezig zijn.. Dikke kussss
Hoi meiden! Het is hier inderdaad wat stil geworden! Ik ben ook al een tijdje niet meer langs geweest, shame on me Hoe gaat het met iedereen? alle zwangeren lekker aan het groeien en alle niet zwangeren lekker aan de klus? Ik hoop dat 2012 het jaar voor iedereen hier mag worden dat ze een mooi gezond kindje in handen kunnen houden, of natuurlijk een knalpositieve zwangerschapstest! Ik heb volgende week de tweede echo.... spannend! ben best een beetje zenuwachtig dit keer! ben benieuwd of alles goed gegroeid is enzo! dat idee heb ik zelf wel, mijn buik gaat namelijk echt wel een beetje bol staan nu.... vooral savonds ben ik echt enorm aan het worden! en er blijft ook steeds meer een buikje over s ochtends. voor de buitenwereld nog niet te zien, maar zelf zie ik het al wel. zo leuk! nu hopen dat van binnen onze Kromo ook goed groeit! binnenkort maar eens een zwangerschapsbroek kopen, denk dat dat wel fijn zit! durf dat alleen nog niet voor ik t op mn werk heb verteld omdat er dan ook echt nadruk wordt gelegd op je buikje (heb ik wel eens gelezen hier). maargoed, dat is nog maar een weekje! na de 2e echo mag de hele wereld het weten! fijne avond meiden, ik ga lekker koken!
Hoi meiden! Hoe is het met iedereen? Nog NOD ladies? Wij hadden afgelopen maandag weer een date met de VK. Ben nu 18 weken . vonden het toch wel spannend hoor. dat met mn schoonzusje heeft er toch wel ingehakt. de VK heeft ons op het hart gedrukt dat het nu tijd is om te genieten en dat de kans dat het fout gaat nog maar heeeeeeeeeeel klein is. dus dat gaan we maar proberen . de 25e hebben we de 20 weken echo. dat vind ik nog spannender! Hopen antuurlijk dat alles goed is en het geslacht! wij willen eht wel weten hoor haha Ik heb inmiddels mn verlof aangevraagd en gekregen. een jaartje yihoeee! ben helemaal te blij . mn leidinggevende trok wel wit weg en viel bekant van dr stoel. probeerde me nog even om te praten, nog es met mn vriend er over gehad, maar dat is dat we graag willen. ik wil ons poppie van 3 maanden nog niet naar een kdv brengen. ik snap dat mensen het doen, als het niet anders kan .. maar bij ons kan dat wel, dus waarom zou ik dan tegen mn gevoel in gaan? dusja, verder weinig nieuws. ik heb wel veel last van mn hormomen zeg! hebben jullie dat ook? ik loop bij alles te brullen! verschrikkelijk. normaal was ik nooit zo. de ergste dingen en ik hield het droog. en nu zit ik al te brullen bij gtst. wat een ramp hahaha ik kan zelfs brullen als ik zielige verhaaltjes lees. morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend!!! x
Dames, help! Ik heb vanochtendvroeg een test gedaan, zie foto's! Die eerste met het roze handvat, was alleen over datum (goed tot november 2011). Toen heb ik er net een van de Kruidvat gedaan. Zien jullie ook een streepje bij de bovenste en een plusje bij de Kruidvat? Wat denken jullie? Ik durf bijna niet te hopen!
Bovenste streepje zie ik, de onderste is een negatieve test, denk ik. Kruisjestest van Kruitvat is erg onbetrouwbaar, ik heb meerdere malen zo'n kruisje gehad en was toen echt niet zwanger. Ik zou morgen ochtend nog een keer testen met kruidvat 2 voor 5, voor alle zekerheid.