Leuk dat iedereen toch meteen paraat staat als we elkaar even nodig hebben ondanks dat het hier zo stilletjes is Hoe is het met alle buikjes? En met de voorbereidingen op de gezinsuitbreiding? Wij zitten ook weer in de afwachtende periode.. Vandaag dag 30 van mijn cyclus..
Dames, thx voor jullie reacties! Ik ben helemaal gespannen, kan het niet loslaten! Hoop zo dat het raak is! Dan ga ik morgen en overmorgen nog maar een testje doen. Ik wist niet dat die van de kv zo onbetrouwbaar waren. Die van 2 voor 5 wel dan? Want die zijn ook van kruidvat. Nou wordt vervolgd... Sabine, ik hoop dat jij deze ronde ook een positieve test hebt en dan niet zo'n twijfelgeval als ik heb
Die 2v5 hebben geen voorbedrukte streepjes, en is gevoeliger dan de kruisjestest. Sowieso vind ik elke kruisjestest 3 x niks! Twijfelgevallen zijn meestal negatief. Om teleurstelling te voorkomen gebruik ik deze nooit meer, van welk merk dan ook! Ik hoop dat je snel een knaller hebt!
Spannend mopsie! Ik zie ze ook!!! Die van 2voor5 van kruidvat zijn erg fijn en super betrouwbaar! En idd gevoeliger dan die anderen. Spannend!! Hier gaat alles goed, 14 weken voorbij nu, spannend hoor! En er begint een heel voorzichtig bolletje te ontstaan onder m'n shirt buikje in de maal dus, erg leuk! Hou ons op de hoogte mopsie! En hoe is het met alle andere dames?
@ Wolkje: Ja dat klopt, heel lang verhaal, kopieer even wat ik in een ander topic heb geplaatst. Toen vermoedde de gyn een mk, inmiddels daar de bevestiging van gehad. Afgelopen dinsdag bij de gyn geweest, geen leuk nieuws gehad, hij vermoedde toch een miskraam, vanwegen m'n hevige pijnen en verlies van stolsels. Er werd bloed afgenomen en daar werd ik gister over gebeld, hcg verhoogd, dus: VMK..... M'n kuur welke ik was gestart op 1-1, is voor niks geweest, en ik moet die over doen. Inwendige echo gehad, ik bleek schoon, dus mocht meteen weer met deze kuur verder. Fijn, 3 dubbele dosis Clomid in amper 2 weken tijd, alsof ik nog niet genoeg alle kanten op stuiter! Ik zit er even helemaal doorheen! Gister ook het zoveelste blije baby-op-komst bericht ontvangen. Naast 2 goede vriendinnen, m'n zus, m'n schoonzus, nu ook m'n broer. Ik vind het heel leuk voor ze, maar ik kan niet meer leuk en super enthousiast reageren. Wij hebben vrij kort nadat we in de MMM belandde, besloten om hier open over te zijn, in de hoop op steun en begrip. En dat is me even vies tegengevallen, helemaal van de mensen waarvan ik nooit had verwacht, krijg ik het minste begrip. Zo ook m'n broer ( nog wel m'n beste vriend ), hij belde me dus gister op, eerst over koetjes en kalfjes en toen plots: je wordt tante.....ik word vader. Stilte van mijn kant.....oh leuk....gefeliciteerd. Om daarna pas te vragen: hoe is het met jou en hoe sas het bij de gyn dinsdag? Het kwam als donderslag bij heldere hemel, vorige week verteld hij voorlopig niet aan kids te willen beginnen. Dat is wat mij het meeste pijn doet! Dat uitgerekend hij niet eerlijk is geweest. Ik heb de hele middag/avond gehuild, ik voel me zo ontzettend alleen. Heb niet echt iemand die me begrijpt, m'n man natuurlijk tot op een zekere hoogte, maar voor de rest niet. Inmiddels zit m'n kuur er weer op en, als deze wél z'n werk doet, breken nu mijn vruchtbare dagen zo'n beetje aan. Verder heel veel last van bijwerkingen, mood swings, opvliegers, buikpijn, vocht vast houden en veel heel veel hoofdpijn!
Poppenkop, wat ontzettend balen! Is je vmk niet ook een teken dat de clomid aanslaat? Of zegt dat helemaal niks? Mopsie; streepje zie ik ook, maar geen kruisje.. Morgen idd even die 2 voor 5 van kv! Zal duimen! Wij hebben woensdag de 20 weken echo gehad. We krijgen een zoon! Bijna alles was goed, bijna .. In een tussenschot van zijn hartje zit waarschijnlijk een gaatje. Kan zijn dat ze het niet goed gezien heeft of dat het nog dichtgroeid en zo niet dat wordt hij na de geboorte geopereerd. Was even schrikken! Inmiddels heb ik al van veel mensen gehoord dat het vaker voorkomt en dat het heel goed te doen is, je kunt er zelfs mee leven. maartoch, je zou toch graag een gezond kindje krijgen.. Ik ga voor jullie duimen! Fijn weekend xx
Jeetje poppenkop wat een verhaal meid! Wat een drama weken heb je achter de rug. Hormonen die door je lichaam gieren en de vmk is ook te verschrikkelijk en dan nog eens alles wat om je heen gebeurt. Als je je dan ook nog eens alleen voelt kan ik me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.. Pff.. Ik hoop dat je een deze dagen goed nieuws krijgt en dat je de vmk een plekje kunt geven. Ook hoop ik dat je nog eens goed met broer kunt praten en jullie weer als beste vrienden verder kunnen. Sterkte meid! Houd ons op de hoogte! Knuffel Reza!
Ha Snuups een zoontje! Gefeliciteerd Logisch dat je schrikt! Het zal wel meevallen maar toch wil je dat hij gezond is. Wat weet je ervan heeft het consequenties? Hier gaat alles goed heb alleen last van m'n maag en de vermoeidheid begint nu echt te komen maar verder mag ik niet klagen. Ik had maandag een 3D echo laten maken en kon al echt een kindje zien met bolle wangen. Geslacht weten wij nog niet.
Dames, thx voor jullie reacties. Vanochtend een test van Clear Blue gedaan en zie het resultaat! Ik ben zo blij, maar het is zo onwerkelijk. Ik kan het nog niet geloven. Maar ik mag nu er zo langzaam toch wel vanuit gaan dat het daadwerkelijk zo is.. Echt raar, zo lang over nagedacht hoe het zou zijn om een positieve test in handen te hebben en als je dat dan eenmaal hebt, is het zo onwerkelijk. Je kan het niet bevatten en zo'n venster moet dan echt bevestigen dat je zwanger bent, want ik voel me nog totaal niet zwanger... Had deze ronde ook echt niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.. Dames, fijne dag nog!
Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk dat je na 8 rondes (?) nu lekker een posi test in handen mag hebben! Ik herken het gevoel en geloof mij die blijft nog wel even hangen. Wat zei je partner? Geniet ervan meid!! En als vragen hebt stel ze gerust!!
@poppenkop: wat erg van je miskraam. Wat vervelend dat je dit allemaal moet meemaken. Heel veel sterkte meis! Ik snap dat je er doorheen zit. Maar geef de moed niet op, jouw tijd komt nog wel, wat soms wel heel veel verdriet, moeite en ellende kost, maar het gaat jullie ook lukken! *Knuf* @snuups: gefeliciteerd, een zoon! Leuk! Nu kan je gericht dingetjes gaan kopen, leuk @reza, leuk zo'n 3-D echo!
Helaas Snuups, de vmk zegt helemaal niets over de werking van Clomid. Ik heb waarschijnlijk tussen mn 2 vorige kuren in, een ovulatie gehad. Maar heel laat in m'n cyclus en was een zwak ei en m'n baarmoederslijm was nul, dus na de innesteling al snel misgegaan. De gyn ziet m'n ovulatie met Clomid het liefs tussen dag 16 en 19, uiterlijk dag 22, dan werkt het zoals het moet. Helaas dat resultaat nog niet behaald. Kan me voorstellen dat jij je toch een beetje zorgen maakt, ook al weet je dat het hoe dan ook wel goed komt met jullie kleine. Maar soms vind ik het ook een beetje bangmakerij op niks af. Ik weet nog toen ik zwanger was, het leek of de niertjes van m'n zoon niet goed meegroeide, bleek later dan weer niet zo te zijn gelukkig, maar ik had me wel druk lopen maken een paar weken. En op 't einde van m'n zwangerschap dachten ze dat ik zwangersschapssuiker had, ook paniek op niks af. Ik snap dat ze je goed in de gaten willen houden en natuurlijk je kindje, maar als je iets niet voor, laten we zeggen, 90% zeker weet, houdt dan even je mond. Stress is ook niet best voor zo'n kleintje.
Mopsie: GEFELICITEERD!!!! Top meis! Genieten!!! Bedankt voor je lieve woorden. Ik zeg al steeds: de weg naar een kindje toe is voor ons niet makkelijk en niet leuk, maar het is als het lukt, het allemaal waard!
Dit was trouwens de 3D echo, echt leuk om te doen. Ik zie echt al tekenen van mijzelf en mijn man. En die bolle wangen. Bekijk bijlage 218775
Gefeliciteerd Mopsie!!! Lijkt me ook heel onwerkelijk!!! Wanneer ik ga testen weet ik nog niet.. Beetje lastig met een cyclus die ooit bijna een week verschilt..